Gjest Ethereal Skrevet 24. september 2004 #1 Del Skrevet 24. september 2004 Hvor kan man få kjøpt skikkelige kleshengere? Ikke bare de fislete små jeg har sett på Nille...Hjernen er tom i dag, jeg tenkte på Jysk, men ingen ideer ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 24. september 2004 #2 Del Skrevet 24. september 2004 Ikea har noen skikkelige noen i tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 24. september 2004 #3 Del Skrevet 24. september 2004 Ikea har noen skikkelige noen i tre. Og jeg venter fortsatt forgjeves på Ikea i nord... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 24. september 2004 #4 Del Skrevet 24. september 2004 Bohus har (i Trondheim i hvert fall )! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 24. september 2004 #5 Del Skrevet 24. september 2004 Bohus har (i Trondheim i hvert fall )! *notert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 24. september 2004 #6 Del Skrevet 24. september 2004 Åhlens har også tre-hengere tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 24. september 2004 #7 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg er også på jakt. Si i fra om du finner noen som selger kleshengere for damer (smalere) i tre! Fant forresten disse, men det blir litt vel store kvanta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 24. september 2004 #8 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg er også på jakt. Si i fra om du finner noen som selger kleshengere for damer (smalere) i tre! Fant forresten disse, men det blir litt vel store kvanta Jeg har satt sambo på saken, han kan jo ikke sove bort fridagen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå