Inwe Skrevet 15. oktober 2015 #121 Del Skrevet 15. oktober 2015 Ikke er du veldig smart heller... Nei, det var ikke det jeg mente. Prøv på nytt. Meget mulig, men du må nok forklare deg igjen om jeg skal forstå hva du mener. Dum og løs henger ofte sammen vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #122 Del Skrevet 15. oktober 2015 Meget mulig, men du må nok forklare deg igjen om jeg skal forstå hva du mener. Dum og løs henger ofte sammen vettu LOL Du svarer bra for deg, mye bedre enn det jeg har klart til nå, fortsett du (genuint ment ) Anonymous poster hash: 6647c...688 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tom1986 Skrevet 15. oktober 2015 #123 Del Skrevet 15. oktober 2015 Meget mulig, men du må nok forklare deg igjen om jeg skal forstå hva du mener. Dum og løs henger ofte sammen vettu Ikke dum og løs. Issues og løs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 16. oktober 2015 #124 Del Skrevet 16. oktober 2015 Ikke dum og løs. Issues og løs. Ok, men jeg forstår fortsatt ikke hva du mente med det du sa. Uansett ikke så viktig. Vi er uenige, og om du, som ikke kjenner meg eller egentlig vet noe som helst om meg (ikke minst hvem jeg er, tenk om du havner på date med meg en gang) synes jeg er løs kan jeg leve med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 16. oktober 2015 #125 Del Skrevet 16. oktober 2015 LOL Du svarer bra for deg, mye bedre enn det jeg har klart til nå, fortsett du (genuint ment )Anonymous poster hash: 6647c...688 Takk men hele diskusjonen har egentlig gått over til å bare være komisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #126 Del Skrevet 16. oktober 2015 Takk men hele diskusjonen har egentlig gått over til å bare være komisk. Jepp, dessverre Anonymous poster hash: 6647c...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 17. oktober 2015 #127 Del Skrevet 17. oktober 2015 OG menn bare så det er klinkende klart. Begge deler bullshit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #128 Del Skrevet 17. oktober 2015 Hvordan orker en 20-åring og holde på med en som er nesten dobbelt så gammel? Kjenner jeg blir småkvalm av hovedinnlegget. Anonymous poster hash: 6d876...fb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snippet Skrevet 18. oktober 2015 #129 Del Skrevet 18. oktober 2015 Begge deler bullshit Da er vi helt uenige, sånn er det med den saken. Så har vi ulik standard - jeg er veldig tilfreds med min-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #130 Del Skrevet 18. oktober 2015 Da er vi helt uenige, sånn er det med den saken. Så har vi ulik standard - jeg er veldig tilfreds med min- . Så bra, er det nå jeg skal begynne å påstå at jeg ikke tror deg..? Anonymous poster hash: 6647c...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå