AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #41 Del Skrevet 13. oktober 2015 Det å være i ett forhold med noen som ikke klarer å takle at jeg har hatt en fortid før dem, På flere måter. Hadde jeg dumpet fort som det. Synes det er synd at vi fortsatt ikke har kommet over det dobbel moralen at menn kan pule som bare det og skal ha masse partnere ,mens kvinnen skal være ren og være jomfru før ekteskap. Er hun ikke det er hun en hore. Takk og lov er det haugvis av mange kvinner og menn der ute som ikke tenker slik, Takk til dere Og aller helst til min samboer i over 8 år Anonymous poster hash: 6647c...688 Hahaha, det der er noe løse kvinnfolk forteller seg sjøl for å rettferdiggjøre hver einaste pikk dei putta mellom beina..! "Buhuu, slutt med dobbeltmoralen! Jeg er ingen hore, la meg få ha seksualiteten min i fred"... Hah, det kommer alltid til å være underforstått at menn og kvinnfolk som er så løse som det er snakk om her, kommer alltid til å bli dømt av andre. Jeg er enig med AB, hadde aldri vært med ei kjerring som hadde hatt 30 sexpartnere. Lang erfaring med ONS når man er 20!! Jeg syns synd på jenta..!Anonymous poster hash: de781...a25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #42 Del Skrevet 13. oktober 2015 Hahaha, det der er noe løse kvinnfolk forteller seg sjøl for å rettferdiggjøre hver einaste pikk dei putta mellom beina..! "Buhuu, slutt med dobbeltmoralen! Jeg er ingen hore, la meg få ha seksualiteten min i fred"... Hah, det kommer alltid til å være underforstått at menn og kvinnfolk som er så løse som det er snakk om her, kommer alltid til å bli dømt av andre. Jeg er enig med AB, hadde aldri vært med ei kjerring som hadde hatt 30 sexpartnere. Lang erfaring med ONS når man er 20!! Jeg syns synd på jenta..!Anonymous poster hash: de781...a25 Har ikke noe behov for å forsvare eller rettferdiggjøre meg selv Men det jeg har fått ut av denne diskusjonen for at jeg er uhyrlig takknemlig for de som er mitt liv og takknemlig for at visse personligheter ikke er tilstede Ha en fin d(ømme)dag Anonymous poster hash: 6647c...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #43 Del Skrevet 13. oktober 2015 Er du spesialist? Siden du kan bestemme hva som sunt for enkelte mennesker og ikke hva som har sunt for dem?Anonymous poster hash: 6647c...688 Ja, i yrket mitt er jeg vel å regne for en spesialist i tenåringsseksualitet. Men jeg er ikke på jobb nå. Jeg kunne ALDRI tatt med mine personlige meninger på jobb, de legger jeg igjen hjemme, ellers kunne jeg aldri gjort det jeg gjør. Her på forumet derimot, er jeg ikke redd for å dele hva jeg innerst inne syns. Men du spurte om jeg var "spesialist", og da svarer jeg at jeg har mer kunnskap enn mange på området, og ser gang på gang hvordan forhastet seksuell omgang, eller promiskuøsitet ødelegger for mange gutter og jenter. Og dere som sitter og sier det er helt greit å ha 30 sexpartnere i begynnelsen av 20-årene er med på å spre dette nedover i aldersgruppene. Faktisk, siden f.eks. Paradise Hotel kom på tv i Norge, så har jobben min merket en kraftig pågang i saker med tenåringsseksualitet. Denne forherligelsen av fyll, fest og ONS ødelegger for de yngre generasjonene våre. Bare se, her er det en jente på 20 år som lengter etter å få svar fra en mann som er dobbelt så gammel som henne, bare for å få bekreftelse på hennes seksuelle valg. Hva skjer når han ikke svarer? Hun sitter igjen med en følelse av at HUN har gjort noe gale. Vi må lære dem å ikke dele villig av seg selv på denne måten! Det er ikke sunt..! Men personlig, ut av min profesjonelle rolle, så hadde jeg aldri gått for en jente med dette "rullebladet", det tenner meg bare ikke..!Anonymous poster hash: 8aba3...dba 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #44 Del Skrevet 13. oktober 2015 Ja, i yrket mitt er jeg vel å regne for en spesialist i tenåringsseksualitet. Men jeg er ikke på jobb nå. Jeg kunne ALDRI tatt med mine personlige meninger på jobb, de legger jeg igjen hjemme, ellers kunne jeg aldri gjort det jeg gjør. Her på forumet derimot, er jeg ikke redd for å dele hva jeg innerst inne syns. Men du spurte om jeg var "spesialist", og da svarer jeg at jeg har mer kunnskap enn mange på området, og ser gang på gang hvordan forhastet seksuell omgang, eller promiskuøsitet ødelegger for mange gutter og jenter. Og dere som sitter og sier det er helt greit å ha 30 sexpartnere i begynnelsen av 20-årene er med på å spre dette nedover i aldersgruppene. Faktisk, siden f.eks. Paradise Hotel kom på tv i Norge, så har jobben min merket en kraftig pågang i saker med tenåringsseksualitet. Denne forherligelsen av fyll, fest og ONS ødelegger for de yngre generasjonene våre. Bare se, her er det en jente på 20 år som lengter etter å få svar fra en mann som er dobbelt så gammel som henne, bare for å få bekreftelse på hennes seksuelle valg. Hva skjer når han ikke svarer? Hun sitter igjen med en følelse av at HUN har gjort noe gale. Vi må lære dem å ikke dele villig av seg selv på denne måten! Det er ikke sunt..! Men personlig, ut av min profesjonelle rolle, så hadde jeg aldri gått for en jente med dette "rullebladet", det tenner meg bare ikke..!Anonymous poster hash: 8aba3...dba [/acronJeg er personlig er glad for de erfaringene mine- Jeg er personlig glad for mine erfaringer,og synes ikke jeg skal bli dømt nord og ned for mine valg. Jeg har forskjellige sider ved meg selv, jeg er mer enn bare en person med bare mange sex partnere. Jeg har vært i forhold i 8 år,ALDRI vært utro. Men jeg er enig at det for mye fokus på sex i tvserier og i media og sånn. OG her snakker vi ikke om tenårings sex, hun er 20, resten av oss er voksene. Jeg ville aldri rådet en ungdom om å ha sex (dog lært dem om konsekvensene om å ha sex) . men jeg hadde heller ikke gitt dem skyldfølese hvis de hadde hatt sex med noen, om det så var 1 eller 3- det er værtfall ikke sunt. Anonymous poster hash: 6647c...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #45 Del Skrevet 13. oktober 2015 Jeg er personlig glad for mine erfaringer,og synes ikke jeg skal bli dømt nord og ned for mine valg. Jeg har forskjellige sider ved meg selv, jeg er mer enn bare en person med bare mange sex partnere. Jeg har vært i forhold i 8 år,ALDRI vært utro. Men jeg er enig at det for mye fokus på sex i tvserier og i media og sånn. OG her snakker vi ikke om tenårings sex, hun er 20, resten av oss er voksene. Jeg ville aldri rådet en ungdom om å ha sex (dog lært dem om konsekvensene om å ha sex) . men jeg hadde heller ikke gitt dem skyldfølese hvis de hadde hatt sex med noen, om det så var 1 eller 3- det er værtfall ikke sunt. Anonymous poster hash: 6647c...688 "så mye mer Anonymous poster hash: 6647c...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #46 Del Skrevet 13. oktober 2015 Er du spesialist? Siden du kan bestemme hva som sunt for enkelte mennesker og ikke hva som har sunt for dem? Anonymous poster hash: 6647c...688 Vedkommende har et poeng. Det er ikke sunt å ha masse tilfeldig sex, fordi det gjør noe med hvordan man forholder seg til intimitet som skal være nært. Intimitet blir jo ikke nært når man har det med mange man ikke knytter seg følelsesmessig til. Og jeg vil påstå at det er en skummel utvikling når de gjelder unge her, når ei på 19 har hatt masse ons. Å ha sex med noen, er å gi seg hen. Når man gir seg hen til nesten hvem som helst, hva forteller det ? Ikke rart mange unge sliter psykisk idag, sier jeg bare... Anonymous poster hash: 1e5d5...42d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 13. oktober 2015 #47 Del Skrevet 13. oktober 2015 Æsj. Hadde jeg funnet ut at dama hadde hatt seg med nesten 30 stykker før meg, hadde jeg dumpa henne fort som bare det. Anonymous poster hash: 8aba3...dba Overfladisk du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2Bhonest Skrevet 13. oktober 2015 #48 Del Skrevet 13. oktober 2015 Så man må ha seg med gud og hvermann for å være god i senga? Hvor gammel er du som tror på slikt? Høres fryktelig pubertalt ut. Og hvorfor skal kona mi ha seg med 30 etter meg? Vi har hverandre, og trenger kun hverandre. Seksuell erfaring kommer ikke av x antall ONS. Det kommer av å utforske seg selv og fantasiene sine, noe som er mye lettere edru og sammen med noen man stoler på. Ikke når man er dritings, har seg med hvem som helst, og ligger der som et tømmehull for en svett 39 år gammel fyr på fylla.Anonymous poster hash: 8aba3...dba Ikke vanskelig å fastslå hvem som er pubertal, når man betegner en fyr på 39 som gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #49 Del Skrevet 13. oktober 2015 Du var ute på fylla i Trondheim og møtte en fyr på 39 og ble med hjem på nach med han og hans kompis. Disse er nok sikkert kjent i fyllamiljøet i Trondheim tenker jeg, og du er sikkert kjent i ons-greia der du kommer fra. Ingen av dere er seriøse, dere har en pikk og et hull, og har sex. Det er det han forholdet seg til. Du er ikke en person for han, kun et hull, så det å vente svar på en melding er nok ikke noe du skal regne med. Anonymous poster hash: ed7d3...11d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #50 Del Skrevet 13. oktober 2015 Det å være i ett forhold med noen som ikke klarer å takle at jeg har hatt en fortid før dem, På flere måter. Hadde jeg dumpet fort som det. Synes det er synd at vi fortsatt ikke har kommet over det dobbel moralen at menn kan pule som bare det og skal ha masse partnere ,mens kvinnen skal være ren og være jomfru før ekteskap. Er hun ikke det er hun en hore. Takk og lov er det haugvis av mange kvinner og menn der ute som ikke tenker slik, Takk til dere Og aller helst til min samboer i over 8 år Anonymous poster hash: 6647c...688 De hadde nok dumpet deg først om de visste om det. Anonymous poster hash: ed7d3...11d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #51 Del Skrevet 13. oktober 2015 De hadde nok dumpet deg først om de visste om det. Anonymous poster hash: ed7d3...11d Jeg er en ærlig person,og ville fortalt ganske så tidlig. klarer ikke de å se igjennom det, og se hvem jeg er, så er jeg sjele glad for at de gjør det. Da er ikke de riktig person for meg. Good ridance Anonymous poster hash: 6647c...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #52 Del Skrevet 13. oktober 2015 Dummeste jeg noe gang jeg har gjort! Lukter dårlig selvtillit lang vei og er temmelig sikker på at TS bør fokusere mere på sin egenutvikling og selvrespekt. Det vil hun vinne på i det lange løp Jeg hadde sex med 25 stk før jeg ble 26 og fikk kjæreste-fordi jeg elsket sex og er sinsyk glad for den erfaringen.Anonymous poster hash: 6647c...688 Her traff jeg åpenbart en nerve. Man har blitt temmelig følelsesmessige num (kvinner og menn)når man tror det er noe flott og utviklende å selge seg selv så jæklige billig I fylla som 20 åring. For det er akkurat det mange gjør. Det er forøvrig stor forskjell på å ha knullet 5 og 25. Anonymous poster hash: 7a965...4c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #53 Del Skrevet 13. oktober 2015 Her traff jeg åpenbart en nerve. Man har blitt temmelig følelsesmessige num (kvinner og menn)når man tror det er noe flott og utviklende å selge seg selv så jæklige billig I fylla som 20 åring. For det er akkurat det mange gjør. Det er forøvrig stor forskjell på å ha knullet 5 og 25.Anonymous poster hash: 7a965...4c6 Haha, du tror tydeligvis du klarer å provosere Er så ganske fornøyd med meg selv og mitt liv jeg :D Anonymous poster hash: 6647c...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #54 Del Skrevet 13. oktober 2015 Og det tror jeg alle andre ikke gjør heller og er ganske sikker på seg selv Anonymous poster hash: 6647c...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #55 Del Skrevet 13. oktober 2015 Hei igjen! TS her. Vil takke for veldig mange bra svar hos dere igår. Jeg kan også informere dere om at jeg nå har fått svar og vi skal møtes her neste helg når han skal komme en langhelg på besøk til en kompis. Jeg ser nå at denne tråden har utviklet seg til noe helt annet en hva jeg mente den skulle bli. Mange her mener at jeg og andre som onser er løse og tydligvis ikke kjærestematriale i framtiden. Dere om det. Hvor mange jeg eller noen andre har hatt sex med synes jeg da virkelig ikke at noen sv dere såkalte "perfekte" mennesker har noe med. Hadde en mann startet denne tråden og kalt seg erfaren onser hadde dette ikke vært en diskusjon og dette mener jeg blir helt feil. Jeg synes det at alle skal få kunne mene hva de vil men å komme inn i en tråd (der du ikke har boen råd i gi) bare for å dlenge drit om en 20 åring når du selv sikkert er 40 år synes jeg er helt latterlig og respektløst. Hadde aldri selv gått inn i en tråd noen av dere startet og kalt deg for et uerfarent,kjedelig menneske bare fordi du har hatt sex med 1 person i ditt liv ( selv om det er det jeg tenker). Jeg spurte ikke om jeg var laus, hærsli, brukt eller et knullehåll. Jeg spurte om det var galt av meg å sende meldingen. Men alt er Klarna nå. Men igjen, takk til alle som svarte på MINE SPØRSMÅL! la gjerne diskusjonen om oss "løse" jenter fortsette men jeg forlater nok denne tråden nå. Anonymous poster hash: 083d3...046 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #56 Del Skrevet 13. oktober 2015 Hei igjen! TS her. Vil takke for veldig mange bra svar hos dere igår. Jeg kan også informere dere om at jeg nå har fått svar og vi skal møtes her neste helg når han skal komme en langhelg på besøk til en kompis. Jeg ser nå at denne tråden har utviklet seg til noe helt annet en hva jeg mente den skulle bli. Mange her mener at jeg og andre som onser er løse og tydligvis ikke kjærestematriale i framtiden. Dere om det. Hvor mange jeg eller noen andre har hatt sex med synes jeg da virkelig ikke at noen sv dere såkalte "perfekte" mennesker har noe med. Hadde en mann startet denne tråden og kalt seg erfaren onser hadde dette ikke vært en diskusjon og dette mener jeg blir helt feil. Jeg synes det at alle skal få kunne mene hva de vil men å komme inn i en tråd (der du ikke har boen råd i gi) bare for å dlenge drit om en 20 åring når du selv sikkert er 40 år synes jeg er helt latterlig og respektløst. Hadde aldri selv gått inn i en tråd noen av dere startet og kalt deg for et uerfarent,kjedelig menneske bare fordi du har hatt sex med 1 person i ditt liv ( selv om det er det jeg tenker). Jeg spurte ikke om jeg var laus, hærsli, brukt eller et knullehåll. Jeg spurte om det var galt av meg å sende meldingen. Men alt er Klarna nå. Men igjen, takk til alle som svarte på MINE SPØRSMÅL! la gjerne diskusjonen om oss "løse" jenter fortsette men jeg forlater nok denne tråden nå.Anonymous poster hash: 083d3...046 Hear! Hear! Bra TS,Bein i nesa! Dobbel moral og mobbing er det verste jeg vet! Gratulerer med at det ordnet seg og Lykke til med å møte han igjen Og jeg håper dere har knakande bra sex Anonymous poster hash: 6647c...688 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snippet Skrevet 13. oktober 2015 #57 Del Skrevet 13. oktober 2015 Hei igjen! TS her. Vil takke for veldig mange bra svar hos dere igår. Jeg kan også informere dere om at jeg nå har fått svar og vi skal møtes her neste helg når han skal komme en langhelg på besøk til en kompis. Jeg ser nå at denne tråden har utviklet seg til noe helt annet en hva jeg mente den skulle bli. Mange her mener at jeg og andre som onser er løse og tydligvis ikke kjærestematriale i framtiden. Dere om det. Hvor mange jeg eller noen andre har hatt sex med synes jeg da virkelig ikke at noen sv dere såkalte "perfekte" mennesker har noe med. Hadde en mann startet denne tråden og kalt seg erfaren onser hadde dette ikke vært en diskusjon og dette mener jeg blir helt feil. Jeg synes det at alle skal få kunne mene hva de vil men å komme inn i en tråd (der du ikke har boen råd i gi) bare for å dlenge drit om en 20 åring når du selv sikkert er 40 år synes jeg er helt latterlig og respektløst. Hadde aldri selv gått inn i en tråd noen av dere startet og kalt deg for et uerfarent,kjedelig menneske bare fordi du har hatt sex med 1 person i ditt liv ( selv om det er det jeg tenker). Jeg spurte ikke om jeg var laus, hærsli, brukt eller et knullehåll. Jeg spurte om det var galt av meg å sende meldingen. Men alt er Klarna nå. Men igjen, takk til alle som svarte på MINE SPØRSMÅL! la gjerne diskusjonen om oss "løse" jenter fortsette men jeg forlater nok denne tråden nå. Anonymous poster hash: 083d3...046 Du er løs TS. Det vil ta noen år før du innser det selv. Du skulle ta til deg hva andre mer voksne personer her sier. At du maser på en ekkel gamling er utrolig pinlig og kommer til å være ydmykende for deg å tenke tilbake på. Du selger deg rett og slett billig. DETTE GJELDER BÅDE KVINNER OG MENN!!;Alle har en fortid men noens er pokker meg mer løs enn andre. Å vite at en potensiell kjæreste kandidat har hatt samleie,oral sex og analsex på ONS er garantert turn off for mange. Typisk at du er så sikker i din sak nå, måler din verdi i antall sexpartnere men vedder en milliard du vil angre. En ting er sexen . En annen er du ALDRI vet hva en total fremmed person kan finne på når får deg på tomannshånd. Spør foreldrene dine om hva de syns om det.hiksen 26. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arca Skrevet 13. oktober 2015 #58 Del Skrevet 13. oktober 2015 Sees igjen for hva tenkte han nok. Og dermed at det var best å holde seg unna. Eller så var han ikke keen på noe nytt nr heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arca Skrevet 13. oktober 2015 #59 Del Skrevet 13. oktober 2015 Og drit bare i den tåpelige slutshaminga her TS. Du har ikke gjort noe kritikkverdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arca Skrevet 13. oktober 2015 #60 Del Skrevet 13. oktober 2015 Du er løs TS. Det vil ta noen år før du innser det selv. Du skulle ta til deg hva andre mer voksne personer her sier. At du maser på en ekkel gamling er utrolig pinlig og kommer til å være ydmykende for deg å tenke tilbake på. Du selger deg rett og slett billig. DETTE GJELDER BÅDE KVINNER OG MENN!!;Alle har en fortid men noens er pokker meg mer løs enn andre. Å vite at en potensiell kjæreste kandidat har hatt samleie,oral sex og analsex på ONS er garantert turn off for mange. Typisk at du er så sikker i din sak nå, måler din verdi i antall sexpartnere men vedder en milliard du vil angre. En ting er sexen . En annen er du ALDRI vet hva en total fremmed person kan finne på når får deg på tomannshånd. Spør foreldrene dine om hva de syns om det.hiksen 26. Vent litt, du mistet noe. Her er bibelen din. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå