Gå til innhold

Hvilken sang hører du på akkurat nå?

kilko

Anbefalte innlegg

Jeg har gitt opp å håpe på en til konsert i Trondheim. Og synd er det, for konserten i 2005 var fantastisk. Perfekt! Har litt av Mermaid Blues a capella på film, og du kan ikke høre så mye som et pip fra publikum, men i Oslo derimot, hadde vi en gjeng med fulle idioter bak oss som ødela ganske mye. Dessuten er det bare halvparten så langt å reise til Trondheim for min del. ;)

Thirteen Senses - The Salt Wound Routine.

Huffja, er fortsatt ubeskrivelig bitter fordi jeg gikk glipp av 05-konserten på samfundet, har fortsatt til gode å høre Mermaid Blues live :rødme: Hørte flere som hadde fått opplevelsen ødelagt i Oslo i 07 på grunn av rølpete idioter. Innmari trist!

Nå: Johnossi - Press hold

spotify

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huffja, er fortsatt ubeskrivelig bitter fordi jeg gikk glipp av 05-konserten på samfundet, har fortsatt til gode å høre Mermaid Blues live :rødme: Hørte flere som hadde fått opplevelsen ødelagt i Oslo i 07 på grunn av rølpete idioter. Innmari trist!

Du kan høre litt av den

om du vil. :) Blir ikke det samme da, men..

Lykke Li - Possibility.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

MGMT - Time to Pretend. Lader opp til helgen med festlisten min, som er så poppete at jeg (nesten) bare liker den etter et par øl innabords. :ler: Uansett, MGMT er min nye guilty pleasure. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Imogen Heap - The Moment I Said It

Fantastisk fin låt, liker den artister veldig godt, skikkelig stemning i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...