Gå til innhold

Hvilken sang hører du på akkurat nå?

kilko

Anbefalte innlegg

Upping the stakes? :) Da får jeg trumfe med den denne

http://www.youtube.com/watch?v=1DowTH201wI&p=D4E9C3240DEB9C9B&playnext=1&index=17

*Mimre* Dette er sannsynligvis den definerende låta for ungdomstiden min.

ah, bliss :rødme: Det beste er at selv om disse kom på 90-tallet, så er de like fantastiske nå! (nå er jeg i slutten av min ungdomstid) Dette er sanger man aldri blir lei av :romeo:

og må si at jeg ble utrolig glad da jeg så denne på guitar hero, og gjett om jeg spilte den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå klarer jeg ikke stoppe å mimre og synge, dere :)

Nyforelska i Pumpkins igjen!

Husker dere denne?

http://www.youtube.com/watch?v=T4HGUr89IDg

Den er fin den. Det er den klart beste låten fra albumet Adore. Jeg husker jeg var ganske skuffet over dette albumet da det kom ut. Det påfølgende albumet Machina, derimot, synes jeg er genialt. Jeg er klar over at det generelt ikke står så veldig høyt i kurs hos den harbarkede TSP-fansen, da det representerte en relativt stor endring i lydbildet sammenlignet med spesielt Siamese Dream og Mellom Collie... Men jeg synes likevel at det inneholder utrolig mange bra låter. I tillegg til Try Try Try har vi jo blant annet denne klassikeren:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uh, må bare si at jeg er stolt eier av Mellon collie and the infinite sadness! Fant den på ei lite sjappe i Oslo for noen år siden :) Ah, er så gøy nåe man ser at det er andre som setter like stor pris på så god musikk som man selv! Ingen av de jeg er venner med liker sånn musikk, så da får jeg nyte den alene istedet :digge: Men er jo alltid morsomt når man finner "likesinnede"

hører forresten på The funeral med Band of Horses for øyeblikket :)

Endret av SnikkSnakk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ah, bliss :rødme: Det beste er at selv om disse kom på 90-tallet, så er de like fantastiske nå! (nå er jeg i slutten av min ungdomstid) Dette er sanger man aldri blir lei av :romeo:

og må si at jeg ble utrolig glad da jeg så denne på guitar hero, og gjett om jeg spilte den!

God musikk går aldri ut på dato. Men nå skal det sies at jeg er av den oppfatning at så og si all bra musikk ble laget på 90-tallet :)

uh, må bare si at jeg er stolt eier av Mellon collie and the infinite sadness! Fant den på ei lite sjappe i Oslo for noen år siden :) Ah, er så gøy nåe man ser at det er andre som setter like stor pris på så god musikk som man selv! Ingen av de jeg er venner med liker sånn musikk, så da får jeg nyte den alene istedet :digge: Men er jo alltid morsomt når man finner "likesinnede"

hører forresten på The funeral med Band of Horses for øyeblikket :)

Mellon Collie er en klassiker (og også en bruker her :) ) Vi som liker bra musikk finnes vi også, men det er vanskelig å synes i disse RnB- og Lady Gaga-tider.

Endret av ilcrappo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...