AnonymBruker Skrevet 13. februar #34721 Del Skrevet 13. februar . Anonymkode: 3ca42...f15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 13. februar #34722 Del Skrevet 13. februar Smilet i ditt eget speil Chris Holsten 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 13. februar #34723 Del Skrevet 13. februar 4 minutter siden, Kryneren said: Smilet i ditt eget speil Chris Holsten Det er så fin sang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 13. februar #34724 Del Skrevet 13. februar No1*No1 skrev (1 minutt siden): Det er så fin sang Ja, og mulig å kjenne seg igjen i 💕 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 13. februar #34725 Del Skrevet 13. februar Always ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 13. februar #34726 Del Skrevet 13. februar Irak skrev (6 minutter siden): Always ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Finnes ikke større kraft enn kjærlighet ❤️Nydelig sang 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 13. februar #34727 Del Skrevet 13. februar ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 13. februar #34728 Del Skrevet 13. februar Kryneren skrev (6 minutter siden): Finnes ikke større kraft enn kjærlighet ❤️Nydelig sang Kjærlighet er vakkert ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 13. februar #34729 Del Skrevet 13. februar (endret) Irak skrev (5 minutter siden): Kjærlighet er vakkert ❤️ Så sant❤️🥰og musikk har et helt eget språk for å uttrykke det ❤️ Endret 13. februar av Kryneren 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 13. februar #34730 Del Skrevet 13. februar Ho her er bare 17 år gammel, og så fantastisk RÅ!!!!! Veldig morsomt å se hvor forvirra dommerne er 🤣🤣🤣. De forstår ingen verdens ting 🤣. Snur seg gjør de likevel da 🤣🤣🤣. Så fikk Rakel rett, og gjorde nok et lurt sangvalg 🤣👌. Trolldom rett og slett 🤣👌. Magisk var det ihvertfall ❤️. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 13. februar #34731 Del Skrevet 13. februar vel glad på vegne av alle som går rundt i forelskelses boblen. Kan dessverre ikke delta i sånt noen gang, kjærlighet er dødt for meg og evig begravet. Tror jeg skal skrive dikt om dickpics istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 13. februar #34732 Del Skrevet 13. februar Irak skrev (9 minutter siden): Ho her er bare 17 år gammel, og så fantastisk RÅ!!!!! Veldig morsomt å se hvor forvirra dommerne er 🤣🤣🤣. De forstår ingen verdens ting 🤣. Snur seg gjør de likevel da 🤣🤣🤣. Så fikk Rakel rett, og gjorde nok et lurt sangvalg 🤣👌. Trolldom rett og slett 🤣👌. Magisk var det ihvertfall ❤️. Ja jeg hørte henne. Helt utrolig flott ❤️❤️❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 13. februar #34733 Del Skrevet 13. februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 13. februar #34734 Del Skrevet 13. februar Irak skrev (50 minutter siden): ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Herlig versjon og flott stemme💕🎵 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 13. februar #34735 Del Skrevet 13. februar No1*No1 skrev (45 minutter siden): vel glad på vegne av alle som går rundt i forelskelses boblen. Kan dessverre ikke delta i sånt noen gang, kjærlighet er dødt for meg og evig begravet. Tror jeg skal skrive dikt om dickpics istedet. Hvorfor det? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 13. februar #34736 Del Skrevet 13. februar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 13. februar #34737 Del Skrevet 13. februar Kryneren skrev (1 time siden): Finnes ikke større kraft enn kjærlighet ❤️Nydelig sang Håper så inderlig du har rett Ludvik 🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 13. februar #34738 Del Skrevet 13. februar No1*No1 skrev (59 minutter siden): vel glad på vegne av alle som går rundt i forelskelses boblen. Kan dessverre ikke delta i sånt noen gang, kjærlighet er dødt for meg og evig begravet. Tror jeg skal skrive dikt om dickpics istedet. Det høres da trist ut🤥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 13. februar #34739 Del Skrevet 13. februar Irak skrev (Akkurat nå): Håper så inderlig du har rett Ludvik 🥰 ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 13. februar #34740 Del Skrevet 13. februar When I met you for real ❤️ Elsker deg høyere enn himlen ❤️ Verdens fineste er du elskede ❤️ Elsker deg ❤️ Håper du har det bra ❤️ I mine tanker du vanker ❤️ Jeg blir aldri lei av deg ❤️ Elsker HELE deg ❤️ Kos fra jenta di ❤️😘 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå