SnikkSnakk Skrevet 8. oktober 2010 #621 Del Skrevet 8. oktober 2010 Upping the stakes? Da får jeg trumfe med den denne http://www.youtube.com/watch?v=1DowTH201wI&p=D4E9C3240DEB9C9B&playnext=1&index=17 *Mimre* Dette er sannsynligvis den definerende låta for ungdomstiden min. ah, bliss :rødme: Det beste er at selv om disse kom på 90-tallet, så er de like fantastiske nå! (nå er jeg i slutten av min ungdomstid) Dette er sanger man aldri blir lei av og må si at jeg ble utrolig glad da jeg så denne på guitar hero, og gjett om jeg spilte den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 8. oktober 2010 #622 Del Skrevet 8. oktober 2010 Nå klarer jeg ikke stoppe å mimre og synge, dere Nyforelska i Pumpkins igjen! Husker dere denne? http://www.youtube.com/watch?v=T4HGUr89IDg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 8. oktober 2010 #623 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Upping the stakes? Da får jeg trumfe med den denne http://www.youtube.com/watch?v=1DowTH201wI&p=D4E9C3240DEB9C9B&playnext=1&index=17 *Mimre* Dette er sannsynligvis den definerende låta for ungdomstiden min. Der trumfa du!! Den er helt vannvittig kul! Endret 8. oktober 2010 av cilipili Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. oktober 2010 #624 Del Skrevet 8. oktober 2010 Inspirert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilcrappo Skrevet 8. oktober 2010 #625 Del Skrevet 8. oktober 2010 Nå klarer jeg ikke stoppe å mimre og synge, dere Nyforelska i Pumpkins igjen! Husker dere denne? http://www.youtube.com/watch?v=T4HGUr89IDg Den er fin den. Det er den klart beste låten fra albumet Adore. Jeg husker jeg var ganske skuffet over dette albumet da det kom ut. Det påfølgende albumet Machina, derimot, synes jeg er genialt. Jeg er klar over at det generelt ikke står så veldig høyt i kurs hos den harbarkede TSP-fansen, da det representerte en relativt stor endring i lydbildet sammenlignet med spesielt Siamese Dream og Mellom Collie... Men jeg synes likevel at det inneholder utrolig mange bra låter. I tillegg til Try Try Try har vi jo blant annet denne klassikeren: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnikkSnakk Skrevet 8. oktober 2010 #626 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) uh, må bare si at jeg er stolt eier av Mellon collie and the infinite sadness! Fant den på ei lite sjappe i Oslo for noen år siden Ah, er så gøy nåe man ser at det er andre som setter like stor pris på så god musikk som man selv! Ingen av de jeg er venner med liker sånn musikk, så da får jeg nyte den alene istedet Men er jo alltid morsomt når man finner "likesinnede" hører forresten på The funeral med Band of Horses for øyeblikket Endret 8. oktober 2010 av SnikkSnakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 8. oktober 2010 #627 Del Skrevet 8. oktober 2010 Kurt Nilsen - Never Easy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilcrappo Skrevet 9. oktober 2010 #628 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) ah, bliss :rødme: Det beste er at selv om disse kom på 90-tallet, så er de like fantastiske nå! (nå er jeg i slutten av min ungdomstid) Dette er sanger man aldri blir lei av og må si at jeg ble utrolig glad da jeg så denne på guitar hero, og gjett om jeg spilte den! God musikk går aldri ut på dato. Men nå skal det sies at jeg er av den oppfatning at så og si all bra musikk ble laget på 90-tallet uh, må bare si at jeg er stolt eier av Mellon collie and the infinite sadness! Fant den på ei lite sjappe i Oslo for noen år siden Ah, er så gøy nåe man ser at det er andre som setter like stor pris på så god musikk som man selv! Ingen av de jeg er venner med liker sånn musikk, så da får jeg nyte den alene istedet Men er jo alltid morsomt når man finner "likesinnede" hører forresten på The funeral med Band of Horses for øyeblikket Mellon Collie er en klassiker (og også en bruker her ) Vi som liker bra musikk finnes vi også, men det er vanskelig å synes i disse RnB- og Lady Gaga-tider. Endret 9. oktober 2010 av ilcrappo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilcrappo Skrevet 9. oktober 2010 #629 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hole - Doll Parts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 9. oktober 2010 #630 Del Skrevet 9. oktober 2010 Killing in the name- Rage against the mashine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 9. oktober 2010 #631 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Hurt- Nine Inch Nails Nyyydelig! Endret 9. oktober 2010 av cilipili Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilcrappo Skrevet 9. oktober 2010 #632 Del Skrevet 9. oktober 2010 PJ - Hardly Wait Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sardintroll Skrevet 9. oktober 2010 #633 Del Skrevet 9. oktober 2010 Steve Winwood - Valerie. Legg merke til refrenget Lyder det kjent? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 9. oktober 2010 #634 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Helldorado- The Ballad of Nora Lee Griner hver gang Endret 9. oktober 2010 av cilipili Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sminke Skrevet 9. oktober 2010 #635 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg hører akkruat nå Lena - Satellite på Spotify. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilcrappo Skrevet 9. oktober 2010 #636 Del Skrevet 9. oktober 2010 Portishead - Glory box http://www.youtube.com/watch?v=GxsopQLZpCI&feature=related Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 9. oktober 2010 #637 Del Skrevet 9. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest scorpius Skrevet 9. oktober 2010 #638 Del Skrevet 9. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 9. oktober 2010 #639 Del Skrevet 9. oktober 2010 Harrys Gym - Old man http://www.youtube.com/watch?v=AIn_3Pxp1AI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnikkSnakk Skrevet 9. oktober 2010 #640 Del Skrevet 9. oktober 2010 Neon Trees - Animal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå