Mufasa90 Skrevet 15. februar #34821 Del Skrevet 15. februar KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Se ikke bort ifra at vi møtes, amigo. Profilbildet mitt er realistisk! Skal se etter en pepperkake som surrer rundt området foran inngangsområdet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 15. februar #34822 Del Skrevet 15. februar Johan Hölzel. Din jævla kokain-nisse. Hvorfor i helvete kjørte du foran den bussen?! KnekkeBørre savner deg, din avviker av en faen... Hvil i fred ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 15. februar #34823 Del Skrevet 15. februar Mufasa90 skrev (2 minutter siden): Skal se etter en pepperkake som surrer rundt området foran inngangsområdet! Da finner du meg garantert! Jeg er stort sett å finne i klammeri med vaktene. Liten, handikappet og sur ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 15. februar #34824 Del Skrevet 15. februar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 15. februar #34825 Del Skrevet 15. februar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16. februar #34826 Del Skrevet 16. februar 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. februar #34827 Del Skrevet 16. februar Elsker elsker deg ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 16. februar #34828 Del Skrevet 16. februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. februar #34829 Del Skrevet 16. februar ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. februar #34830 Del Skrevet 16. februar ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. februar #34831 Del Skrevet 16. februar 🌞🌞🌞🌞🌞🌞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. februar #34832 Del Skrevet 16. februar 🌞🌞🌞🌞🌞🌞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. februar #34833 Del Skrevet 16. februar ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. februar #34834 Del Skrevet 16. februar Under the 🌞 are 🌟 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. februar #34835 Del Skrevet 16. februar 🌟🌟🌟🌟🌟🌟 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. februar #34836 Del Skrevet 16. februar ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. februar #34837 Del Skrevet 16. februar ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #34838 Del Skrevet 16. februar Ingen akkurat nå. Hørte en sang på bilradioen tidligere i dag, uten at jeg kan si hvilken sang det var, men det har vært deilig og stille her nå de siste par timene. Sist jeg hørte en sang som jeg faktisk valgte selv, var i slutten av november, tror jeg. Vanligvis hører jeg bare det som kommer på radioen i bilen, eller i TV-programmer og serier. I perioder hører jeg mye på radio, og da er det noen sanger som går igjen på radioen kanskje 3-4-5 ganger om dagen, og da blir jeg dritt lei. Blir jo tragisk lite variasjon med disse A og B-listene de opererer med i radioen. Anonymkode: e623e...933 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. februar #34839 Del Skrevet 16. februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. februar #34840 Del Skrevet 16. februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå