Gå til innhold

Hvilken sang hører du på akkurat nå?

kilko

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

En grusom sang på radioen som synger om Barbra Streisand, dvs det er de eneste ordene som ytres.

Spilles den fordi den skal være bra, eller hva er grunnen? Ikke fortell meg at den spilles så ofte fordi den er populær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En grusom sang på radioen som synger om Barbra Streisand, dvs det er de eneste ordene som ytres.

Spilles den fordi den skal være bra, eller hva er grunnen? Ikke fortell meg at den spilles så ofte fordi den er populær.

haha, ja den har jeg hørt! Helt grusom, men er visst en remix av denne låta: http://www.youtube.com/watch?v=0EjLWh2150I De bruker hvertfall samme melodi :filer: Hører den dessverre ofte på fest, men for meg er det en party-booper deluxe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den "sangen" (om den kan kalles det) utgjør en trafikkfare! Hver gang den spilles på radioen kan jeg ikke unngå å instinktivt rykke til og skifte stasjon umiddelbart. Hvis ikke blir jeg fysisk dårlig. Jeg har heldigvis greit å unngå å drepe noen som et resultat av dette.

Endret av ilcrappo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...