Gjest brutal_mann Skrevet 25. september 2010 #561 Del Skrevet 25. september 2010 Iron Maiden - Rainmaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 25. september 2010 #562 Del Skrevet 25. september 2010 Hei, samme her....må ha hørt på den hundrevis av ganger siste måned..og låta er knall den men akkurat nå : Manowar - Warriors of the world Jøss, litt av en tilfeldighet Nå går det i White Stripes - Seven Nation Army. Ikke si at du hører på den også Følte jeg måtte rette opp imaget mitt litt, i tillegg til at det er en kul låt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 25. september 2010 #563 Del Skrevet 25. september 2010 Jøss, litt av en tilfeldighet Nå går det i White Stripes - Seven Nation Army. Ikke si at du hører på den også Følte jeg måtte rette opp imaget mitt litt, i tillegg til at det er en kul låt da kul og psykedelisk den du men nå.... The who - won`t get fooled again Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drea Skrevet 25. september 2010 #564 Del Skrevet 25. september 2010 Avantasia - Dying for an angel. Fiin:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 25. september 2010 #565 Del Skrevet 25. september 2010 The Go Go Dolls - Iris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 25. september 2010 #566 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) kul og psykedelisk den du men nå.... The who - won`t get fooled again Syns du den er psykidelisk? Da er vel denne verre: Queens of the Stone Age - No one knows Zeppelin hører jeg forøvrig mye på! Endret 25. september 2010 av wild bird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 25. september 2010 #567 Del Skrevet 25. september 2010 Syns du den er psykidelisk? Da er vel denne verre: Queens of the Stone Age - No one knows Zeppelin hører jeg forøvrig mye på! Jo litt i samme kategori, men mer rocka og klassiske riff... og Zeppelin er knallbra !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 25. september 2010 #568 Del Skrevet 25. september 2010 Zeppelin er jo av den gode, gamle rockegenerasjonen Akkurat som denne http://www.youtube.com/watch?v=5hSW67ySCio Ahhhh, nyte! (også er sangtittelen det gamle nicket mitt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 26. september 2010 #569 Del Skrevet 26. september 2010 I dag har det gått i denne cd`n - altså hele cd`n, men plukket bare ut en låt: Ja, jeg er begeistret for Jack White... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 26. september 2010 #570 Del Skrevet 26. september 2010 Angels on the moon av Thriving Ivory Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnikkSnakk Skrevet 26. september 2010 #571 Del Skrevet 26. september 2010 Equinoxe part 4 - Jean Michel Jarre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 27. september 2010 #572 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Til Wild Bird (og dere andre selvfølgelig) : kom over denne for en tid tilbake.... : hva synes du ? Endret 27. september 2010 av Cannavaro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. september 2010 #573 Del Skrevet 27. september 2010 Til Wild Bird (og dere andre selvfølgelig) : kom over denne for en tid tilbake.... : hva synes du ? Da liker jeg bedre denne: Jeg hører på Infected Mushroom - Heavyweight. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnikkSnakk Skrevet 27. september 2010 #574 Del Skrevet 27. september 2010 Da liker jeg bedre denne: Jeg hører på Infected Mushroom - Heavyweight. Helt enig! Syntes hu sang mye bedre Nå kommer det fantastiske lyder fra The Cure med Lullaby ut fra høytalerne mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 27. september 2010 #575 Del Skrevet 27. september 2010 Nå kommer det fantastiske lyder fra The Cure med Lullaby ut fra høytalerne mine Den er nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 27. september 2010 #576 Del Skrevet 27. september 2010 Til Wild Bird (og dere andre selvfølgelig) : kom over denne for en tid tilbake.... : hva synes du ? Den var fin den, men jeg liker den med Eminem bedre. Men så har jeg veldig sansen for han også da Nå hører jeg på denne Nyyydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 27. september 2010 #577 Del Skrevet 27. september 2010 Den var fin den, men jeg liker den med Eminem bedre. Men så har jeg veldig sansen for han også da Nå hører jeg på denne Nyyydelig Helt enig, den er kanonfin Bør bli en klassiker i norsk musikkhistorie.... da satte jeg like godt på denne : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 27. september 2010 #578 Del Skrevet 27. september 2010 Den er også fin ^^ Nok en favoritt fra meg, som jeg mener er en av tidenes beste låter. Spesielt gitarsoloen på slutten *ståpels* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 27. september 2010 #579 Del Skrevet 27. september 2010 Bonnie Tyler, Holding out for a hero. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 27. september 2010 #580 Del Skrevet 27. september 2010 Den er også fin ^^ Nok en favoritt fra meg, som jeg mener er en av tidenes beste låter. Spesielt gitarsoloen på slutten *ståpels* Du har jo alldeles strålende musikksmak I like too..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå