AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #1 Del Skrevet 13. oktober 2015 Hva hadde dere sagt, tenkt og følt om barnet deres måtte legges inn?Anonymous poster hash: 02a8c...978 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 13. oktober 2015 #2 Del Skrevet 13. oktober 2015 Hadde følt det trist, men selvfølgelig helt avhengig av alvorlighetsgraden av sykdommen barnet ble lagt inn for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #3 Del Skrevet 13. oktober 2015 Hadde følt det trist, men selvfølgelig helt avhengig av alvorlighetsgraden av sykdommen barnet ble lagt inn for. Depresjon, angst, tvangstanker og selvmordstanker Anonymous poster hash: 02a8c...978 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 13. oktober 2015 #4 Del Skrevet 13. oktober 2015 Depresjon, angst, tvangstanker og selvmordstankerAnonymous poster hash: 02a8c...978 Jeg hadde nok følt meg veldig trist da, men gjort mitt beste for å støtte. Det er god hjelp å få. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordnorsk Skrevet 13. oktober 2015 #5 Del Skrevet 13. oktober 2015 Jeg hadde nok følt meg veldig redd og usikker. Hadde ikke visst helt hva jeg skulle gjort for å hjelpe, annet enn å være der for barnet mitt. Jeg var selv innlagt pga depresjon og selvmordsadferd for snart 2 år siden (da var jeg femten), og jeg vet at det var veldig tøft for mamma og pappa å se barnet sitt sånn. Men de besøkte meg så ofte de kunne, også var de ansatte på avdelingen veldig flinke til å kommunisere med dem sånn at foreldrene mine følte det som en trygg og bra ting at jeg nå var kommet til et sted hvor jeg fikk hjelp, og hvor noen andre voksne hadde ansvaret for meg i en periode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. oktober 2015 #6 Del Skrevet 13. oktober 2015 Jeg hadde vært glad for at barnet fikk profesjonell hjelp. Antageligvis lettet for å ikke ha frykten og redselen for at noe skulle skje "på min vakt" hengende over meg, selv om den ikke ville forsvunnet. Jeg ville nok også vært trist for at barnet mitt var syk, og prøvd og opptre mest mulig støttende ovenfor institusjonen der barnet var innlagt og barnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #7 Del Skrevet 13. oktober 2015 Bra svar!Anonymous poster hash: 02a8c...978 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #8 Del Skrevet 13. oktober 2015 Jeg hadde vært glad for at barnet fikk profesjonell hjelp. Antageligvis lettet for å ikke ha frykten og redselen for at noe skulle skje "på min vakt" hengende over meg, selv om den ikke ville forsvunnet. Jeg ville nok også vært trist for at barnet mitt var syk, og prøvd og opptre mest mulig støttende ovenfor institusjonen der barnet var innlagt og barnet. Dette!Jeg var selv dette barnet, og de eneste gangene mamma var trygg og ikke redd var når jeg var innlagt. Anonymous poster hash: 17229...9c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #9 Del Skrevet 13. oktober 2015 Depresjon, angst, tvangstanker og selvmordstanker Anonymous poster hash: 02a8c...978 Da hadde jeg klandret meg selv for å ha overbeskyttet ungen min såpass at hun ikke taklet livets utfordringer. Hadde hatt sykt dårlig samvittighet.Anonymous poster hash: 0f0b9...b23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 13. oktober 2015 #10 Del Skrevet 13. oktober 2015 Da hadde jeg klandret meg selv for å ha overbeskyttet ungen min såpass at hun ikke taklet livets utfordringer. Hadde hatt sykt dårlig samvittighet.Anonymous poster hash: 0f0b9...b23 Du vet at det ikke er den eneste grunne til at noen kan få de symptomene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #11 Del Skrevet 13. oktober 2015 Da hadde jeg klandret meg selv for å ha overbeskyttet ungen min såpass at hun ikke taklet livets utfordringer. Hadde hatt sykt dårlig samvittighet.Anonymous poster hash: 0f0b9...b23 Vet jeg ba dere være ærlige, men sånne svar kan gi veldig dårlig samvittighet for barn som er innlagt.. Alt er ikke foreldrenes skyld, kan være samfunnet vi lever i også Anonymous poster hash: 02a8c...978 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #12 Del Skrevet 13. oktober 2015 Dytter Anonymous poster hash: 02a8c...978 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #13 Del Skrevet 14. oktober 2015 DytterAnonymous poster hash: 02a8c...978 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #14 Del Skrevet 14. oktober 2015 Da hadde jeg klandret meg selv for å ha overbeskyttet ungen min såpass at hun ikke taklet livets utfordringer. Hadde hatt sykt dårlig samvittighet.Anonymous poster hash: 0f0b9...b23 Depresjon og tvangstanker kan ha med skader i hjernen/sykdom å gjøre, og trenger ikke ha noe som helst med oppveksten å gjøre.Anonymous poster hash: 4dcbe...695 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #15 Del Skrevet 14. oktober 2015 Jeg hadde blitt glad fordi da kunne barnet mitt fått den hjelpen det har behov for Anonymous poster hash: 203d0...e92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #16 Del Skrevet 14. oktober 2015 Da hadde jeg klandret meg selv for å ha overbeskyttet ungen min såpass at hun ikke taklet livets utfordringer. Hadde hatt sykt dårlig samvittighet.Anonymous poster hash: 0f0b9...b23 Å du kjære uvitende... Jeg hadde hvert veldig glad for at barnet mitt hadde fått hjelp og selvsagt prøvd å støtte så godt som jeg kunne. Psykisk syldom er ikke noe å spøke med.Anonymous poster hash: 10702...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #17 Del Skrevet 14. oktober 2015 Jeg har opplevd det og egentlig gjorde det ikke store forskjellen - innlagt eller ikke - det triste var at barnet mitt var syk og hadde det vondt. I den grad innleggelsen gjorde noen forandring i hva jeg tenkte så var det nok i form av en liten spire av håp om at barnet nå kanskje ville få hjelp til å håndtere de vonde tankene og følelsene. Men jeg hadde kunnskap nok til å vite at det ikke er fort gjort. Anonymous poster hash: 83c07...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 14. oktober 2015 #18 Del Skrevet 14. oktober 2015 Skremt. Lettet. Bekymret. Urolig for fremtiden/hva som kommer til å skje videre. Dårlig samvittighet og skyldfølelse, redd for at det var min skyld. Utilstrekkelig. Hjelpeløs. Et kaos av følelser. Og selvfølgelig veldig avhengig av bakgrunnen for innleggelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå