Kryneren Skrevet 14. februar #34781 Del Skrevet 14. februar Irak skrev (Akkurat nå): Ja det er sant.... Er Valentine og greier idag.... Stemmer det 👌. Koselig å glede noen man er veldig gla i 👌 Det synes jeg er fint ❤️ Ja jeg blir glad av det 🥰Det er ikke så mye som skal til ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. februar #34782 Del Skrevet 14. februar Kryneren skrev (36 minutter siden): Alle hjerters dag i dag . Vi trenger alle noen ❤️ Denne passer fint da ❤️. Elsker deg hønnibønna ❤️ Be my always Valentine ❤️ 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 14. februar #34783 Del Skrevet 14. februar Staind- here and now 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 14. februar #34784 Del Skrevet 14. februar Irak skrev (13 minutter siden): Denne passer fint da ❤️. Elsker deg hønnibønna ❤️ Be my always Valentine ❤️ Det var noe vemodig og sårt over denne. Som et inderlig ønske. Men vakkert 🥰 Takk @Irakfor mange fine låter du deler🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. februar #34785 Del Skrevet 14. februar Skulle ønske jeg kunne forvandle meg til en fugl, og fly ❤️. Elsker deg skjønningen min ❤️. I mitt hodet er du min du skjønner du ❤️. Elsker deg hønnibønna ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. februar #34786 Del Skrevet 14. februar Kryneren skrev (7 minutter siden): Det var noe vemodig og sårt over denne. Som et inderlig ønske. Men vakkert 🥰 Takk @Irakfor mange fine låter du deler🥰 Bare hyggelig 🥰. Koselig skrevet av deg Ludvik 🥰. Elsker å uttrykke meg gjennom musikk ❤️. Er jo meg det..... Håper det inspirerer 🥰. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 14. februar #34787 Del Skrevet 14. februar Irak skrev (2 minutter siden): Bare hyggelig 🥰. Koselig skrevet av deg Ludvik 🥰. Elsker å uttrykke meg gjennom musikk ❤️. Er jo meg det..... Håper det inspirerer 🥰. Absolutt 😃🎼🎵❤️ Musikk er et rikt språk💕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. februar #34788 Del Skrevet 14. februar Å herregud denne sangen er det mange herrens år siden jeg har hørt ❤️. Tror jeg var rundt 16 år da jeg hørte denne sangen første gang. Det var på en kafe i byen, og jeg husker jeg bare måtte ha den CDen de solgte. Den er så utrolig nydelig ❤️. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 14. februar #34789 Del Skrevet 14. februar Irak skrev (6 minutter siden): Å herregud denne sangen er det mange herrens år siden jeg har hørt ❤️. Tror jeg var rundt 16 år da jeg hørte denne sangen første gang. Det var på en kafe i byen, og jeg husker jeg bare måtte ha den CDen de solgte. Den er så utrolig nydelig ❤️. Litt sånn "late night"-sang - det passet godt nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 14. februar #34790 Del Skrevet 14. februar Svak for Gitarkameratene. Fine hver for seg og sammen. Denne er fin og følsom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. februar #34791 Del Skrevet 14. februar Kryneren skrev (18 minutter siden): Svak for Gitarkameratene. Fine hver for seg og sammen. Denne er fin og følsom Denne var utrolig nydelig ❤️. Traff meg på alle plan ❤️ Tusen takk ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 14. februar #34792 Del Skrevet 14. februar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 14. februar #34793 Del Skrevet 14. februar Irak skrev (11 minutter siden): Denne var utrolig nydelig ❤️. Traff meg på alle plan ❤️ Tusen takk ❤️ Glad du likte den 💕Jeg hadde en følelse av at den ville være noe for deg🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 15. februar #34794 Del Skrevet 15. februar 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 15. februar #34795 Del Skrevet 15. februar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syngemann Skrevet 15. februar #34796 Del Skrevet 15. februar 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syngemann Skrevet 15. februar #34797 Del Skrevet 15. februar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #34798 Del Skrevet 15. februar . Anonymkode: 3ca42...f15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 15. februar #34799 Del Skrevet 15. februar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 15. februar #34800 Del Skrevet 15. februar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå