Gå til innhold

Hvor er innvandrervennene?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Husker ikke om det var i 2012 eller 2013, men da ble ALLE (og ikke 90%) overfallsvoldtekter begått av innvandrere.

Anonymous poster hash: 8b748...e22

Det er ikke noen vits å diskutere voldtekter utført av muslimske afrikanske menn.  Politiets egne tall er nemlig ikke sikre kilder nok!

Anonymous poster hash: a4b5d...b43

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har jobbet med eldre damer i 11 år og har enda tilgode å høre en dame på 85 si "til helvete".

Hehe.... Jeg har møtt plenty av dem :)

Kan være fordi jeg er bosatt i en mindre by i Nord Norge? :)

• Liker 4
Skrevet

Jeg har jobbet med eldre damer i 11 år og har enda tilgode å høre en dame på 85 si "til helvete".

Da har du ikke jobbet med eldre her i området. Har hørt (mye) verre.

• Liker 3
Skrevet

Blant menn ja, men ikke kvinner foruten et og annet tilfelle med frontallappdemens eller personlighetsforstyrrelser.. 

Skrevet

Blant menn ja, men ikke kvinner foruten et og annet tilfelle med frontallappdemens eller personlighetsforstyrrelser.. 

Min erfaring er at selv eldre kvinner er klarttalende lenge før altzheimeren får tatt de.

• Liker 3
Skrevet

Min erfaring er at selv eldre kvinner er klarttalende lenge før altzheimeren får tatt de.

Men dette gjelder kvinner som tilbrakte mesteparten av sin tilværelse med kveften på vidt gap i sine yngre år (pålandsvind fra alle kanter)  :fnise:

Skrevet

Hvor er alle dere som ønsker folkestrømmen til Europa velkommen? Alle dere som oppmuntret den totale kollapsen som er rett rundt hjørnet? 

Anonymous poster hash: b5083...8ab

De er vel travelt opptatt med å støtte saken, legge handling bak meningene, og er rundt omkring og hjelper til?

Å, der lo jeg litt, rart det der, plutselig, før man vet ordet av det, så har man ledd litt. 

Skrevet

Da tviler jeg på at du har jobbet med eldre i 11 år. Eventuelt at du er så distansert fra jobben at "klientene" dine ikke åpner seg for deg.

Anonymous poster hash: b8168...c15

Skrevet

Jeg er her, men har sluttet å gå inn i disse trådene deres.

Det er rett og slett så mange idioter som står på deres side, så det er fryktelig slitsomt å debattere mot dere. Har prøvd, men gahd. Å komme med teite argumenter som at "nå blir alle tvunget til å farge håret svart og å bli mishandlet før skolen", hjelper ikke siden deres!

Dere får heller bare fortsette med å overbevise hverandre, så tar vi andre diskusjonen på mer saklige arenaer enn KG ;)

Det er kun et mindretall som slenger ut bemerkninger om at vi må "farge håret svart og bli mishandlet før skolen", synd om du ikke ser det. De aller fleste av oss tenker slik;

1. Hvordan skal vi ha råd til dette?
  2. Hva skal alle flyktningene arbeide med?
  3. Kan de integreres i det hele tatt? Og hvordan? Hva vil dette ha å si for kulturen vår?

Anonymous poster hash: fc9ff...5ae

• Liker 1
Skrevet

https://www.youtube.com/watch?v=lTY-PO7wyqM

Anonymous poster hash: c124f...79c
  • Liker 1
Skrevet

https://www.youtube.com/watch?v=t397-374azc

Anonymous poster hash: c124f...79c
Skrevet

Synes mangelen på diskusjon her inne er blitt påfallende. 

Det blir som med kreasjonister, ser ikke poenget i å prøve å diskutere med de fremmedfryktende som tror 100% sikkert at de har rett. Kommer det noe de ikke kan svare på, er det bare å spamme tråden eller starte en ny så det vettuge drukner i svada. Mye det samme som kommentarfelt på nettavisene egentlig.

Jeg er også veldig uenig med mange av dem i hvor terskelen bør ligge i en god debatt, jeg tror ikke drittslengingen enkelte driver med fører noe godt med seg.

Anonymous poster hash: 4afed...40d

• Liker 4
Skrevet

Så du vil si at disse damene vokste opp i en kultur med lite banning?

Skrevet

Det blir som med kreasjonister, ser ikke poenget i å prøve å diskutere med de fremmedfryktende som tror 100% sikkert at de har rett. Kommer det noe de ikke kan svare på, er det bare å spamme tråden eller starte en ny så det vettuge drukner i svada. Mye det samme som kommentarfelt på nettavisene egentlig.

Du mener altså at det at noen har elendige argumenter gjør at du kan ignorere alle som mener noe annet enn deg med god samvittighet. Hva om vi bruker et av Bjørn Stærks innlegg i Aftenposten som utgangspunkt? Har du lest det, eller hopper du over alt som kan rokke ved det du har bestemt deg for at er rett? http://www.aftenposten.no/meninger/kronikker/En-radikal-flyktningpolitikk-krever-en-radikal-evne-til-omstilling--Bjorn-Stark-8193156.html

Tror du at du hører til den lille minoriteten som vil klare seg fint i fremtiden? Hvis ikke, mener du at det er verd å ofte mye av velferdsstaten selv om det betyr at du må klare deg med vesentlig mindre hjelp fra staten om du skulle trenge det enn du ville fått i dag? Dagpenger, uføretrygd og alderspensjon vil bli vesentlig lavere i framtiden enn de er i dag, justert for inflasjon.

Anonymous poster hash: 73810...087

Skrevet

Det blir som med kreasjonister, ser ikke poenget i å prøve å diskutere med de fremmedfryktende som tror 100% sikkert at de har rett. Kommer det noe de ikke kan svare på, er det bare å spamme tråden eller starte en ny så det vettuge drukner i svada. Mye det samme som kommentarfelt på nettavisene egentlig.

Jeg er også veldig uenig med mange av dem i hvor terskelen bør ligge i en god debatt, jeg tror ikke drittslengingen enkelte driver med fører noe godt med seg.

Interessant å omtale de som har alle fakta, undersøkelser og statistikker på sin side som "kreasjonister".

Jeg har ofte omtalt innvandrerbevegelsen som en religiøs organisasjon. Og det er det dere er.

• Liker 2
Skrevet

Har du lest det, eller hopper du over alt som kan rokke ved det du har bestemt deg for at er rett? http://www.aftenposten.no/meninger/kronikker/En-radikal-flyktningpolitikk-krever-en-radikal-evne-til-omstilling--Bjorn-Stark-8193156.html

Har lest den, uenige i både premissene og argumentene hans.

"Jeg liker denne fortellingen fordi den fanger frustrasjonen du føler når alle rundt deg vil løpe modig inn i fremtiden, og du vet det er noe de ikke har tenkt på."

Han tabber seg ut på det samme som mange gjør her inne på forumet, går ut fra at vi overhodet ikke har tenkt tanken at det kan koste penger. Selvfølgelig vil det gjøre det.

Tror du at du hører til den lille minoriteten som vil klare seg fint i fremtiden? Hvis ikke, mener du at det er verd å ofte mye av velferdsstaten selv om det betyr at du må klare deg med vesentlig mindre hjelp fra staten om du skulle trenge det enn du ville fått i dag? Dagpenger, uføretrygd og alderspensjon vil bli vesentlig lavere i framtiden enn de er i dag, justert for inflasjon.

Jeg er uenig i premisset om at kun en minoritet vil klare seg fint, med mindre Siv får fortsette med å kutte skattene og kaste bort oljepengene.

Interessant å omtale de som har alle fakta, undersøkelser og statistikker på sin side som "kreasjonister".

Jeg har ofte omtalt innvandrerbevegelsen som en religiøs organisasjon. Og det er det dere er.

Da foreslår jeg å bruke noen av de (kvalitetssikrede) faktaene, undersøkelsene og statistikkene. Sånt fra gode kilder har jeg sett svært lite av sammenlignet med drittslengingen som er normen.

Skrevet

Vet ;)

Alle fakta og statistikker tilsier at innvandring er dårlig for Norge.

• Liker 2
Skrevet

Har lest den, uenige i både premissene og argumentene hans.

"Jeg liker denne fortellingen fordi den fanger frustrasjonen du føler når alle rundt deg vil løpe modig inn i fremtiden, og du vet det er noe de ikke har tenkt på."

Han tabber seg ut på det samme som mange gjør her inne på forumet, går ut fra at vi overhodet ikke har tenkt tanken at det kan koste penger. Selvfølgelig vil det gjøre det.

Jeg er uenig i premisset om at kun en minoritet vil klare seg fint, med mindre Siv får fortsette med å kutte skattene og kaste bort oljepengene.

Da foreslår jeg å bruke noen av de (kvalitetssikrede) faktaene, undersøkelsene og statistikkene. Sånt fra gode kilder har jeg sett svært lite av sammenlignet med drittslengingen som er normen.

Nå gjør du akkurat det du beskylder innvandringsskeptiske for. Ingen argumenter, ingen statistikk eller empiri som begrunnelse, du bare konstaterer at "næhei, det er feil, jeg tror heller noe annet". Stort mer dogmatisk kan man vel neppe bli.

Hvilke tall er det du er skeptisk til? Du har neppe noen som er bedre enn SSBs, og de tilsier at innvandring er ufattelig dyrt. Dette er reelle penger ut av statsbudsjettet, og de må gå på bekostning av andre ytelser vi får i dag. Det høyt betalte jobbmarkedet krever høyere og høyere kompetanse, som en mindre og mindre andel av befolkningen vil ha intelligens til å kunne tilby. Bjørn Stærk vet slike ting, og en hel masse annet jeg ikke vet, og det danner grunnlaget for artiklene hans. Så lenge ikke du har et eneste vettugt motargument så er det du som er kreasjonisten her.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...