Gå til innhold

kompis som velger damer foran kompis

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

sliter med en ting som jeg gjerne skulle tatt opp med en kompis,men vet liksom ikke helt hvordan.... 

Har en kompis som er nær venn. eneste jeg har som man kan prate med alt om. 

men problemet er at han gang på gang velger damer som han sier det ikke er noe fremtid med, å være med i helgene. i steden for å bruke tiden på kompiser som jeg mener er mye viktigere. samt hadde han funnet seg ei som han sa, her er det fremtid, så forstår man jo.... 

Men i løpet av 3 år nå, så er dette nå 6 dama som han bruker all tid på... 

vet han har vært utro to ganger mot henne, så egentlig frister det å la henne få vite det,så han våkner litt. men jeg er ingen tyster så det skjer nok ikke... 

andre med erfaring av dette?

må jo innrømme at man føler seg jo ikke akkurat spesiell, enda han sier jeg er den beste vennen han har og utrolig glad for at jeg er i livet hans..... handlinger sier mere enn ord tenker jeg der.....

Anonymous poster hash: 8bf4b...193
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 damer på 3 år, som han av og til har satt foran deg som kompisen hans.

Høres lite ut forhold til de gangene venninder har satt gutter foran meg, til og med når vi har hatt avtale!
Så jeg sjønner ikke hvorfor du reagerer egentlig, han kan jo ikke ha hvert sekund av livet sitt hvor han står parat til å slippe alt han har i hendene for å komme når du ringer! Man må få lov å ha andre venner og interesser også, og om dette er "damer" eller "fotball" eller "soving" er egentlig ingen forskjell.

Anonymous poster hash: 285ec...e27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen mellom deg og damene er at han får sex der. Selvfølgelig dårlig gjort både ovenfor deg og damene, om han uansett ikke ser noe fremtid i dem, men det viser prioriteringene hans. Du kan enten godta at han er sånn, eller ta det opp med ham (f.eks si at en avtale er en avtale om han er en som avlyser stadig vekk pga en dame), eller bare innse at du alltid blir sistevalget når det er en dame inne i bildet.

Om du syns det er ille nå, vent til den dagen han finner ei dame som han ser en fremtid med. Da forsvinner han inn i ei boble som kommer til å vare 6 mnd minst.

Tips til deg kan jo være å se litt mer i retning damene og la kompisen drive med sitt. Så får dere heller henge når begge ønsker og har tid.

Anonymous poster hash: 6bab5...ebd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner akkurat hva du mener. Har selv venner som er sånn. Det er personlighetstypen som snakker om "the bro code" og "bros before hos", men så snart dama de har putta på en pedestal sender en medling så slipper de alt de har i hendene og stikker med halen mellom beina.

Så, når forholdet går dårlig, "trenger de virkelig noen å snakke med om hvor fælt det er". Man gir råd, lytter, er der, og vips så er de tilbake i samme fella igjen.

Når man etterhvert begynner å sette grenser, så begynner de å klage over at ingen er på deres side, at de er helt alene og ikke får noen støtte av noen.

Anonymous poster hash: 59b96...525
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen du begynner å ha sex med han så skal du se at du blir prioritert .

Anonymous poster hash: 977d5...3ad
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker han hele helgen med dem? Kan dere ikke treffes en ukedag?

Tror uansett du må utvide kretsen din litt, er litt risky med ett ben å stå på... Du vet i hvert fall hvor du har ham og at det ikke er vits å droppe en dame for hans skyld.

Anonymous poster hash: c44c5...2e4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...