Irak Skrevet 11. februar #34661 Del Skrevet 11. februar ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 11. februar #34662 Del Skrevet 11. februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 11. februar #34663 Del Skrevet 11. februar 24 minutter siden, Irak said: ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Oh husker jeg elsket denne sangen før. Den var i en film tror jeg, var det jenta som visste for mye? Goldie Hawn og Chevy Chase. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. februar #34664 Del Skrevet 11. februar No1*No1 skrev (23 minutter siden): Oh husker jeg elsket denne sangen før. Den var i en film tror jeg, var det jenta som visste for mye? Goldie Hawn og Chevy Chase. Denne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #34665 Del Skrevet 11. februar 4 minutter siden, Irak said: Denne? Nei, den har jeg ikke sett. Men ser bra ut😆 Elsker Chevy Chase. 🥰 Var den som heter foul play på engelsk jeg tenkte på. Anonymkode: c02c3...4f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. februar #34666 Del Skrevet 11. februar ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. februar #34667 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, den har jeg ikke sett. Men ser bra ut😆 Elsker Chevy Chase. 🥰 Var den som heter foul play på engelsk jeg tenkte på. Anonymkode: c02c3...4f5 Ja den så litt morsom ut 🤣🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. februar #34668 Del Skrevet 11. februar 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 11. februar #34669 Del Skrevet 11. februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 11. februar #34670 Del Skrevet 11. februar get knocked down, but I get up again You are never gonna keep me down I get knocked down, but I get up again You are never gonna keep me down I get knocked down, but I get up again You are never gonna keep me down I get knocked down, but I get up again You are never gonna keep me down Jeg elsker den sangen fordi jeg har opplevd så mye grenseoverskridende i livet og å ha blitt tråkket på så mange ganger. Så å bare høre den sangen og igjen og igjen og igjen synge: I get knocked down, but I get up again.You are never gonna keep me down. Det føles som en seier, for ord er makt og hvis sier noe mange ganger, får det innflytelse og innvirkning 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. februar #34671 Del Skrevet 11. februar ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. februar #34672 Del Skrevet 11. februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. februar #34673 Del Skrevet 11. februar No1*No1 skrev (1 time siden): Utrolig fin sang ❤️. Sår, sterk og øm ❤️. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. februar #34674 Del Skrevet 11. februar SVK skrev (11 minutter siden): Denne opplevde jeg som trist.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. februar #34675 Del Skrevet 11. februar Morsom sang synes jeg 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. februar #34676 Del Skrevet 11. februar Huff denne sangen tar meg mange mange år tilbake 😆😆😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. februar #34677 Del Skrevet 11. februar 10 minutter siden, Irak said: Denne opplevde jeg som trist.... Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. februar #34678 Del Skrevet 11. februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. februar #34679 Del Skrevet 11. februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. februar #34680 Del Skrevet 11. februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå