Gjest Wonder Woman Skrevet 15. oktober 2015 #101 Del Skrevet 15. oktober 2015 Selvfølgelig kan jeg også være hvem som helst, men man kan iallefall følge innleggene mine og meningene mine her inne under er nick. Jeg ser ikke på det som usexy, og det er det mange andre også som ikke gjør. Jeg sa da virkelig menneskesyn også, men har lagt merke til at slike meninger ofte er retter mot kvinner dermed dro jeg med kvinnesyn.Oppfordrer ingen til å ha ons eller noen som helst form for sex, jeg bare sier at det ikke gjør noe om man har lyst. Jeg dømmer hverken de som er jomfruer eller har hatt mange partnere. At jeg liker sex mindre enn de med færre partnere er vel litt å ta i, men du får tro det du vil om den saken. Selvfølgelig er det noen som har tilfeldig sex for å styrke selvtillit, evt gjort noe de ikke vil pga rus. Dette synes jeg ikke er okey og mener de som styrker selvtilliten sin ved å ha tilfeldig sex de ellers ikke ville hatt trenger hjelp til å komme seg ut av en ond sirkel. Tror derimot IKKE det hjelpe at tilfeldige mennesker på et forum da forteller de hvor løse/uattraktive de er, dette vil føre til at disse kan får dårligere selvtillit. Det du har sagt så langt i denne diskusjonen kan faktisk grense til nettmobbing, så håper du tar det til deg og formulerer deg annerledes i en annen diskusjon. Jeg har derimot ikke tilfeldig sex for å styrke selvtilliten min, den er relativt god fra før. Jeg har heller ikke sex for å virke kul. Egne meninger har jeg alltid hatt. Bra du er ferdig med diskusjonen. Så kanskje vi slipper folk som mener at det å kalle mennesker de ikke kjenner for løse er helt innafor. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 15. oktober 2015 #102 Del Skrevet 15. oktober 2015 . Noe du prøvde å få frem her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wonder Woman Skrevet 15. oktober 2015 #103 Del Skrevet 15. oktober 2015 Noe du prøvde å få frem her? for ikke kopiert, poster det på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wonder Woman Skrevet 15. oktober 2015 #104 Del Skrevet 15. oktober 2015 Skrevet i går, 21:55 cd xc AnonymBruker, on 14 Oct 2015 - 21:51, said: Jeg har sagt meg enig med han at tenåringer burde ta med ro forhold til sex. Jeg er også enig at det er for mye sex i media og tv serier. jeg ville aldri anbefalt til ungdom at de skulle ha sex og/eller med flere partnere. Det gjelder og mener nok de fleste uansett om du har hatt mange eller få partnere. Denne tråden handler om voksne mennesker, TS er 20, det er et tvoksen mennestke - ikke tenåring og heller ikke ungdom AnonymBruker, on 14 Oct 2015 - 21:51, said Anonymous poster hash: 6647c...688 Er ikke alt (2-3 til andre på forrige siden og tidligere i tråden),men det har blitt beskyld flere ganger i denne tråden om at personer med mange sex partner oppfordrer og anbefaler tenåringer og ungdom om å ha sex. Og ha sex med flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wonder Woman Skrevet 15. oktober 2015 #105 Del Skrevet 15. oktober 2015 Er ikke alt (2-3 til andre på forrige siden og tidligere i tråden),men det har blitt beskyld flere ganger i denne tråden om at personer med mange sex partner oppfordrer og anbefaler tenåringer og ungdom om å ha sex. Og ha sex med flere. Og det stemmer jo ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wonder Woman Skrevet 15. oktober 2015 #106 Del Skrevet 15. oktober 2015 Jeg er personlig glad for mine erfaringer,og synes ikke jeg skal bli dømt nord og ned for mine valg. Jeg har forskjellige sider ved meg selv, jeg er mer enn bare en person med bare mange sex partnere. Jeg har vært i forhold i 8 år,ALDRI vært utro. Men jeg er enig at det for mye fokus på sex i tvserier og i media og sånn. OG her snakker vi ikke om tenårings sex, hun er 20, resten av oss er voksene. Jeg ville aldri rådet en ungdom om å ha sex (dog lært dem om konsekvensene om å ha sex) . men jeg hadde heller ikke gitt dem skyldfølese hvis de hadde hatt sex med noen, om det så var 1 eller 3- det er værtfall ikke sunt. Anonymous poster hash: 6647c...688 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #107 Del Skrevet 15. oktober 2015 Og jeg aldri har hatt sex med noen når jeg visst at de er opptatte. Anonymous poster hash: 6647c...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tom1986 Skrevet 15. oktober 2015 #108 Del Skrevet 15. oktober 2015 Da får vi bare være uenige. Heldigvis er det mange mannfolk som også er uenig med deg. Det som er sikkert er at vi ikke passer sammen, du vil ikke ha ei som har hatt så mange sexpartnere som meg og jeg vil ikke ha en som har ditt syn på kvinner. ...og mange menn som mener akkurat det samme som meg. Det virker ikke som du forstår forskjellen på "er" og "bør". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #109 Del Skrevet 15. oktober 2015 Du- å komme med nic her er ikke en stor prestasjon. Du kan sitte i Shanghai og hete Kim for alt jeg vet. Du har jaggu store ord om noe så enkelt at mange syns det er usexy med partner som har knullet for mye rundt. Og å gjøre det til kvinne opplegg- jeg er virkelig ikke rette personen; jeg ser helt likt på kvinner og menn i så måte. Syns det er pussig du ikke er istand til i selv dine villeste fantasier se at et veldig utagerende sexliv har baksider? Det er vanskelig å forstå. Om /når selv har barn:. Er det naturlig å oppfordre tenåringsbara til å kjøre på med ONS på fylla / bli med totalt fremmede menneskers hjem for så å gi seg hen som om det ikke betyr en dritt? Kan ikke være mulig. Og så naivt å tro at jo flere jo bedre. Nei. Jeg våger påstanden om folk med utallig ONS liker sex mindre enn andre med noe mer smarte m partnervalg. Er ofte rus/ dårlig selvtillit /forventninger som ofte pusher på. Jeg vedder en milliard på at det er mye elendig ONS der ute- ikke en arena for dypdykk og reell seksuell erfaring (for de som liker det. Inkludert meg selv). Det er forøvrig stor forskjell på 5og 50. 10 og 100. Er helt misforstått frigjøring og liksom skulle ta etter mannssvin som aldri har vært mye å trakte etter i min bok. Syns det er altfor mange tafatte stusslige folk der ute jeg som aldri våger å ta noen stabdpunkter,ha meninger i redsel for å ikke passe inn/ være kul. Dette da generelt altså ikke deg spesielt. Nå er jeg ferdig med korrespondansen om temaet .Anonymous poster hash: 7a965...4c6 Enig med deg. Anonymous poster hash: 1e5d5...42d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #110 Del Skrevet 15. oktober 2015 Folk må få gjøre hva de vil, men det må få være lov til å stille kritiske spørsmål også til damer som flyr rúndt fra den ene til den andre. Jeg vil si at det sjelden handler om at de er glade i sex, men at de har lavere terskel på å gi seg hen, er mindre kritiske generelt på valg av hvem de ønsker å vær intime med, ofte kan de bli vant til å skille sex og følelser, som igjen fører til en selvdestruktiv livsstil, da grenser også er viktig mtp å beskytte seg selv. Kvinner kan bli gravide ( selv om de bruker prevensjon ) og man kan få alvorlige kjønnskydommer ( selv med prevensjon ). Så dere som forsvarer at man må få gjøre hva man vil når man vil med hvem man vil uten å tenke konsekvenser, får ta de evt konsekvensene som kommer ifølge av dette. Nå synes jeg menn som lever sånn, er like "ille" om jeg skal kalle det det, men er lei av at det har blitt nærmest "politisk korrekt" at damer må få ha masse onser, uten at man får stille etspørsmål til det, uten å bli beskyldt for at "du har sikkert opplevd utroskap o.l , som noen her mente. Og til deg som nevnte at man er voksen når man er 20, langt ifra alle er det. Man har jo nettopp vært tenåring. Var selv ikke voksen da jeg var 20, flere kan fortsatt være jomfru da. Men så har man altså mange idag som gjør som ts, som ikke forbinder sex med noe romantisk, men som hopper på en mann ( som kunne vært faren hennes )og vil ha en seksuell relasjon og som har en historie med masse ons. Den er grei, og sier ikke at alle er sånn, men tror mange som lever utsvevende kan få sine ettervvirkninger med tida...Da kan den psykiske biten slå ut, for det psykiske og fysiske henger sammen! Man trenger mao ikke ha psykiske problemer i starten , men denne livsstilen kan kødde med hodet til mange på sikt. Anonymous poster hash: 1e5d5...42d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 15. oktober 2015 #111 Del Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Problemet er ikke at andre bryr seg om hvem du velger. Problemet er at ingen bryr seg om hvem de har sex med...Bl.a ts og han fyren, som har gjort alt det mest intime før de knapt har møttes... Anonymous poster hash: 1e5d5...42d Alt det mest intime skriver du ... Jeg synes det er merkelig at dere ikke klarer å forstå at det ikke er sånn for alle. At fysiske handlinger med kjønnsorgan ikke for alle trenger å være så veldig intime. Når man blir voldtatt så vil det per din definisjon være noe av det mest intime. Ikke faen om jeg vil si at voldtektsmenn har tatt fra voldtektsoffer det mest intime. Det er noe fysisk. Og sånn kan noen også se på tilfeldig sex. De tilfredsstiller kroppen sin, og det er ikke nødvendigvis så intimt. Det er kroppslig. Men det at man i noen settinger ikke ser på sex som NØDVENDIGVIS intimt, betyr ikke at man mister muligheten for at det kan være det. Jeg tenker at "alt det mest intime" handler ikke om en penis inni en skjede. Edit: skrivefeil. Endret 15. oktober 2015 av Rainstorm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #112 Del Skrevet 15. oktober 2015 Alt det mest intime skriver du ... Jeg synes det er merkelig at dere ikke klarer å forstå at det ikke er sånn for alle. At fysiske handlinger med kjønnsorgan ikke for alle trenger å være så veldig intime. Når man blir voldtatt så vil det per din definisjon være noe av det mest intime. Ikke faen om jeg vil si at voldtektsmenn har tatt fra voldtektsoffer det mest intime. Det er noe fysisk. Og sånn kan noen også se på tilfeldig sex. De tilfredsstiller kroppen sin, og det er ikke nødvendigvis så intimt. Det er kroppslig. Men det at man i noen settinger ikke ser på sex som NØDVENDIGVIS intimt, betyr ikke at man mister muligheten for at det kan være det. Jeg tenker at "alt det mest intime" handler ikke om en penis inni en skjede. Edit: skrivefeil. Nei, det trenger ikke å være sånn for alle, selvsagt gjør det ikke det. Folk er forskjellige. Å trekke inn voldtekt synes jeg blir helt feil da det handler ikke om det. Men jeg nevner for de som har hatt mange ons, og at den type relasjoner kan gjøre noe med følelsene på sikt, da man kanskje ikke klarer å ha enn sunn relasjon til noen for man vet ikke hva det er. Man kjenner bare til begjær og egen tilfredsstillelse uten forpliktelser. Når mange unge begynner sexlivet sitt med den type relasjoner, vil jeg si det er en dårlig utvikling. Anonymous poster hash: 1e5d5...42d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 15. oktober 2015 #113 Del Skrevet 15. oktober 2015 Nei, det trenger ikke å være sånn for alle, selvsagt gjør det ikke det. Folk er forskjellige. Å trekke inn voldtekt synes jeg blir helt feil da det handler ikke om det. Men jeg nevner for de som har hatt mange ons, og at den type relasjoner kan gjøre noe med følelsene på sikt, da man kanskje ikke klarer å ha enn sunn relasjon til noen for man vet ikke hva det er. Man kjenner bare til begjær og egen tilfredsstillelse uten forpliktelser. Når mange unge begynner sexlivet sitt med den type relasjoner, vil jeg si det er en dårlig utvikling. Anonymous poster hash: 1e5d5...42d Jeg synes det må være greit å trekke inn voldtekt, utifra hva annet som er blitt trekt inn. Tror du ikke veldig mange får dette synet på sex nettopp fordi det som liksom skulle være så intimt ikke lenger er det som resultat av at noen har overskredet grenser, f.eks ved upassende berøring som barn eller voldtekt? Jeg tror ikke at ONS nødvendigvis gjør noe med følelsene, nettopp fordi man ikke legger følelser i det. Noen som har veldig mange veldig intense kortvarige følelses-relasjoner til andre mennesker, vil nok slite med å knyte sterke, varige bånd til andre. Men når sexen er adskilt fra følelsene i det de har ONS, så ser jeg ingen grunn til at dette skal virke inn på evne til å være trofast og evne til å elske. Man ser f.eks på mennesker som har borderline/emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse at de kan ha promiskuøs atferd, veldig mange sexpartnere, og her er det nok et problem å skille følelser fra sexen, det blir noe destruktivt over å ligge rundt, og det bidrar videre til problemene om få til nære, trygge relasjoner. Hvis vi ser på de som har mange sexpartnere som følge av at de har solgt seg selv, så vil det også være følelser involvert, og da følelsen av å være et objekt og en vare, mindreverdig, hvordan da skape et forhold der sex er en del men uten at du føler at du er kjøpt og betalt. Slike ting er problem, men at friske, voksne mennesker som velger for seg selv, og velger å være seksuelt aktiv med likesinnede skal få et problem med å ha nære relasjoner, og være i varige forhold, det skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #114 Del Skrevet 15. oktober 2015 Det er den eneste logisk forklaringen jeg kan komme, at når du blir så povosert,så sinna og over sex livet til noen,og HETSER (ikke jeg, ikke vi, DU) til noen du ikke engang kjenner må det ligge noe bak. Da går jeg utifra at en eller flere kjærester må ha vært utro mot deg.Anonymous poster hash: 6647c...688 Nei. Men selvfølgelig ettersom DU har erfaring med utroskap tror du andre har det også. Klassisk! Aldri I mitt liv vært utsatt/ vært utro. Jeg rapportere forøvrig hets . God dag.Anonymous poster hash: 7a965...4c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #115 Del Skrevet 15. oktober 2015 Det er den eneste logisk forklaringen jeg kan komme, at når du blir så povosert,så sinna og over sex livet til noen,og HETSER (ikke jeg, ikke vi, DU) til noen du ikke engang kjenner må det ligge noe bak. Da går jeg utifra at en eller flere kjærester må ha vært utro mot deg.Anonymous poster hash: 6647c...688 Jeg gidder ikke rapportere deg en gang .JA! Tenk det- jeg syns det er å være løs å knulle rundt uten dømmekraft.! Ser du er utrolig sensitiv person ettersom du etter dette fakta forsøker gjøre det personlig og liksom skal ta meg ved å surre inn utroskap. Hehe. Put your big boy/girl pants on lille sensitive persilleblad! Anonymous poster hash: 7a965...4c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #116 Del Skrevet 15. oktober 2015 Nei. Men selvfølgelig ettersom DU har erfaring med utroskap tror du andre har det også. Klassisk! Aldri I mitt liv vært utsatt/ vært utro. Jeg rapportere forøvrig hets . God dag.Anonymous poster hash: 7a965...4c6 Jeg har aldri vært utro,men har opplevd at partner har vært utro. Og jeg har aldri sex med personer som jeg vet er opptatte. Så så mye viste du om meg Anonymous poster hash: 6647c...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #117 Del Skrevet 15. oktober 2015 Jeg har aldri vært utro,men har opplevd at partner har vært utro. Og jeg har aldri sex med personer som jeg vet er opptatte. Så så mye viste du om meg Anonymous poster hash: 6647c...688 Og har vært i ett monogamt forhold i de siste årene.. :D Anonymous poster hash: 6647c...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 15. oktober 2015 #118 Del Skrevet 15. oktober 2015 ...og mange menn som mener akkurat det samme som meg. Det virker ikke som du forstår forskjellen på "er" og "bør". Du mener virkelig at alle menn bør ha samme mening som deg? Og du skjønner virkelig ikke hva der vil si å være uenige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tom1986 Skrevet 15. oktober 2015 #119 Del Skrevet 15. oktober 2015 Du mener virkelig at alle menn bør ha samme mening som deg? Og du skjønner virkelig ikke hva der vil si å være uenige. Ikke er du veldig smart heller... Nei, det var ikke det jeg mente. Prøv på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 15. oktober 2015 #120 Del Skrevet 15. oktober 2015 Ikke er du veldig smart heller... Nei, det var ikke det jeg mente. Prøv på nytt. Meget mulig, men du må nok forklare deg igjen om jeg skal forstå hva du mener. Dum og løs henger ofte sammen vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå