Gjest No1*No1 Skrevet 13. februar #34741 Del Skrevet 13. februar 19 minutter siden, Kryneren said: Det høres da trist ut🤥 Noen mennesker er trist andre glade, sånn er livet 🧡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #34742 Del Skrevet 13. februar Anonymkode: dbb92...7de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 13. februar #34743 Del Skrevet 13. februar Et eller annet med denne som setter i gang følelsene. Får meg til å tenke på fortida og folk som har blitt borte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 13. februar #34744 Del Skrevet 13. februar Irak skrev (1 time siden): Håper så inderlig du har rett Ludvik 🥰 Og jeg håper inderlig du får oppleve det 😃❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 13. februar #34745 Del Skrevet 13. februar Kryneren skrev (1 minutt siden): Og jeg håper inderlig du får oppleve det 😃❤️ Det var snilt av deg 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 13. februar #34746 Del Skrevet 13. februar Irak skrev (Akkurat nå): Det var snilt av deg 🥰 Er ganske snill skjønner du. 👌 Selv om jeg ble utestengt en måned her pga at jeg var både synonym og meg selv i noen tråder. Bare uforsiktig . Men altså- sang og musikk setter følelser i sving. Alltid betydd mye for meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 13. februar #34747 Del Skrevet 13. februar Kryneren skrev (1 minutt siden): Er ganske snill skjønner du. 👌 Selv om jeg ble utestengt en måned her pga at jeg var både synonym og meg selv i noen tråder. Bare uforsiktig . Men altså- sang og musikk setter følelser i sving. Alltid betydd mye for meg. Ja det vet jeg du er så det tviler jeg ikke på 🥰. Ja man må ha tunga rett i munnen som det heter 🤣👌. Er viktig det.... Hvis ikke går det galt 🤣. Aldri så galt at det ikke er godt for noe da 👌. Sang og musikk betyr mye for meg og... Tror ikke jeg har sunget eller spilt en sang som ikke har vekket noe i meg. Så musikk setter både følelser i sving, trøster, reparerer, setter mot, gir håp og ikke minst glede ❤️. Denne sangen her gjør meg veldig glad ❤️. Sissel Kyrkjebø er bare fantastisk ❤️ Elsker denne sangen ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 13. februar #34748 Del Skrevet 13. februar Irak skrev (9 minutter siden): Ja det vet jeg du er så det tviler jeg ikke på 🥰. Ja man må ha tunga rett i munnen som det heter 🤣👌. Er viktig det.... Hvis ikke går det galt 🤣. Aldri så galt at det ikke er godt for noe da 👌. Sang og musikk betyr mye for meg og... Tror ikke jeg har sunget eller spilt en sang som ikke har vekket noe i meg. Så musikk setter både følelser i sving, trøster, reparerer, setter mot, gir håp og ikke minst glede ❤️. Denne sangen her gjør meg veldig glad ❤️. Sissel Kyrkjebø er bare fantastisk ❤️ Elsker denne sangen ❤️ Ja den er nydelig. Sissel har en vakker stemme ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 13. februar #34749 Del Skrevet 13. februar ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. februar #34750 Del Skrevet 14. februar Kryneren skrev (12 timer siden): Finnes ikke større kraft enn kjærlighet ❤️Nydelig sang Kjærlighet uten de store ord ❤️. Kjærlighet er kjærlighet ❤️. Og Sissel har helt rett her.... Kjærlighet setter dype spor ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 14. februar #34751 Del Skrevet 14. februar Irak skrev (15 minutter siden): Kjærlighet uten de store ord ❤️. Kjærlighet er kjærlighet ❤️. Og Sissel har helt rett her.... Kjærlighet setter dype spor ❤️ Det gjør den❤️også nær og god omtanke. Når jeg merker at noen bryr seg. Alt som berører hjertet. Det er godt å ta med seg. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. februar #34752 Del Skrevet 14. februar ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. februar #34753 Del Skrevet 14. februar ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 14. februar #34754 Del Skrevet 14. februar Irak skrev (1 time siden): ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Love me or keave me- der ligger risikoen i kjærlighet. Men å ta sjansen, og så bli tatt i mot, det er nydelig ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. februar #34755 Del Skrevet 14. februar Limbo er kult 👌. Noen som tar utfordringen 🤣🤣🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. februar #34756 Del Skrevet 14. februar (endret) ÅÅåå du går glipp av mye du 😉😉😉😉 Elsker deg hønnibønna ❤️❤️😘😘😍😍😋😋 Endret 14. februar av Irak 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. februar #34757 Del Skrevet 14. februar ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. februar #34758 Del Skrevet 14. februar ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ For en utrolig vakker låt ❤️ Veldig sår dog nydelig ❤️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. februar #34759 Del Skrevet 14. februar Elsker deg, Mmmmmm 😉❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. februar #34760 Del Skrevet 14. februar Tusen takk elskling ❤️😘😍❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå