Pawn Hearts Skrevet 19. mai #35761 Del Skrevet 19. mai 11 hours ago, Okapi said: Har prøvd å spille VdGG på fest et par ganger, men blir som regel kjeppjaget. Refugees går nesten an om det er riktig stemning, og Arrow kan funke som protometall, men merker det generelt er litt oppoverbakke. Fest og VdGG er en nesten umulig kombinasjon. Like fullt var det en spansk jente (hun var sammen med en venn av meg) som insisterte på å høre The Undercover Man på en fest. Det gikk på et vis (det hjalp kanskje litt at de færreste hørte starten der Hammill nærmest hvisker). En annen venn av meg ville høre King Crimson, og en tredje The Incredible String Band. Det slår meg at jeg må ha vanket i et litt spesielt miljø … 😅 (Jeg elsker forresten Arrow – jeg må høre hele Godbluff om igjen snart.) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. mai #35762 Del Skrevet 19. mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. mai #35763 Del Skrevet 19. mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 20. mai #35764 Del Skrevet 20. mai 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 22. mai #35765 Del Skrevet 22. mai 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 23. mai #35766 Del Skrevet 23. mai Eleftheria Arvanitakis. Sterk og sårbar stemme, pluss fin låt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 23. mai #35767 Del Skrevet 23. mai Denne har tålt tidens tann: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 23. mai #35768 Del Skrevet 23. mai 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #35769 Del Skrevet 24. mai Lucas Graham med Happy for you, gammel samg,men veldig fin Anonymkode: 9a5a9...bc8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #35770 Del Skrevet 24. mai Anonymkode: 919d9...4a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #35771 Del Skrevet 24. mai Anonymkode: 3aa45...b98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mufasa90 Skrevet 24. mai #35772 Del Skrevet 24. mai 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 24. mai #35773 Del Skrevet 24. mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. mai #35774 Del Skrevet 25. mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 25. mai #35775 Del Skrevet 25. mai 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 25. mai #35776 Del Skrevet 25. mai 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #35777 Del Skrevet 25. mai Anonymkode: 7d78b...18d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lost little girl Skrevet 25. mai #35778 Del Skrevet 25. mai High flying bird - Jefferson Airplane 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. mai #35779 Del Skrevet 25. mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 25. mai #35780 Del Skrevet 25. mai Man Erg. Det finnes flere gode liveinnspillinger, men jeg velger studioversjonen fordi Robert Fripp (King Crimson, David Bowie etc) har et sinnssvakt gitarparti i midten. Denne delen av låta går i 11/8, så det hadde ikke vært direkte dansbart uten Fripp heller. (I parentes bemerket: Hovedmelodien er litt mer intrikat enn man skulle tro, siden det er vanskelig å avgjøre om den begynner på tonika eller subdominanten.) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå