Bex Skrevet 12. oktober 2015 #1 Del Skrevet 12. oktober 2015 Jeg skal kjøpe meg ei quizbok. Både for å ha i sosiale lag, og for lære litt for å bli bedre på quiz. Men det finnes så mange, og de jeg har bladd i føles som spørsmålene kommer rett fra se&hør. Har du tips til quizbok med spørsmål som ligner TP-spørsmål? Gjerne god miks av geografi, historie, litteratur etc. God, gammeldags allmenkunnskap, med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 12. oktober 2015 #2 Del Skrevet 12. oktober 2015 Lahlums Quiz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 12. oktober 2015 Takk for tips! Da hiver jeg inn en bestilling på den og tester Må bli litt smartere igjen. Før kunne jeg så mange svar på fx quiz Dan eller hva det het, men nå må de små grå aktiveres igjen 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #4 Del Skrevet 12. oktober 2015 Spørreboken Sfinx av Johan Hammond Rosbach er den beste quizboken jeg har vært borti. Den tester effektivt allmenndannelsen og er kjemisk renset for Se og Hør-stoff. Anonymous poster hash: 8d8e1...140 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 12. oktober 2015 #5 Del Skrevet 12. oktober 2015 (endret) Spørreboken Sfinx av Johan Hammond Rosbach er den beste quizboken jeg har vært borti. Den tester effektivt allmenndannelsen og er kjemisk renset for Se og Hør-stoff. (Hei sann, der presterte jeg å poste innlegget to ganger, én gang som anonym og én gang som meg selv ...) Endret 12. oktober 2015 av Lady Mondegreen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå