filantropen Skrevet 2. februar 2010 #341 Del Skrevet 2. februar 2010 Mykket mykket bra :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. februar 2010 #342 Del Skrevet 3. februar 2010 Rev Theory - Hell Yeah Årh, som jeg elsker Blue Mountain State. e34NCRfiIpc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heritære Skrevet 3. februar 2010 #343 Del Skrevet 3. februar 2010 P4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lykkelitn Skrevet 3. februar 2010 #344 Del Skrevet 3. februar 2010 Apocalyptica - I Don't Care <3<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapetos Skrevet 3. februar 2010 #345 Del Skrevet 3. februar 2010 Jokke med tourettes - verdiløse menn. (Min sang! Bare min! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #346 Del Skrevet 3. februar 2010 Jokke med tourettes - verdiløse menn. (Min sang! Bare min! ) Min og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lisa_* Skrevet 6. februar 2010 #347 Del Skrevet 6. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 6. februar 2010 #348 Del Skrevet 6. februar 2010 Guns n'Roses - Civil War Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. februar 2010 #349 Del Skrevet 6. februar 2010 White Lies - To lose mye life. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 6. februar 2010 #350 Del Skrevet 6. februar 2010 The Saturdays - Work Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. februar 2010 #351 Del Skrevet 8. februar 2010 Massive attack: tear drop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 8. februar 2010 #352 Del Skrevet 8. februar 2010 My Midnight Creeps - Made of Stone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilcrappo Skrevet 8. februar 2010 #353 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg er inne i en shoegaze-periode nå for tiden. Fantastisk stemningsfull indierock fra begynnelsen av 90-tallet. En av de beste låtene må være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 9. februar 2010 #354 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg er inne i en shoegaze-periode nå for tiden. Fantastisk stemningsfull indierock fra begynnelsen av 90-tallet. En av de beste låtene må være For en herlig sang. Den likte jeg virkelig. Deilig avslappende, selv om den var litt rocka. Om du føler for det, så må du gjerne komme med andre eksempler på lignende band/sanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 9. februar 2010 #355 Del Skrevet 9. februar 2010 David Bowie - Ziggy Stardust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilcrappo Skrevet 10. februar 2010 #356 Del Skrevet 10. februar 2010 For en herlig sang. Den likte jeg virkelig. Deilig avslappende, selv om den var litt rocka. Om du føler for det, så må du gjerne komme med andre eksempler på lignende band/sanger. Hei, Så fint at du likte låten. Hvis du er interessert i samme type musikk så er det mange shoegaze-grupper jeg kan anbefale. Shoegaze er en sjanger som daterer primært til begynnelsen av nittitallet. Band som kan nevnes er Ride, My Bloody Valentine, Moose, Mazzy Star, Chapterhouse, Mojave 3, Catherine Wheel, i tillegg til Slowdive, selvfølgelig. I tillegg så har det kommet en rekke band de siste årene som også kan klassifiseres innen denne sjangeren, kanskje først og fremst M83 og The Daysleepers. Her er noen låter som jeg liker: Slowdive - Spanish air Moose - Jack Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1111111 Skrevet 10. februar 2010 #357 Del Skrevet 10. februar 2010 Sikkert ikke allverden her inne som liker den, men for meg er det fyllasang til tusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Torsken Skrevet 11. februar 2010 #358 Del Skrevet 11. februar 2010 Hei, Så fint at du likte låten. Hvis du er interessert i samme type musikk så er det mange shoegaze-grupper jeg kan anbefale. Shoegaze er en sjanger som daterer primært til begynnelsen av nittitallet. Band som kan nevnes er Ride, My Bloody Valentine, Moose, Mazzy Star, Chapterhouse, Mojave 3, Catherine Wheel, i tillegg til Slowdive, selvfølgelig. I tillegg så har det kommet en rekke band de siste årene som også kan klassifiseres innen denne sjangeren, kanskje først og fremst M83 og The Daysleepers. Her er noen låter som jeg liker: Slowdive - Spanish air Moose - Jack Tusen takk! Dette var skikkelig godmusikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 11. februar 2010 #359 Del Skrevet 11. februar 2010 Sikkert ikke allverden her inne som liker den, men for meg er det fyllasang til tusen Haha, jeg spilte i band sammen med frontmannen i Plumbo da jeg var tenåring. Vi spilte ikke sånn musikk da. Plumbo er helt forferdelig, og sangeren har jo selv sagt at eneste grunnen til at de spiller harrymusikk er at det er der pengene er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mir Skrevet 11. februar 2010 #360 Del Skrevet 11. februar 2010 Hellbillies - som ein båt på land ! Blir nesten våt i øya her ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå