Gå til innhold

Slutter å røyke trenger litt oppmuntring......

Gjest Lottemor

Anbefalte innlegg

Gjest Lottemor

Hær sitter jeg og kald svetter og vet ikke hvor jeg skal snu meg...... :(

kroppen min er rast løs og hode mitt verker kjeven min tygger tyggegumi så den holder på å hoppe ut av ledd..... :-?

Kaffen smaker ikke uten røyk og jeg vill ha allt og ingenting......

Er ikke sulten men snopesyk-røykesyk ting...... :roll:

Hører røykene på butikken rope etter meg og lungene mine ber meg om å holde ut og stå i mot fristelsen...... :evil:

er det noen som har sluttet å røyke hær.....hjelp meg...hvorfor skal det være så vanskelig :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Perser*

Da jeg gikk gravid så sluttet jeg å røyke, det som hjalp for meg var, jeg sparte på sneiper og la det oppi liten colaflaske, og når jeg ble røykesugen så gikk jeg og luktet skikkelig oppi den flasken! Jeg skal love deg at det tok mange dager til jeg ble røykesugen igjen........... og da var det lukte på det igjen, jeg ble så grønn i trynne akurrat som om jeg hadde røyk 20røyker på engang!

Når jeg klarte det, så klarer du også det!

Stå på :) og du, DU ER KJEMPE FLINK :) HUSK BELØNNING FOR HVER RØYKFRI UKE DA ;)

LYKKE TIL SÅ MASSE, JEG VET AT DET IKKE ER LETT, MEN SOM SAGT NÅR JEG KLARTE DET SÅ KLARER DU OGSÅ DET!

VÆR STERK............... DU KOMMER TIL Å KLARE DETTE HER HELT FINT SKAL DU SE ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annie get your gun

Kjære Lottemor!

Ser du prøver å bli kvitt nikotinen.Jeg håper du vil klare dette.Jeg selv går med tanker om å slutte,var faktisk på god vei i fjor.fikk redusert til 4 røker opm dagen.Men så ble det en begravelse og da var det tilbake til begynnelsen igjen.jeg håper jeg vil slutte om noen månder.Hva om du surfer på alle temaene her og ser om noen skal slutte å røke eller har sluttet.Jeg mener å ha sett noe.Lykke til.men du får en tøff kamp.Skriv litt da om hvordan det går.Kanskje det vil inspirere oss andre.Hva med et røkekutt innlegg?

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eminel

Søstra til en kompis pleide å tegne dødningshoder på røykpakkene til moren for å få henne til å slutte å røyke. Moren klarte ikke røyke når hun såg hodet, kjøpte ny røyk, og datteren tegnet der også. Slik fortsatte det i noen måneder, så orket ikke moren å røyke pga av dette! Jeg vet ikke hva du skal gjøre for å slutte... har hørt om mange som har klart det med røykeplaster??! Er festrøyker selv... Tror du bare får satse på masse mye tyggis og snop jeg!! Har også lest om en som ga seg selv presanger. Først for hver røykfrie dag (noen dager), så hver røykfrie uke, så hver andre røyfrieuke, tre uker, en måned - osv. Endelig kjøpe litt dyre ting til seg selv uten å få dårlig samvittighet??!

Lykke til med å bli røykfri da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fliiink Lottemor. Du holder vel ennå?

Sluttet å røyke for to år siden, og kan kanskje trøste deg med at jeg har ikke lyst på lenger. Det går over.

Når røyksuget melder seg kan du tenke på at det går over i løpet av bare få minutter. Til å begynne med kommer det jo i ett sett, men det blir raskt sjeldnere.

Ellers så spørs det hva som er best, motivere seg masse for å holde motet oppe, eller tenke minst mulig på det for å bli minst mulig desperat?

Hvis du har en livlig fantasi klarer du kansje, som meg, å nesten bytte ut røyke-rusen med jeg-er-så-j****-kul-og-tøff-som-klarer-dette-rusen.

Og så må du huske at sigarettene ikke er dine gamle gode venner (litt av noen venner i så fall, som gir deg lungekreft, dårlig kondis, dårlig ånde osv. tror du de virkelig er glad i deg?)

LYKKE TIL, hvis jeg kan klare det kan du også klare det!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Tusen takk for oppmuntringene ....

Jo jeg holder ennda,og jeg er stolt av meg selv....

Må innrømme at det er tyngst på kvelden,og når jeg på toppen av det hele prøver å ikke spise for å erstatte røyken blir det tyngre....

Har holdt ut i 14 dager....er ikke så lenge ,men det er en begynnelse :)

Skal klare det,vil klare det.....

Er jo så selvdestryktivt å røyke,forstår ikke hovorfor mennesker er så dumme jeg...

På tide å bli klok og ta vare på seg sel på alle måter..

Så røyk er ut og jeg klarer dette :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HOLD UT!!

Har selv sluttet å røyke... men med hypnose :)

Og fordelen med det istedenfor tyggis.... er at du rusler ut fra hypnotisøren uten å ha lyst på nikotin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...