Hoia Skrevet 20. februar #34961 Del Skrevet 20. februar https://youtu.be/TL0dfzK3Aqs?si=dQ0U1T4a7SffSy-s 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 20. februar #34962 Del Skrevet 20. februar PRINCE - temptation 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. februar #34963 Del Skrevet 20. februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helgekarjol Skrevet 20. februar #34964 Del Skrevet 20. februar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. februar #34965 Del Skrevet 20. februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. februar #34966 Del Skrevet 20. februar Fantastisk sang ❤️. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lost little girl Skrevet 20. februar #34967 Del Skrevet 20. februar The Velvet Underground - All tomorrow’s parties 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. februar #34968 Del Skrevet 20. februar Elsker deg ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. februar #34969 Del Skrevet 20. februar ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. februar #34970 Del Skrevet 20. februar (endret) ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Elsker deg hønnibønna ❤️ Endret 20. februar av Irak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. februar #34971 Del Skrevet 20. februar I wish I could se you smile 🌞. Love u ❤️. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 20. februar #34972 Del Skrevet 20. februar Irak skrev (29 minutter siden): Fantastisk sang ❤️. Ja den er nydelig, både melodi og ikke minst tekst ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. februar #34973 Del Skrevet 20. februar ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. februar #34974 Del Skrevet 20. februar ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. februar #34975 Del Skrevet 20. februar Minner meg om da jeg måtte gå tur i regnet for du gjorde meg så heit ❤️. Elsker deg ❤️. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. februar #34976 Del Skrevet 20. februar Synes alle sangene til Josh Groban er så utrolig fine ❤️. Så en kommentar på youtube der noen sa om han "This is not a man. This is an angel". Det tenker jeg de har veldig rett i for tårene bare triller når jeg hører på sangene hans ❤️. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. februar #34977 Del Skrevet 20. februar ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Kommer alltid til å være min stjerne du ❤️🌟. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. februar #34978 Del Skrevet 20. februar Gøy å høre han synge en av mine favorittsanger siden jeg var lita jente ❤️. Dare to Dream ❤️. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArneA Skrevet 20. februar #34979 Del Skrevet 20. februar Les etoiles (Melody Gardot) Les etoiles 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. februar #34980 Del Skrevet 20. februar Celine Dion beskriver sitt aller første møte med den da 17 år gamle Josh Groban ❤️. Hun fortalte at han så ut som en 12 år gammel gutt 😂. Han skulle øve med henne siden Andrea Bocelli ikke kunne.... Celine Dion forteller at hun syntes synd på den nervøse Josh Groban.... Way to go Josh Groban sier jeg bare 🥳🥳🥳. Tar av meg hatten for den mannen der kjenner jeg 👌. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå