Gjest SVK Skrevet 31. mars #35341 Del Skrevet 31. mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. mars #35342 Del Skrevet 31. mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #35343 Del Skrevet 31. mars Anonymkode: 919d9...4a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Somarfugelen Skrevet 31. mars #35344 Del Skrevet 31. mars (endret) Endret 31. mars av Somarfugelen 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #35345 Del Skrevet 1. april . Anonymkode: 3ca42...f15 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. april #35346 Del Skrevet 1. april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 1. april #35347 Del Skrevet 1. april 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 1. april #35348 Del Skrevet 1. april @SVK Du hører på mye som jeg også hører på! Akkurat nå er det denne som kommer ut av høyttalerne mens jeg er på nattevakt 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky.me Skrevet 2. april #35349 Del Skrevet 2. april Hi, my name is Whatever you call me 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 2. april #35350 Del Skrevet 2. april (endret) Jeg oppdaget nå at den mannlige sangeren døde for noen få uker siden. https://en.wikipedia.org/wiki/Dimos_Moutsis Endret 2. april av Pawn Hearts 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 2. april #35351 Del Skrevet 2. april 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 2. april #35352 Del Skrevet 2. april En gresk til – teksten er skrevet av nobelprisvinneren Giorgos Seferis, musikken av den ikke mindre kjente Mikis Theodorakis, og sangeren, Grigoris Bithikotsis, er heller ikke helt ukjent Hellas: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #35353 Del Skrevet 2. april . Anonymkode: 3ca42...f15 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gibralfaro Skrevet 2. april #35354 Del Skrevet 2. april 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 2. april #35355 Del Skrevet 2. april I oktober 1974 ga King Crimson ut albumet Red. De var redusert til en trio, men fikk med seg flere musikere. Robert Fripp oppløste, til alle overraskelse, bandet to uker før utgivelsen. Det siste sporet, Starless, er for meg et av rockens (?) høydepunkter. Heldigvis ble sangen aldri glemt, og her er et liveopptak fra 2015 (med tre trommiser!): 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 2. april #35356 Del Skrevet 2. april 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. april #35357 Del Skrevet 3. april (endret) On 4/2/2024 at 12:58 AM, Popc0rn said: @SVK Du hører på mye som jeg også hører på! Akkurat nå er det denne som kommer ut av høyttalerne mens jeg er på nattevakt Så kult! Likte sangen du postet også. Endret 3. april av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. april #35358 Del Skrevet 3. april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gibralfaro Skrevet 3. april #35359 Del Skrevet 3. april 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #35360 Del Skrevet 3. april Anonymkode: 3ca42...f15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå