AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #21 Del Skrevet 11. oktober 2015 Ja, jeg gjør det. Jeg savner følelsen av å elske og bli elsket av en mann.Anonymous poster hash: dd9a8...327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina86 Skrevet 11. oktober 2015 #22 Del Skrevet 11. oktober 2015 Jeg er ikke bekymret for deg, men vet at det kan være et ømt tema for enkelte kvinner. Visste du forresten at blant mine sist 10 varsler er du den eneste som ikke er en anonym bruker? Selve formålet i livet til en kvinne er å være i et forhold med en mann, selv om dere rent praktisk ikke er avhengig av en mann i dagens samfunn. Kan bare svare for meg selv, men mitt formål her i livet er alt annet enn å finne en mann. Ikke at jeg har noe imot de fleste av dere, men det er ikke mitt høyeste ønske her i livet å få meg kjæreste/samboer. Har ingen planer om å få barn heller. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 11. oktober 2015 #23 Del Skrevet 11. oktober 2015 Jeg er ikke bekymret for deg, men vet at det kan være et ømt tema for enkelte kvinner. Visste du forresten at blant mine sist 10 varsler er du den eneste som ikke er en anonym bruker? Selve formålet i livet til en kvinne er å være i et forhold med en mann, selv om dere rent praktisk ikke er avhengig av en mann i dagens samfunn. Wow - selve formålet, faktisk. Kan jeg spørre hvor i all verden du tar det fra? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. oktober 2015 #24 Del Skrevet 12. oktober 2015 Kan bare svare for meg selv, men mitt formål her i livet er alt annet enn å finne en mann. Ikke at jeg har noe imot de fleste av dere, men det er ikke mitt høyeste ønske her i livet å få meg kjæreste/samboer. Har ingen planer om å få barn heller. Du er nok et spesielt snøflak, du da. Wow - selve formålet, faktisk. Kan jeg spørre hvor i all verden du tar det fra? Så du er uenig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 13. oktober 2015 #25 Del Skrevet 13. oktober 2015 Er ikke enig i at selve formålet til en kvinne er å finne seg en mann. Klarer meg fint på alle plan uten en. Når det er sagt hender det jeg savner en, men det hender også at jeg er sjeleglad for st jeg ikke har en. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Handymanhedmark Skrevet 13. oktober 2015 #26 Del Skrevet 13. oktober 2015 Sjeleglad ? Hvorfor ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 13. oktober 2015 #27 Del Skrevet 13. oktober 2015 (endret) Sjeleglad ? Hvorfor ? Slipper også problemene et forhold medfører når man er singel. Dessuten er det rom for å være mer impuls, man har mer tid til venninner osv. Akkurat nå er jeg mer på det at det hadde vært koselig å hatt noen, mens er vel mye på grunn av at jeg har møtt noen jeg er litt nysgjerrig på hva kan bli til. Edit: og ja, det faktum at mine to ekser ikke akkurat var en dans på roser, for å si det mildt. Endret 13. oktober 2015 av Inwe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Handymanhedmark Skrevet 13. oktober 2015 #28 Del Skrevet 13. oktober 2015 Noen av dere kvinner er jo vant til leve alene og nyte friheten. Kunne leve på impuls etc. Men hvem hjelper deg med hjulskift på bilen ? Snekrer og maler ? Typiske manneting ? Er vi som er litt handy og arbeidssomme en utdøende rase ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 13. oktober 2015 #29 Del Skrevet 13. oktober 2015 Tror det er nok av oss som liker menn som gjør "manneting" selv om kvinner klarer akkurat det samme. Men det er kanskje færre av dere enn før? Muligens fordi de mennene som ikke liker manneting slipper å gjøre dem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 13. oktober 2015 #30 Del Skrevet 13. oktober 2015 Så du er uenig? Riktig gjettet Kanskje du kunne utdype litt hva du mener med at "selve formålet til kvinnen er å skaffe seg en mann"? Mener du i samme stund at selve formålet til en mann er å finne seg en kvinne? Når du skriver "Selve formålet" synes det som at dette er det viktigste formålet personen har for seg. Mener du at dette er et av flere formål eller tenker du at det å skaffe seg en mann for kvinner flest ligger definitivt øverst på "må ha"-listen? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 13. oktober 2015 #31 Del Skrevet 13. oktober 2015 Noen av dere kvinner er jo vant til leve alene og nyte friheten. Kunne leve på impuls etc. Men hvem hjelper deg med hjulskift på bilen ? Snekrer og maler ? Typiske manneting ? Er vi som er litt handy og arbeidssomme en utdøende rase ? Nja, jeg klarer jo alt du nevner selv.. I tillegg har jeg en handy bror som gjerne hjelper til om det trengs. Om/når jeg skaffer meg en mann er det ikke fordi jeg trenger han til praktiske ting, men fordi jeg vil ha en å dele øyeblikk med. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #32 Del Skrevet 13. oktober 2015 dele øyeblikk med. Det har du jo facebook, twitter, instagram, snapchat, kik, facetime, osv. til. Anonymous poster hash: 7e71d...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 13. oktober 2015 #33 Del Skrevet 13. oktober 2015 Det har du jo facebook, twitter, instagram, snapchat, kik, facetime, osv. til.Anonymous poster hash: 7e71d...f3f Ja, for det var jo akkurat det jeg mente. Dele øyeblikket er noe annet enn å vise det frem i mine øyne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina86 Skrevet 13. oktober 2015 #34 Del Skrevet 13. oktober 2015 Du er nok et spesielt snøflak, du da. Så du er uenig? Fordi jeg ikke vil ha barn? Er da mange som ikke ønsker seg barn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 13. oktober 2015 #35 Del Skrevet 13. oktober 2015 Vi jenter klarer oss godt selv👍👍 Men er noe med å være to skape minner og bli/ta vare på😃 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #36 Del Skrevet 13. oktober 2015 Hvorfor trenger vi det? Jeg trenger en mann med penger. Anonymous poster hash: d4e83...45c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #37 Del Skrevet 13. oktober 2015 Slipper også problemene et forhold medfører når man er singel. Dessuten er det rom for å være mer impuls, man har mer tid til venninner osv. Akkurat nå er jeg mer på det at det hadde vært koselig å hatt noen, mens er vel mye på grunn av at jeg har møtt noen jeg er litt nysgjerrig på hva kan bli til. Edit: og ja, det faktum at mine to ekser ikke akkurat var en dans på roser, for å si det mildt. Men du er, en dans på roser?Anonymous poster hash: b1817...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina86 Skrevet 13. oktober 2015 #38 Del Skrevet 13. oktober 2015 Jeg trenger en mann med penger. Anonymous poster hash: d4e83...45c Så du tjener ikke nok penger selv? Synes det er litt trist faktisk at noen fortsatt ser sånn på menn. Vær heller stolt av at du er selvstendig og klarer deg alene! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 13. oktober 2015 #39 Del Skrevet 13. oktober 2015 (endret) Men du er, en dans på roser?Anonymous poster hash: b1817...258 Absolutt ikke, men her er det snakk om en som heller ville sitte hjemme å spille spill enn å jobbe og lot studentkjæresten forsørge han. I tillegg til at han ikke ville registere seg arbeidsledig så han kunne få penger fra nav. Og han andre slo meg hver gang han var uenig med meg. Så vil på tross av at jeg tydelig er veldig naiv og prøver alt for lenge i et forhold, si at jeg er litt nærmere rosene enn disse to. Endret 13. oktober 2015 av Inwe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. oktober 2015 #40 Del Skrevet 13. oktober 2015 Riktig gjettet Kanskje du kunne utdype litt hva du mener med at "selve formålet til kvinnen er å skaffe seg en mann"? Mener du i samme stund at selve formålet til en mann er å finne seg en kvinne? Når du skriver "Selve formålet" synes det som at dette er det viktigste formålet personen har for seg. Mener du at dette er et av flere formål eller tenker du at det å skaffe seg en mann for kvinner flest ligger definitivt øverst på "må ha"-listen? Mer eller mindre, ja. Det er også viktig for menn, men ikke like viktig som for kvinner. Men dette er bare min oppfatning, så vi kan la det være med det. Fordi jeg ikke vil ha barn? Er da mange som ikke ønsker seg barn. Hva folk ønsker og ikke ønsker vet ikke jeg, men det er kun 13% av norske mødre som ikke fikk barn før fylte 45 år (statistikk fra 2013), så jeg vil si at det er relativt få som ikke ønsker seg barn. Nå antar jeg at de som får barn faktisk ønsker seg barn, en antagelse som kanskje ikke er helt rett. Jeg synes dog det er forfriskende å høre når noen i det minste har tenkt over om de vil ha barn eller ikke og ikke bare slavisk følger livsløpet som er lagt opp på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå