Mermaid Blues Skrevet 14. januar 2010 #281 Del Skrevet 14. januar 2010 Kasabian - Where did all the love go? spotify Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapetos Skrevet 14. januar 2010 #282 Del Skrevet 14. januar 2010 Lumsk - skip under lide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 14. januar 2010 #283 Del Skrevet 14. januar 2010 Tom McRae - Out of the Walls. En liten forsmak på albumet som kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 14. januar 2010 #284 Del Skrevet 14. januar 2010 The Winterway; Borknagar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 14. januar 2010 #285 Del Skrevet 14. januar 2010 Tom McRae - Out of the Walls. En liten forsmak på albumet som kommer. Jaaa, den var kjempekos :rødme: Synes bare det er synd at låta Alphabet of hurricanes ikke kommer med på plata, hvertfall ikke del 1 håper på del 2, men fuglene vet når den kommer ut :gjeiper: Nå: Porcupine Tree - Trains spotify Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 14. januar 2010 #286 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Jaaa, den var kjempekos :rødme: Synes bare det er synd at låta Alphabet of hurricanes ikke kommer med på plata, hvertfall ikke del 1 håper på del 2, men fuglene vet når den kommer ut :gjeiper: Ja, ikke sant? Den som er så fin. Ble litt skuffet da jeg leste det. Men får (forhåpentligvis) høre den på konsert i Mars. *edit* Og æh, nå hører jeg på Iron & Wine - Love Vigilantes. Endret 14. januar 2010 av Bloodless Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eveline86 Skrevet 14. januar 2010 #287 Del Skrevet 14. januar 2010 Hører på the baseballs. Forferdelig morsom musikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarafina Skrevet 14. januar 2010 #288 Del Skrevet 14. januar 2010 Spandau Ballet - Through the Barricades utrolig nydelig låt! Elsker 80-tallet jeg da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 14. januar 2010 #289 Del Skrevet 14. januar 2010 Ja, ikke sant? Den som er så fin. Ble litt skuffet da jeg leste det. Men får (forhåpentligvis) høre den på konsert i Mars. Jeg vil også på konsert i mars *syte* Har ennå ikke kommet over hvor ufattelig kos det var i Bergen '07 Men satser på at han tar en ny sving oppom oss når del 2 av plata kommer ut! Nå hører jeg Dredg - Bug Eyes spotify Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thunderbat Skrevet 14. januar 2010 #290 Del Skrevet 14. januar 2010 Lifehouse - Storm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filantropen Skrevet 14. januar 2010 #291 Del Skrevet 14. januar 2010 philip glass: the hours http://www.youtube.com/watch?v=3FniHgiyaTY Kom over det her nettopp, å herregud så vakkert. Får en total indre ro i heile kroppen, og alle tanker flyter vekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 15. januar 2010 #292 Del Skrevet 15. januar 2010 Summerisle Reprise - Agalloch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siri K. Skrevet 15. januar 2010 #293 Del Skrevet 15. januar 2010 Toni Braxton: - And I love you - Please - Not a chance ...ikke nødvendigvis i den rekkefølgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 15. januar 2010 #294 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg vil også på konsert i mars *syte* Har ennå ikke kommet over hvor ufattelig kos det var i Bergen '07 Men satser på at han tar en ny sving oppom oss når del 2 av plata kommer ut! Han skal til Bergen også, dagen etter Oslo-konserten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 15. januar 2010 #295 Del Skrevet 15. januar 2010 Snow Patrol - Run Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 15. januar 2010 #296 Del Skrevet 15. januar 2010 CCR - Heard It Through The Grapevine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 15. januar 2010 #297 Del Skrevet 15. januar 2010 CCR - Heard It Through The Grapevine. En cd med Andrea Bocelli hvor han synger arier av forskjellige komponister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 15. januar 2010 #298 Del Skrevet 15. januar 2010 Han skal til Bergen også, dagen etter Oslo-konserten. Ja, så detta - dagen før jeg kommer hjem fra Skottland Er så erketypisk at jeg vet ikke om jeg skal le eller grine. Men håper på at han tar en Trondheimstur om ikke lenge, ble ikke noen konsert her forrige turné heller, vi trøndere føler oss snytt Nå: Mugison - Murr murr spotify Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 15. januar 2010 #299 Del Skrevet 15. januar 2010 Ja, så detta - dagen før jeg kommer hjem fra Skottland Er så erketypisk at jeg vet ikke om jeg skal le eller grine. Men håper på at han tar en Trondheimstur om ikke lenge, ble ikke noen konsert her forrige turné heller, vi trøndere føler oss snytt Jeg har gitt opp å håpe på en til konsert i Trondheim. Og synd er det, for konserten i 2005 var fantastisk. Perfekt! Har litt av Mermaid Blues a capella på film, og du kan ikke høre så mye som et pip fra publikum, men i Oslo derimot, hadde vi en gjeng med fulle idioter bak oss som ødela ganske mye. Dessuten er det bare halvparten så langt å reise til Trondheim for min del. Thirteen Senses - The Salt Wound Routine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hamster Skrevet 15. januar 2010 #300 Del Skrevet 15. januar 2010 Lush - De-Luxe En av favorittlåtene mine på Rock Band. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå