tanketenker Skrevet 13. oktober 2015 #1 Del Skrevet 13. oktober 2015 Er det noen her som har erfaringer med phenergan? Gode erfaringer, dårlige erfaringer? Kom med alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #2 Del Skrevet 13. oktober 2015 Det hjalp bra mot kronisk kløe, men jeg ble veldig søvnig av det, som de fleste blir. I den perioden hadde jeg problemer med å sovne, så da passet det bra, men for allergikere som bare vil dempe kløen passer det sannsynligvis ikke så bra. Anonymous poster hash: 3b049...7d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tanketenker Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 14. oktober 2015 Det hjalp bra mot kronisk kløe, men jeg ble veldig søvnig av det, som de fleste blir. I den perioden hadde jeg problemer med å sovne, så da passet det bra, men for allergikere som bare vil dempe kløen passer det sannsynligvis ikke så bra. Anonymous poster hash: 3b049...7d6 Ah, okei. Jeg får det for allergi (kløe), kjente det idag at det var veldig slitsomt å stå opp .. og etter å ha sendt ungen på skolen så sovnet jeg igjen før jeg dro på jobb til klokken tolv. Spent på hvordan morgendagen blir da jeg begynner mye tidligere på jobb. Sov utrolig greit i allefall, noe som er flott da jeg sliter litt med søvn også :') Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå