Gå til innhold

Hvilken sang hører du på akkurat nå?

kilko

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er inne i en shoegaze-periode nå for tiden. Fantastisk stemningsfull indierock fra begynnelsen av 90-tallet. En av de beste låtene må være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er inne i en shoegaze-periode nå for tiden. Fantastisk stemningsfull indierock fra begynnelsen av 90-tallet. En av de beste låtene må være

For en herlig sang. Den likte jeg virkelig. Deilig avslappende, selv om den var litt rocka. Om du føler for det, så må du gjerne komme med andre eksempler på lignende band/sanger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig sang. Den likte jeg virkelig. Deilig avslappende, selv om den var litt rocka. Om du føler for det, så må du gjerne komme med andre eksempler på lignende band/sanger. :)

Hei,

Så fint at du likte låten. Hvis du er interessert i samme type musikk så er det mange shoegaze-grupper jeg kan anbefale. Shoegaze er en sjanger som daterer primært til begynnelsen av nittitallet. Band som kan nevnes er Ride, My Bloody Valentine, Moose, Mazzy Star, Chapterhouse, Mojave 3, Catherine Wheel, i tillegg til Slowdive, selvfølgelig. I tillegg så har det kommet en rekke band de siste årene som også kan klassifiseres innen denne sjangeren, kanskje først og fremst M83 og The Daysleepers.

Her er noen låter som jeg liker:

Slowdive - Spanish air

Moose - Jack

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Torsken
Hei,

Så fint at du likte låten. Hvis du er interessert i samme type musikk så er det mange shoegaze-grupper jeg kan anbefale. Shoegaze er en sjanger som daterer primært til begynnelsen av nittitallet. Band som kan nevnes er Ride, My Bloody Valentine, Moose, Mazzy Star, Chapterhouse, Mojave 3, Catherine Wheel, i tillegg til Slowdive, selvfølgelig. I tillegg så har det kommet en rekke band de siste årene som også kan klassifiseres innen denne sjangeren, kanskje først og fremst M83 og The Daysleepers.

Her er noen låter som jeg liker:

Slowdive - Spanish air

Moose - Jack

Tusen takk! Dette var skikkelig godmusikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke allverden her inne som liker den, men for meg er det fyllasang til tusen :)

Haha, jeg spilte i band sammen med frontmannen i Plumbo da jeg var tenåring. Vi spilte ikke sånn musikk da. Plumbo er helt forferdelig, og sangeren har jo selv sagt at eneste grunnen til at de spiller harrymusikk er at det er der pengene er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...