Gå til innhold

Dette forumet burde bytte navn til


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest gjestvest

Når et tema blir overdiskutert mister debatanter etterhvert interesse. De som gjerne er igjen er de som vil lese det de selv ønsker i temaet.

Se det en selv ønsker, lese det en selv ønsker.

En kan da spørre seg hva en får ut av kommunikasjonen. Som i utgangspunktet er selvplukket til å tilfredsstille det en selv tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bossa Nova

Forumet trenger ikke å skifte navn, men  Samfunn og verden kunne hatt et tilleggsforum som heter "Innvandring" eller "Debatt om innvandring" - enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!

 

Det jeg tok fram er myter som har eksistert, der du insinuerte at innvandringsmotstanderne stod for myter. Om det er du er med på å støtte opp disse mytene er irrelevant i den sammenheng.

 

Debatten har heller ikke blitt bedre ved at folk som KrF leder Hareide kjører på med emosjonell retorikk og kaller en annen politikk for umenneskelig.

 

Med det sagt så bidrar du ikke særlig stort, annet enn å slenge ut noen uangripelig synse-påstander.

Sitt stille i båten. Dette havet er dypere enn middelhavet....

Anonymous poster hash: d5ed7...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En komparativ analyse av islam og nazisme vil vise fundamentale forskjeller. Hvorfor må du gripe til usakligheter for å finne argumenter for ditt syn?

Anonymous poster hash: d5ed7...cc4

 

 

Er det virkelig så mange fundamentale forskjeller?

 

Begge to er menneskefiendtlige, demokrati-fiendtlige, bryter med grunnleggende menneskerettigheter, påvirker folk negativt, streber etter å utslette ''fienden'' og ikke minst - ikke ha noe i Europa og Vesten å gjøre.

 

Innlegg ryddet for persondebatt i sitat

Nordvesta, mod.

 

Anonymous poster hash: 5255d...b81

Endret av Nordvesta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig så mange fundamentale forskjeller? Begge to er menneskefiendtlige, demokrati-fiendtlige, bryter med grunnleggende menneskerettigheter, påvirker folk negativt, streber etter å utslette ''fienden'' og ikke minst - ikke ha noe i Europa og Vesten å gjøre. Anonymous poster hash: 5255d...b81

Her trengs det påfyll av store mengder kunnskap.....

Anonymous poster hash: d5ed7...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her trengs det påfyll av store mengder kunnskap.....

Anonymous poster hash: d5ed7...cc4

Kan ikke du fortelle oss om at islam ikke er en krenkende religion da. Hvor sterkt stiller kvinner seg der, hvordan straffer dem folk og spesielt kvinner som har vært utro? Jeg tror dette blir spennende, men du, forhold deg til hvordan islam praktiseres. Det er ikke av interesse hva enkelte sier islam liksom er. Det er kun hvordan det praktiseres som er viktig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke du fortelle oss om at islam ikke er en krenkende religion da. Hvor sterkt stiller kvinner seg der, hvordan straffer dem folk og spesielt kvinner som har vært utro? Jeg tror dette blir spennende, men du, forhold deg til hvordan islam praktiseres. Det er ikke av interesse hva enkelte sier islam liksom er. Det er kun hvordan det praktiseres som er viktig.

Deg nytter det ikke å snakke fornuft med uansett.

Generelt kommer man ingen steder om man begynner med en konklusjon, og deretter prøver å bekrefte den gjennom siling av "fakta."

Anonymous poster hash: d5ed7...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deg nytter det ikke å snakke fornuft med uansett.

Generelt kommer man ingen steder om man begynner med en konklusjon, og deretter prøver å bekrefte den gjennom siling av "fakta."

Anonymous poster hash: d5ed7...cc4

Så du klarer ikke og bevise din påstand. Kun subjektivt oppgulp uten verdi. Motbevis gjerne den påstanden.

 

Innlegg ryddet for hatefullt utsagn og persondebatt

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du klarer ikke og bevise din påstand. Kun subjektivt oppgulp uten verdi. Motbevis gjerne den påstanden.

Du er så til det kjedsommelige forutsigbar. Dette er en automatisk triggerrespons fra din side, og den er fullstendig innholdsløs. Jeg gidder ikke, for jeg vet du har bestemt deg for en konklusjon som du vil tviholde på uansett motargumenter.

Som saken står, så ER det grunnleggende motsetninger mellom verdigrunnlaget i islam og i nazismen, og islam praktiseres ikke likt i hele den muslimske verden. Du siler ut det som passer din konklusjon, og det er ikke en akseptabel måte å validere sine argumenter på.

 

Ryddet for hatefullt utsagn og persondebatt i sitat, og i innlegget

Nordvesta, mod.

Anonymous poster hash: d5ed7...cc4

Endret av Nordvesta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så til det kjedsommelige forutsigbar. Dette er en automatisk triggerrespons fra din side, og den er fullstendig innholdsløs. Jeg gidder ikke, for jeg vet du har bestemt deg for en konklusjon som du vil tviholde på uansett motargumenter.

Som saken står, så ER det grunnleggende motsetninger mellom verdigrunnlaget i islam og i nazismen, og islam praktiseres ikke likt i hele den muslimske verden. Du siler ut det som passer din konklusjon, og det er ikke en akseptabel måte å validere sine argumenter på.

Anonymous poster hash: d5ed7...cc4

Så du makter ikke å bevise din tåpelige påstand. Greit det.

 

Innlegg ryddet for persondebatt i sitat og svar til dette

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du makter ikke å bevise din tåpelige påstand. Greit det

Det er vel heller at jeg ikke tiltror deg vilje til å prøve å se nøytralt på noe.

 

Innlegg ryddet for persondebatt i sitat og svar til dette

Nordvesta, mod.

Anonymous poster hash: d5ed7...cc4

Endret av Nordvesta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel heller at jeg ikke tiltror deg vilje til å prøve å se nøytralt på noe.

Anonymous poster hash: d5ed7...cc4

Ser det meste med objektive øyne

 

Innlegg ryddet for svar til persondebatt i sitat, samt svar til dette i innlegg

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det meste med objektive øyne

Ha, ha.....

 

Innlegg ryddet for svar til persondebatt i sitat

Nordvesta, mod.

Anonymous poster hash: d5ed7...cc4

Endret av Nordvesta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette forumet har gått rett i dass!!! Det pleide å være interesant å diskutere her, men nå er forumet stort sett invadert av frustrerte kvinnehatere og brune tea-bagger typer med ladet retorikk. Kanskje "Klagemuren - Forum for sutrete reaksjonær polemikk" er et passende navn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forumet har gått rett i dass!!! Det pleide å være interesant å diskutere her, men nå er forumet stort sett invadert av frustrerte kvinnehatere og brune tea-bagger typer med ladet retorikk. Kanskje "Klagemuren - Forum for sutrete reaksjonær polemikk" er et passende navn.

Helt enig!

Her er det nå bare umodent gulp i nifse politiske retninger. Det er egentlig ingen ting interessant igjen - og nesten alle de som hadde interessante refleksjoner og tankerekker har slettet seg....

Anonymous poster hash: d5ed7...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt enig!

Her er det nå bare umodent gulp i nifse politiske retninger. Det er egentlig ingen ting interessant igjen - og nesten alle de som hadde interessante refleksjoner og tankerekker har slettet seg....

Anonymous poster hash: d5ed7...cc4

Ja, fær hadde jeg stor glede av å vøre her. Nå blir jeg bare oppgitt og trist når jeg kommer hit og ser hva slags diskusjoner som foregår. Disse folka minner meg mer og mer om kristenfundamentalistiske homo-hatere i USA som hevdere seg forfulgt av homo-lobbyen (the gay agenda) og pk mafiaen.

 

Påstander om PK-mafiaen er forøvrig fullstendig bullshit. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forumet har gått rett i dass!!! Det pleide å være interesant å diskutere her, men nå er forumet stort sett invadert av frustrerte kvinnehatere og brune tea-bagger typer med ladet retorikk. Kanskje "Klagemuren - Forum for sutrete reaksjonær polemikk" er et passende navn.

 

Er jeg kvinnehater og en brun tea-bagger nå fordi jeg skriver om saker som er relevante?

 

 

Dessuten,Reaksjonær politikk er kult. Det kommer til å bli enda flere nå som vi går framover.

 

Innlegg ryddet for persondebatt

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fær hadde jeg stor glede av å vøre her. Nå blir jeg bare oppgitt og trist når jeg kommer hit og ser hva slags diskusjoner som foregår. Disse folka minner meg mer og mer om kristenfundamentalistiske homo-hatere i USA som hevdere seg forfulgt av homo-lobbyen (the gay agenda) og pk mafiaen.

 

Påstander om PK-mafiaen er forøvrig fullstendig bullshit. 

 

Dette er Norge, det er ingen her som snakker om " the gay agenda ", det eneste vi diskuterer er konsekvenser av en håpløs politikk som blir ført av venstresiden. 

 

PK-Mafia? Mafia? 

 

Hva har du røyket?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg kvinnehater og en brun tea-bagger nå fordi jeg skriver om saker som er relevante?

 

 

Dessuten,Reaksjonær politikk er kult. Det kommer til å bli enda flere nå som vi går framover.

På alle forum jeg har deltatt er det noen sutre fjoller som har vært der i lang tid som mimrer om hvor fint alt var før. Uff og uff, alle de gode debattantene er borte vekk og nå er det bare tull og ytringer vi ikke liker. For før, da var det gode refleksjoner. Slik sutrer disse folka uten et snev av nettopp refleksjon. For det de likte var ytringer de selv synes var gode.  De henger ikke med i tiden og forstår ikke at tema endrer seg. I dag står vi ovenfor de største utfordringer verden og Norge har hatt siden krigen. Det handler om vår fremtid, vår kultur og vårt land. Og noen mener det ikke skal diskuteres.

 

Innlegg ryddet for persondebatt i sitat

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...