Gå til innhold

Barnehage legges ned grunnet flyktninger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De som har jobbet for masseinnvandring bør stilles til ansvar for det når vi kommer så langt.

Anonymous poster hash: 8399d...676

Ja så absolutt burde vi ha et rettsoppgjør når den tid kommer. Det er fult mulig at det vil skje i fremtiden. For det vil garantert bli et oppgjør mellom de som er for og de som er i mot. Folket har allerede begynt og reagere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir jo nevnt (skrytt) i artikkelen at kommunen tjener mye penger på dette, som et slags plaster på såret liksom. Så siden de setter økononi over barnas sikkerhet er det selvsagt de som har organisert dette som ansvaret ligger på.

Anonymous poster hash: bb8ce...156

 

Kommunen blir tildelt et engangsbeløp i støtte fra Staten. Kort sagt penger som Staten har tatt inn i skatter og avgifter. Pengene som kommunene "tjener" på dette blir sannsynligvis ødslet bort på forbruk uten varig verdiskapning for hverken skattebetalerne eller kommunens innbyggere.

Anonymous poster hash: a1dda...4fb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så absolutt burde vi ha et rettsoppgjør når den tid kommer. Det er fult mulig at det vil skje i fremtiden. For det vil garantert bli et oppgjør mellom de som er for og de som er i mot. Folket har allerede begynt og reagere.

 

Tvilsomt.

 

Høyresiden vil bli tillagt ansvaret uansett og historien skrives som vi vet av den vinnende part.

Anonymous poster hash: a1dda...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tvilsomt.

 

Høyresiden vil bli tillagt ansvaret uansett og historien skrives som vi vet av den vinnende part.

Anonymous poster hash: a1dda...4fb

 

Jeg er ikke så sikker. Folket vil nok ikke akseptere venstresidens svik når konsekvensene begynner og bli dagligdagse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo ikke flyktningenes feil, det er Norges feil som ikke klarer skjønne at mottakelsen vi har av flyktninger er HELT RIV RUSKENDE GAL. Selvfølgelig blir det bråk når man stuer sammen en masse mennesker på et mottak og glemmer dem! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har mange en gang lurt på om Australia egentlig ville hatt oss? Vi er "samme folk" men samtidig utlendinger. 

 

 

Australia ønsker velkommen folk med høyere utdanning og riktige verdier som kan bidra og integrere seg raskt. Jeg har ikke hørt om innstramninger på dette området, men de er i sin fulle rett å stenge grensene også for kvalifisert arbeidsinnvandring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest dette forslaget, så forstår jeg hvor rasistisk det var å stenge barnehagen.

 

Sverige har som sagt ikke plass til flere flyktninger, så da må man tenke utenfor boksen. Hvorfor ikke sette nyankomne flyktninger sammen med førstklassinger? Problem solved. 

 

http://www.svd.se/fridolin-satt-nyanlanda-tonaringar-i-lagstadieklasser

 

Hva sier dere? Vil dere la den 5-årige datteren din gå sammen med 15-åringer som akkurat har kommet til landet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo ikke flyktningenes feil, det er Norges feil som ikke klarer skjønne at mottakelsen vi har av flyktninger er HELT RIV RUSKENDE GAL. Selvfølgelig blir det bråk når man stuer sammen en masse mennesker på et mottak og glemmer dem! 

Det mottaket er de på i en ukes tid. De var der for registrering og helsesjekk. Ikke akkurat glemt...

Anonymous poster hash: 48c8f...c47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så foreldrene velger å ta barna ut av barnehagen og plassere dem i andre barnehager, og det er flyktningenes feil?

 

Ikke proveser ...

Anonymous poster hash: 866ad...e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mottaket er de på i en ukes tid. De var der for registrering og helsesjekk. Ikke akkurat glemt...

Anonymous poster hash: 48c8f...c47

Akkurat det mottaket kanskje, men de får jo gjerne ikke et skikkelig bosted med en gang. Realiteten er at mange bor på mottak i årevis. Der feiler vi stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så sikker. Folket vil nok ikke akseptere venstresidens svik når konsekvensene begynner og bli dagligdagse.

 

Kanskje, men det kommer an på hvor lenge man har meningsfrihet uten å risikere sosialt selvmord. Det er mange eksempler på hvordan befolkninger har latt seg kue av å bli hindret fri meningsutveksling. Sverige er godt på vei.

Anonymous poster hash: a1dda...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg ser valgte de selv å legge ned, så dette er for meg helt uproblematisk.



Anonymous poster hash: 38f09...44b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Kanskje, men det kommer an på hvor lenge man har meningsfrihet uten å risikere sosialt selvmord. Det er mange eksempler på hvordan befolkninger har latt seg kue av å bli hindret fri meningsutveksling. Sverige er godt på vei.

Anonymous poster hash: a1dda...4fb

 

Vår meningsfrihet her i landet er sterkt begrenset. Det skal ikke mye til før man blir stigmatisert og risikerer utestengelser fra arbeid og det sosial liv. Men jeg har ennå troen på at det vil snu. Jeg nekter og tro at det Norske folk er så dumme at vi gir i fra oss det man har bygd opp, kun fordi man skal være så god. Det må snart snu og det vil snu. Til og med de godt integrerte innvandrerne som har levd i dette land i mange år og som har tilpasset seg reagerer på den galskap vi står i nå om dagen. Så PK folket må jo også komme etter. Selv om det ser mørkt ut når man ser og hører enkelte av dem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Såvidt jeg ser valgte de selv å legge ned, så dette er for meg helt uproblematisk.

Anonymous poster hash: 38f09...44b

 

 Rart det fort kan gå til helvete her i landet.

 

Innlegg ryddet for persondebatt og spekulasjoner

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kanskje, men det kommer an på hvor lenge man har meningsfrihet uten å risikere sosialt selvmord. Det er mange eksempler på hvordan befolkninger har latt seg kue av å bli hindret fri meningsutveksling. Sverige er godt på vei.

Anonymous poster hash: a1dda...4fb

 

Så hvis du ikke liker at andre mennesker ikke liker meningene dine og forteller deg det, så er du altså kuet og har ikke meningsfrihet? Du takler ikke uenighet, med andre ord?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så hvis du ikke liker at andre mennesker ikke liker meningene dine og forteller deg det, så er du altså kuet og har ikke meningsfrihet? Du takler ikke uenighet, med andre ord?

Men du skal ha ros for at du kjemper din politisk korrekte kamp videre.

 

Innlegg ryddet for persondebatt

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Australia ønsker velkommen folk med høyere utdanning og riktige verdier som kan bidra og integrere seg raskt. Jeg har ikke hørt om innstramninger på dette området, men de er i sin fulle rett å stenge grensene også for kvalifisert arbeidsinnvandring.

Ser for meg at det ikke hadde blitt populært om vi kom i hopetall, samme verdier eller ei. Tror nok de hadde stengt grensene for oss også. 

 

Men egentlig så vet jeg ikke, blir bare spekulasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det mottaket kanskje, men de får jo gjerne ikke et skikkelig bosted med en gang. Realiteten er at mange bor på mottak i årevis. Der feiler vi stort.

 

Unnskyld, men vet du hva prisen på bolig i Norge ligger på? Når det kommer titusener samtidig. Hvordan i all verden skal vi løse det praktisk med boliger mener du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, men vet du hva prisen på bolig i Norge ligger på? Når det kommer titusener samtidig. Hvordan i all verden skal vi løse det praktisk med boliger mener du?

Selvfølgelig vet jeg ikke hvordan vi skal løse det, jeg har ikke studert eller jobbet med dette feltet. Men du må da se at integreringspolitikken i Norge er helt feil. Når vi sier ja til å ta i mot flyktninger må vi stille med et tilbud slik at de har muligheten til å etablere seg i landet. Det er ikke rart det blir kulturkrasj og problemer når man stuer sammen alt for mange mennesker på liten plass over lengre tid. Men som sagt, jeg har aldri påstått at jeg sitter på løsningen, det har jeg rett og slett ikke kompetansen til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...