Gå til innhold

Hvilken sang hører du på akkurat nå?

kilko

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

"Jeg er bjørnen Colargol"...sunget av meg selv. Vi har heldigvis ikke noe opptak av det. :nigo:

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Riktig så spennende!

lite wiki selv om han tydeligvis har en lang diskografi. Vet du noe mer om han?

hva vil du vite? :)

Han er nok en av de mer jazzete av Warp-folka, har ikke hørt alle albumene, men har tre hjemme og alle er godt likt, selv om de er ganske forskjellige.

- Do You Know Squarepusher albumet fra 2002 har har en helt vidunderlig versjon av Love Will Tear Us Apart (men så liker jeg den sangen såpass at den er bra litt sånn uansett), men hele albumet er mye mer elektronisk, mens han har fortsett en sånn ganske lett 'touch' og jeg liker de små 'trebles' han bruker (

).

- Hello Everything er mer dnb-aktig, men han er fortsett veldig jazz inspirert.

- Just a Souvenir er egentlig litt ulik ham, men synes den er kanskje mer spisbart for folk flest? I og med at han er mindre elektronisk, mer funky og lett og også mer nesten melodisk.

eks: Delta V (den er litt sånn nesten litt for hæppi) og Star Time 2 (får for en eller annen grunn gamle italo tanker av den).

Akkurat bestilt også hans ny band - Shobaleader One album 'd'Demonstrator', der han spiller bass + en haug med andre folk. Har ikke fått strålende kritikk, men får se, er litt spent selv.

Bare synd jeg fant bare senere ut at han var i Norge i 2009 :kjefte:

Noen albumer kan også finnes på Spotify, sånn til info hvis du vil undersøke litt. ;)

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Mannen min som hører på ute i stua.

Jeg digger Rammstein, men nå har det blitt spilt så mye i det siste at jeg merker at jeg blir litt lei... :sjenert:

Edit: Sier jeg mens jeg sitter og halvveis ubevisst nynner med.... :fnise:

Endret av Applecore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...