Gå til innhold

Melding etter one night stand!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At damer som har hatt mange sexpartnere er i beste fall pulevenner, og ikke kjærestemateriale, er da ingen nyhet. Dette er noe alle vet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vent litt, du mistet noe. Her er bibelen din.

Haha typisk noldussvar når man kommer til kort. Late som egen destruktive adferd har noe med religion å gjøre. For alt du vet tilber jeg Belsebub og mener det samme.-:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At damer som har hatt mange sexpartnere er i beste fall pulevenner, og ikke kjærestemateriale, er da ingen nyhet. Dette er noe alle vet.

OG menn bare så det er klinkende klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dere tror dere oppnår med disse negative kommentarene deres?

Hva med å respektere at andre har ett annet syn på sexualitet enn dere?

Jeg vil gå så langt å si at dere mobber nå. Voksene Folk.

Helt greit at dere har disse meningene,men det må vel gå ann å gi utrykk for det-uten skjeldsordene vel?

Anonymous poster hash: 6647c...688
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit at dere har disse meningene,men det må vel gå ann å gi utrykk for det-uten skjeldsordene vel?

Dette er tull. Jeg simpelthen sier folk gir seg hen altfor ofte til random folk. Jeg knuller som bare faen selv men jeg holder meg til menn som respekterer meg og som SER at jeg har selvrespekt. De som har ONS I hytt og pine har ofte MINDRE reell erfaring m sex. Og de gjør det ikke fordi de er mer into sex enn andre, de bare ofte lavere selvtillit og skjønner ikke konsekvenser på sikt. Kunne ønske FLERE voksne fortalte meg selv i tenårene om selvrespekt, rus og impulskontroll jeg!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er tull. Jeg simpelthen sier folk gir seg hen altfor ofte til random folk. Jeg knuller som bare faen selv men jeg holder meg til menn som respekterer meg og som SER at jeg har selvrespekt. De som har ONS I hytt og pine har ofte MINDRE reell erfaring m sex. Og de gjør det ikke fordi de er mer into sex enn andre, de bare ofte lavere selvtillit og skjønner ikke konsekvenser på sikt. Kunne ønske FLERE voksne fortalte meg selv i tenårene om selvrespekt, rus og impulskontroll jeg!

Må helt ærlig innrømme  jeg skjønner ikke hvorfor dere  bryr dere så mye om hva andre gjør.

Og blir så sinte over at folk har ons og "løse" osv.

Lev livet slik du vil også, kan vi andre "ikke ha selvrespekt" "ha menn/kvinner respekter ikke oss" og "ha lav selvtillit" og "masse dårlig og mindre reel sex"

Hvorfor skal du bry deg om hva jeg velger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må helt ærlig innrømme  jeg skjønner ikke hvorfor dere  bryr dere så mye om hva andre gjør.

Lev livet slik du vil også, kan vi andre "ikke ha selvrespekt" "ha menn/kvinner respekter ikke oss" og "ha lav selvtillit" og "masse dårlig og mindre reel sex"

Det er jo problemet idag, ingen bryr seg...

Anonymous poster hash: 1e5d5...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må få være lov til å reagere når det nærmest begynner å bli vanlig at 19 åringer har hatt masse ons. Jeg synes det er trist. Seksualitet handler også om identitet, og jeg vil påstå at at man har mistet noe når man ikke er noe kritisk til hvem man faktisk slipper inn.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo problemet idag, ingen bryr seg...

Hum jeg vet ikke hva jeg skal svare jeg til så sterke argumentasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må få være lov til å reagere når det nærmest begynner å bli vanlig at 19 åringer har hatt masse ons. Jeg synes det er trist. Seksualitet handler også om identitet, og jeg vil påstå at at man har mistet noe når man ikke er noe kritisk til hvem man faktisk slipper inn.

Som jeg skriver Helt greit at dere har disse meningene,men det må vel gå ann å gi utrykk for det-uten skjeldsordene vel? Må vel kunne gå ann å respektere at andre har ett annet synspunkt uten å på person angrep

Måten du utrykker deg på er en fin og bra måte (Btw TS var 20),det synspunktet respektere jeg. Og noe av det er jeg faktisk litt enig i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vanskelig å fastslå hvem som er pubertal, når man betegner en fyr på 39 som gammel.

Hæ..? Jeg sier bare hææ..?!

Hva i alle dager sier du da..?

"Han er en 39 år ung mann!" Jeg er en 20 år ung kvinne"

Man sier at noen er X år gammel.

Har dere kanskje ikke kommet så langt i norsktimene på skolen..?

Anonymous poster hash: 8aba3...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er ikke at andre bryr seg om hvem du velger. Problemet er at ingen bryr seg om hvem de har sex med...Bl.a ts og han fyren, som har gjort alt det mest intime før de knapt har møttes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha typisk noldussvar når man kommer til kort. Late som egen destruktive adferd har noe med religion å gjøre. For alt du vet tilber jeg Belsebub og mener det samme.- :)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter fortsatt på den dagen jeg skal se på meg selv som løs fordi jeg har hatt ons jeg. Jeg har hatt random sex i fylla, pulevenner, kjærester (over lang tid), random sex edru, sex med følelser og sex uten følelser. Så ikke på meg selv som løs da jeg var 20 og ser ikke på meg selv som løs nå. Har aldri vært utro, og holder meg til en om gangen om så han ikke gjør det (noe jeg også synes er greit frem til vi har definert oss).

Jeg liker sex og vil gjerne ha en som også liker sex, om han så har hatt sex med 1 eller 100 (eller fler) før meg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter fortsatt på den dagen jeg skal se på meg selv som løs fordi jeg har hatt ons jeg. Jeg har hatt random sex i fylla, pulevenner, kjærester (over lang tid), random sex edru, sex med følelser og sex uten følelser. Så ikke på meg selv som løs da jeg var 20 og ser ikke på meg selv som løs nå. Har aldri vært utro, og holder meg til en om gangen om så han ikke gjør det (noe jeg også synes er greit frem til vi har definert oss).

Jeg liker sex og vil gjerne ha en som også liker sex, om han så har hatt sex med 1 eller 100 (eller fler) før meg.

Samme her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er løs TS. Det vil ta noen år før du innser det selv. Du skulle ta til deg hva andre mer voksne personer her sier. At du maser på en ekkel gamling er utrolig pinlig og kommer til å være ydmykende for deg å tenke tilbake på. Du selger deg rett og slett billig. DETTE GJELDER BÅDE KVINNER OG MENN!!;Alle har en fortid men noens er pokker meg mer løs enn andre. Å vite at en potensiell kjæreste kandidat har hatt samleie,oral sex og analsex på ONS er garantert turn off for mange. Typisk at du er så sikker i din sak nå, måler din verdi i antall sexpartnere men vedder en milliard du vil angre. En ting er sexen . En annen er du ALDRI vet hva en total fremmed person kan finne på når får deg på tomannshånd. Spør foreldrene dine om hva de syns om det.hiksen 26.

26 og voksen?  :fnise:

Anonymous poster hash: b2e5b...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 og voksen? :fnise:

Anonymous poster hash: b2e5b...5bf

Imponerende mye omløp i hodet forstår jeg. Ikke en dritt å si og klarte heller ikke lese hele innlegget/ ta til deg hva den VOKSNE mannen her I tråden som JOBBER med ungdom iforb sex hadde å si. Bravo til deg! -:)

Anonymous poster hash: 7a965...4c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende mye omløp i hodet forstår jeg. Ikke en dritt å si og klarte heller ikke lese hele innlegget/ ta til deg hva den VOKSNE mannen her I tråden som JOBBER med ungdom iforb sex hadde å si. Bravo til deg! - :)

Anonymous poster hash: 7a965...4c6

Jeg har sagt meg enig med han at tenåringer ikke burde ta med ro forhold til sex. Jeg er også enig at det er for mye sex i media og tv serier. jeg ville aldri anbefalt til ungdom at de skulle ha sex og/eller med flere partnere. Det gjelder og mener nok de fleste uansett om du har hatt mange eller få partnere.

Denne tråden handler om voksne mennesker, TS er 20, det er regnet med som voksen menneske - ikke tenåring og heller ikke ungdom.  Btw jeg er ikke den samme anonymen kommentaren din er til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...