Gå til innhold

Melding etter one night stand!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spesielt når hun ser at meldingen blir sett ett par timer etterpå, og det har gått flere dager siden ons.

Skjønner godt at folk tenker at du er intressert i noe mer og at du ikke er såå erfaringer på hvordan onser funker.

Anonymous poster hash: 6647c...688
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke overtenke det.

Han tenker nok ikke noe særlig over det eller deg.

Han gidder ikke svare fordi han tenker det er mindre pess og ikke å svare.

Og nå har jo du sett at han har sett meldingen og det har gått flere dager uten svar.

Så ta som en kvinne og glem han.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.. Syns det ser ut som flere av dere tror jeg ser etter noe seriøst med denne mannen. Det er ikke slik det er i det hele tatt. Vi hadde bra sex noe han selv påpekte flere ganger, og det hadde vært gøy å møte han flere ganger for sex og kun det om jeg skal til trondheim eller han skal til bergen.

Det kan selvsagt være at han ikke ønsker å ses igjen men da synes jeg kanskje det kunne vært greit om man kunne gi uttrykk for det. Det er jo ikke akuratt slik at jeg hadde blitt såret.

Jeg kan da umulig være den eneste som har truffet en tidligere one night stand for "flere" night stand ?

Anonymous poster hash: 083d3...046

Han er vel såpass erfaren at han har lært at "flere" night stand kan føre til mas og styr. Da tenker han vel at han heller vil se etter en ny ons?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden du gidder å hook opp med mann på faren din sin alder er ufyselig. Må være desperat for å gå på ekle gamlinger. Sorry. Takk og pris er jeg altfor ok til å måtte ty til griser selv!.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke temaet men syns også det er trist at TS som 20 åring har hatt haug med ONS allerde. Verdt å ha i minnet at de peneste og mest attraktive ofte har færre av slikt. Umodent å mase på en mest sannsynlig en gift ekkel mann etter ONS også. Lukter dårlig selvtillit lang vei og er temmelig sikker på at TS bør fokusere mere på sin egenutvikling og selvrespekt. Det vil hun vinne på i det lange løp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2Bhonest

Hvorfor i all verden du gidder å hook opp med mann på faren din sin alder er ufyselig. Må være desperat for å gå på ekle gamlinger. Sorry. Takk og pris er jeg altfor ok til å måtte ty til griser selv!.

Det er jo greit at du gir ut en tittel du selv er på vei mot...

Til TS. ONS. Har uthevet det viktige her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo veldig godt være at dette var en mann som hadde seg en liten "ferie" vekk fra kone og barn...så mest sannsynlig ble nok bevismaterialet for hans lille sidesprang slettet i det han så meldingen!

Anonymous poster hash: 8aba3...dba

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke temaet men syns også det er trist at TS som 20 åring har hatt haug med ONS allerde. Verdt å ha i minnet at de peneste og mest attraktive ofte har færre av slikt. Umodent å mase på en mest sannsynlig en gift ekkel mann etter ONS også. Lukter dårlig selvtillit lang vei og er temmelig sikker på at TS bør fokusere mere på sin egenutvikling og selvrespekt. Det vil hun vinne på i det lange løp.

Dummeste jeg noe gang jeg har gjort!

Lukter dårlig selvtillit lang vei og er temmelig sikker på at TS bør fokusere mere på sin egenutvikling og selvrespekt. Det vil hun vinne på i det lange løp

Jeg hadde sex med 25 stk før jeg ble 26 og fikk kjæreste-fordi jeg elsket sex og er sinsyk glad for den erfaringen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukter dårlig selvtillit lang vei og er temmelig sikker på at TS bør fokusere mere på sin egenutvikling og selvrespekt. Det vil hun vinne på i det lange løp

Jeg hadde sex med 25 stk før jeg ble 26 og fikk kjæreste-fordi jeg elsket sex og er sinsyk glad for den erfaringen.

# hørt (ikke gjort)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Hadde jeg funnet ut at dama hadde hatt seg med nesten 30 stykker før meg, hadde jeg dumpa henne fort som bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2Bhonest

Æsj. Hadde jeg funnet ut at dama hadde hatt seg med nesten 30 stykker før meg, hadde jeg dumpa henne fort som bare det.

Hadde det vært bedre med 30 stykker etter deg?

Eller er det bare at du liker de ikke kan noe i senga og er fornøyd med det?

Endret av 2Bhonest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thank god så er det haugvis av mannfolk og kvinnfolk der ute som er mer voksen og kan se deg som den er personen du er,og ikke bare deg som person med mange partnere (sorry ikke bra skrevet,husker ikke helt heter hehe, så legg god viljen inn på siste setning)

Nei takk til menn/kvinner som er sjalu og kontrollerende.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra spørsmål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det å være i ett forhold med noen som ikke klarer å takle at jeg har hatt en fortid før dem, På flere måter. Hadde jeg dumpet  fort som det.

Synes det er synd at vi fortsatt ikke har kommet over det dobbel moralen  at menn kan pule som bare det og skal ha masse partnere ,mens kvinnen skal være ren og være jomfru før ekteskap. Er hun ikke det er hun en hore.

Takk og lov er det haugvis av mange kvinner og menn der ute som ikke tenker slik, Takk til dere :) Og aller helst til min samboer i over 8 år :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moralens Vokter!  Anonymous poster hash: 6647c...688

Godt at det fremdeles finnes mennesker med moral og som har verdigheten I behold. Noe dere som ONS'er dere gjennom livet ikke har et snev av en gang. Men har moral som en sliten bakgårdskatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange har du selv "hatt deg med" og hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: e386b...44b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt at det fremdeles finnes mennesker med moral og som har verdigheten I behold. Noe dere som ONS'er dere gjennom livet ikke har et snev av en gang. Men har moral som en sliten bakgårdskatt.

Wow,bare Wow.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så man må ha seg med gud og hvermann for å være god i senga? Hvor gammel er du som tror på slikt? Høres fryktelig pubertalt ut. Og hvorfor skal kona mi ha seg med 30 etter meg? Vi har hverandre, og trenger kun hverandre. Seksuell erfaring kommer ikke av x antall ONS. Det kommer av å utforske seg selv og fantasiene sine, noe som er mye lettere edru og sammen med noen man stoler på. Ikke når man er dritings, har seg med hvem som helst, og ligger der som et tømmehull for en svett 39 år gammel fyr på fylla.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange har du selv "hatt deg med" og hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: e386b...44b

Jeg er 36, har hatt 9 sexpartnere, og den siste er kona, som er den eneste jeg har hatt sex med de siste 11 årene. Hun hadde 5 sexpartnere før meg.

Vi savner ingenting, og jeg er så glad for at vi ikke drev å delte villig ut av oss selv til hver eneste mulighet som kom vår vei.

Det er bare stakkarslig med menn og kvinner som har et behov for å brette seg ut for alle som prøver seg.

Stakkars de unge jentene i samfunnet vårt som vokser opp i et så hyperseksualisert samfunn at de føler at det er normalt eller forventet å ha lang erfaring med ONS før de er 20.

Jeg er så for å ha en sunn seksualitet - 30 sexpartnere i begynnelsen av 20-årene er ikke en sunn seksualitet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 36, har hatt 9 sexpartnere, og den siste er kona, som er den eneste jeg har hatt sex med de siste 11 årene. Hun hadde 5 sexpartnere før meg.

Vi savner ingenting, og jeg er så glad for at vi ikke drev å delte villig ut av oss selv til hver eneste mulighet som kom vår vei.

Det er bare stakkarslig med menn og kvinner som har et behov for å brette seg ut for alle som prøver seg.

Stakkars de unge jentene i samfunnet vårt som vokser opp i et så hyperseksualisert samfunn at de føler at det er normalt eller forventet å ha lang erfaring med ONS før de er 20.

Jeg er så for å ha en sunn seksualitet - 30 sexpartnere i begynnelsen av 20-årene er ikke en sunn seksualitet.

Anonymous poster hash: 8aba3...dba [/acr

Er du spesialist? Siden du kan bestemme hva som sunt for enkelte mennesker og ikke hva som har sunt for dem?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...