AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #1 Del Skrevet 12. oktober 2015 Anonymous poster hash: 104a1...a78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 12. oktober 2015 #2 Del Skrevet 12. oktober 2015 Hvorfor har du postet bildet med feil proposjoner? Men for å svare ellers på spørsmålet. Jeg personlig liker ikke den designretningen Lexus valgte å gå for 6-7 år siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 12. oktober 2015 #3 Del Skrevet 12. oktober 2015 Synes Lexuser er kjedelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 12. oktober 2015 #4 Del Skrevet 12. oktober 2015 Jeg har aldri vært en stor Lexus fan og likte ikke den du linket til. Men jeg hadde ikke takket nei til Lexus LFA =) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OleTho Skrevet 13. oktober 2015 #5 Del Skrevet 13. oktober 2015 Det er nok gode biler, kanskje det beste merket som kommer fra Japan? Det er vel en luksuriøs Toyota om ikke eg tar helt feil. Og Toyota er jo driftsikre og trygge bilder. Men fine er det vel ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catman Skrevet 14. oktober 2015 #6 Del Skrevet 14. oktober 2015 Lexus har helt fantastiske biler. De er pålitelige, nokså gode å kjøre, og generelt liker jeg at det finnes et alternativ til tyskerne som er attpåtil bedre på noen områder. Men det frontdesignet de bruker for tiden...det er så ufattelig stygt!! Jeg kan ikke venne meg til det. Denne her er mye brukt som en referanse, og det stemmer dessverre at det virker som en passelig inspirasjon: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå