Catzy Skrevet 30. september 2004 #21 Del Skrevet 30. september 2004 Kjøpte en som er hvit med litt pyntebånd på på Red/Green i Bogstadveien. Litt sånn vattert stoff, tettsittende, går litt nedenfor rumpa, så jeg ikke blir kald der. Skikkelige mansjetter rundt hals og hender. Veldig deilig, og ganske fresh. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunAndMoon Skrevet 5. oktober 2004 #22 Del Skrevet 5. oktober 2004 vil betale maks 1500,- for en vinterjakke (kjøpte ny ifjor på mango, eller en vinterkåpe da til 1100,- eller noe). jeg har ikke kjøpt ny i år, men har lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 6. oktober 2004 #23 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg har allerede kjøpt tre nye vinterjakker :oops: Men først og fremst fordi jeg har gått ned flere klesstørrelser siden ifjor, og da krever det en stor forandring av garderoben. En hvit boblejakke, kort modell. En sort, kort dunjakke som skal holde meg varm på skikkelig kalde vinterdager. Og for første gang på maaaange år har jeg kjøpt klær på postordre og fått tak i en skikkelig kul sort boblejakke som satt som et skudd. Den er kort, med sånn skikkelig brei vrangbord i livet. Dessuten har den avtagbare ermer så da har jeg boblevest også :-) . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy Skrevet 6. oktober 2004 #24 Del Skrevet 6. oktober 2004 Sliter alltid med å finne vinterjakke, men i år fant jeg faktisk to stykker. Den første var hvit, halvlang, med pels på hetten. Kjøpt på Vera moda til 600 kr. Så fant jeg bare den fineste jakken.. Slags tweed jakke, lyserosa, romantisk. Den kostet 999 kr. Så da har jeg en til fritidsbruk og en til finere anledninger. Kjøper ikke vinter jakke hvert år, ca. annen hvert år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. oktober 2004 #25 Del Skrevet 6. oktober 2004 har hatt min gamle i 2-3 år nå, og da den var en rimelig jakke fra HM så var det en nødvendighet å kjøpe ny i år!! (den gikk fra hverandre i stoffet når jeg tok den av hengeren...) fant en kjempefin ulljakke som når til litt under midt på låret, med høy krage og hette som kan tas av og på med glidelås. jakken er figurnær uten å like timeglassformet som endel av de jeg fant på HM i år, så den/jeg virker smalere, og det er jo ett pluss. det var også hele 80% ull i den, det liker jeg. Også var den i knall-rød, som jeg hadde lyst på. kostet bare 700,-!!! på Vero Moda. bortsett fra det så er jeg villig til å gi opptil 1000-1500,- for vinterjakke. kjøper IKKE hvert år, bruker samme vinterjakka i ca 2 år, om den holder så lenge, og har kun en vinterjakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå