Lunalu Skrevet 10. oktober 2015 #1 Del Skrevet 10. oktober 2015 Eller var det Jul(i) - alt ettersom. I første omgang en dagbok om forberedelser til jul. Sånn som daglige gjøremål og ting som må huskes fram til jul. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter #2 Del Skrevet 10. oktober 2015 I dag: klesvask opp og ned og i mente. Vaske oppå alle dørlister. Surfe på ebay etter artige små duppeditter, samt deksel til min gamle mobil. Kjøpe fat til dusteorkidekrukkene fra Plantasjen - det blir fukt og mugg på underlaget som krukkene står på. Usj! I morgen skal jeg ut og plukke rognebær og fryse - til islykter. Om været er bra skal jeg også plukke kongler og mose til dekorasjoner. Plante tulipanløker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 11. oktober 2015 Har plukket kongler og rognebær. I morgen skal jeg....tørke av skapdørene på kjøkkenbenkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. oktober 2015 #4 Del Skrevet 11. oktober 2015 Hei. Har du møbelknotter under krukkene, så slipper du muggproblematikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 11. oktober 2015 Hei. Har du møbelknotter under krukkene, så slipper du muggproblematikken Møbelknotter...det var en veldig god idè! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter #6 Del Skrevet 12. oktober 2015 Har plukket kongler og rognebær. I morgen skal jeg....tørke av skapdørene på kjøkkenbenkene. Done! Skal vi se...Jeg skal tørke støv/vaske begge småbordene på stua. Over, under...pepsi cola... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter #7 Del Skrevet 13. oktober 2015 Åh.... sliten og giddalaus og vondt i magen... og litt småsur.... Faktisk litt vondt i hodet også. Stakkars meg.... Får vel bryte meg opp og få i meg litt mat og drikke, og kanskje en paracet. Skal ikke vedde så altfor mye på at jeg vasker noe ekstra i dag. Eller, går og setter på en liten klesvask. Cardigans finvask - here I come .......verdt et forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter #8 Del Skrevet 13. oktober 2015 Paracet hjalp litt, men..... Har ikke vært mye action her i kveld, gitt. Ja, ja - får se hva morgendagen bringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter #9 Del Skrevet 14. oktober 2015 Har hatt vondt i hodet hele dagen, drittdag på jobb....men nå begynner det å letne! Har lagt sammen klær og satt på en vask til. Blir merkelig nok aldri tomt... Skal vi se...Jeg skal tørke støv/vaske begge småbordene på stua. Over, under...pepsi cola... Done! Tok i samme slengen å vasket skuffene i matskapet. I morgen: vaske alle 5 skuffene under kjøkkenbenken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter #10 Del Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Da er skuffene vasket - bare ørtogbørti skap igjen.... Men i morgen skal jeg ikke gjøre noenting, - annet enn helgevasken da. Eller...kanskje jeg virkelig ikke skal gjøre noe i morgen. Bare slappe av og ordne en god pai til kvelds. Endret 3. juni av Lunalu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter #11 Del Skrevet 16. oktober 2015 Har bestemt meg - ikke noe vasking i dag. Bare nyte helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter #12 Del Skrevet 26. oktober 2015 Og svusj så var helga over + en uke og enda en helg... Ingen spesielle forberedelser til jul, bare vanlig husarbeide. Men mye jobbe-jobbe-jobbe...Jo forresten, siden vaskemaskina fant det for godt å "svømme over" så ble det grundig vask av vaskerommet. Spesielt siden mann glemte å ha slangen i røret igjen etter av vi hadde hatt oppi sånn Plumbo-kind-of-thing, så ble det skikkelig oversvømmelse etter neste klesvask også...!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå