Gå til innhold

Helsedagbok lagt ned

Honey Dew

Anbefalte innlegg

1 time siden, Aktivdame skrev:

Blogging er gøy det. Men hatet jeg leser om meg er ikke så bra. Det forsvant når jeg byttet bloggportal.  Har ikke vært en kommentar fra den klanen på mine blogger det siste året. Derfor er begge mine blogger opp å går. 1 av de er 7 mnd. Den andre snart 1, 5 år.

15 minutter siden, Aktivdame skrev:

Om man ikke liker noen. Da unngår man den personen.  Ikke driver klappjakt i flere år.. 

Du skriver her at du ikke har vært plaget av noen på ett år, hvorfor fortsetter du å etterpå å hevde at noen driver klappjakt på deg? For din egen del; dette bør du la ligge. Logg av her og konsentrer deg om bloggen din. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Aktivdame
22 minutter siden, Kollontaj skrev:

Du er rapportert.

Endret av Aktivdame
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Aktivdame skrev:

Om man ikke liker noen. Da unngår man den personen.  Ikke driver klappjakt i flere år.. 

Det er da ingen som driver klappjakt på deg. For jeg har ikke sett en eneste blogger eller medlem på KG som driver klappjakt på deg.

Men du glemmer at du er flink til å provosere. Og de som føler seg provosert vil reagere på det. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aktivdame
8 timer siden, Lambigirl skrev:

Det er da ingen som driver klappjakt på deg. For jeg har ikke sett en eneste blogger eller medlem på KG som driver klappjakt på deg.

Men du glemmer at du er flink til å provosere. Og de som føler seg provosert vil reagere på det. 

Slapp av. Bloggene mine er slettet.

Da slipper dere og ha mer med meg å gjøre  dere vinner enda én gang. Akkurat som dere ønsker.

Jeg fikk beskjed om å slette meg fra flere brukere  her. Jeg passer ikke inn i denne klanen. Klarer dessverre å tenke selv. Og jeg jatter ikke. FEIL, jeg sletter meg ikke. Og blir til stor Irritasjon for enkelte brukere her inne.

JezzzZus. Jeg visste fra før at var du ikke nettvenner med noen her inne. Da kunne man glemme å være på dette nettstedet. . Man blir frøse ut .

Endret av Aktivdame
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Aktivdame skrev:

Slapp av. Bloggene mine er slettet. Jeg skal slette meg herfra.

Da slipper dere og ha mer med meg å gjøre  dere vinner enda én gang. Akkurat som dere ønsker.

Jeg fikk beskjed om å slette meg fra flere brukere  her. Jeg passer ikke unn i denne klanen

Jezzzus. Jeg visste fra før at var du ikke nettvenner med noen her inne. Da kunne man glemme å være på dette nettstedet. . Man blir frøse ut så det holder.

Takk for meg.

Du har like rett til å være her du som alle andre.

Jeg har ikke kontakt med med noen andre brukere på KG. For meg er KG et forum hvor jeg holder avstand til andre brukere. Og KG er er ikke stedet for å få seg nettvenner.

Du og vender på alt det vi skriver. Og her er det ikke snakk om å vinne noe som helst.

Det at du føler at du ikke passer inn er din egen følelse.

Men ta til deg mine velmenende råd og ikke provoser slik du har gjort. For det kommer det ingenting godt av.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aktivdame skrev:

Slapp av. Bloggene mine er slettet. Jeg skal slette meg herfra.

Jeg fikk beskjed om å slette meg fra flere brukere  her. Jeg passer ikke inn i denne klanen. Klarer desverre å tenke selv. Og jeg jatter ikke.

Jezzzus. Jeg visste fra før at var du ikke nettvenner med noen her inne. Da kunne man glemme å være på dette nettstedet. . Man blir frøse ut så det holder.

Takk for meg.

Du fremstår utrolig selvmedlidende - unnskyld-at-jeg-lever liksom...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aktivdame

Jeg blir lei meg og veldig lei meg av å se oppførselen til mange brukere her inne.

Provosere gjorde jeg på bloggene mine. Ikke her inne. Her inne forteller jeg kun hvordan jeg opplever hetsing, latterliggjøring fra enkelte brukere. Og jeg er IKKE alene om å se dette.

Selvfølgelig kan jeg ikke svare dere om hva jeg ser.

For vi som hetses stadig vekk, må jo finne oss i å være i skytelinjen for stygge kommentarer når vi er på nett. der feige mennesker har sitt 2 hjem. De bor her inne. og har et annet hjem der de sover. ( Noen sovner sikkert over tastaturet og)

Og mobben her inne, går i flokk, noe som vi enda engang har sett. 

Og enda en ny bekreftelse på det jeg visste fra før. Å som jeg har lest i andre tråder, flere har sett. TAKK TIL DERE SOM SER . Både mobbingen som foregår, hetsingen som skjer og på toppen av latterliggjøring av brukerne.

Blir bare så trist når man ser slik oppførsel av folk i grupper. Anonyme TROLL  i grupper bak et tastatur.

Bildene mine som jeg har på blogger, er det best å ta vekk. For noen copierer og stjeler innlegg fra blogger,over en lav sko. Selv om det ikke er lov. Det fikk jeg tilbakemelding om.

Endret av Aktivdame
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aktivdame
10 timer siden, Lambigirl skrev:

Dette er pinlig lesing. Og jeg skjemmes over å lese det den omtalte bloggeren har skrevet her inne.

Men bloggeren skal ha skryt fine bilder hun deler. Og at hun er åpen om sin reumatisme. Jeg har sett at hun er flink med håndarbeid. Og det er en blogger som er kreativ.

Ja det må være pinlig å lese om hvordan andre opplever dere. Jeg tørr å sto opp mot hva jeg opplever på nett.

Endret av Aktivdame
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aktivdame
7 timer siden, Lambigirl skrev:

Provoserer ikke her inne. På bloggene MINE, gjør jeg det, for å få til en diskusjon om diverse temaer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aktivdame
6 timer siden, Monky skrev:

Du fremstår utrolig selvmedlidende - unnskyld-at-jeg-lever liksom...

Feil. 

Skal faen meg ikke la mobben vinne denne gangen.

Nok er nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aktivdame
7 timer siden, Lambigirl skrev:

Du har like rett til å være her du som alle andre.

Jeg har ikke kontakt med med noen andre brukere på KG. For meg er KG et forum hvor jeg holder avstand til andre brukere. Og KG er er ikke stedet for å få seg nettvenner.

Du og vender på alt det vi skriver. Og her er det ikke snakk om å vinne noe som helst.

Det at du føler at du ikke passer inn er din egen følelse.

Men ta til deg mine velmenende råd og ikke provoser slik du har gjort. For det kommer det ingenting godt av.

Hvem provoserer sa du?

Jeg har ikke provosert her inne. Her skriver jeg det jeg ser å føler. Og som jeg gjorde sist jeg var her også. Ting er ikke bedre.   Jeg er meg selv. det tåles ikke. Ikke er jeg et flokkdyr , som bare jatter å følger en leder på nett heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Denne tråden har et alt for personlig tilsnitt og burde aldri eksistert. Et hvert innlegg som innholder nøytral, konstruktiv kritikk blir høvlet ned og tatt som vendetta, klappjakt og hat. 

Endret av orfeus
Feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Aktivdame skrev:

Hvem provoserer sa du?

Jeg har ikke provosert her inne. Her skriver jeg det jeg ser å føler. Og som jeg gjorde sist jeg var her også. Ting er ikke bedre.   Jeg er meg selv. det tåles ikke. Ikke er jeg et flokkdyr , som bare jatter å følger en leder på nett heller.

Jeg tror du legger litt vel mye i ting. Jatter og følger en leder? De aller fleste her inne er jo 100% anonyme og kjenner ikke hverandre. Og vi er vel alle oss selv.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aktivdame
1 minutt siden, Rubella skrev:

Jeg tror du legger litt vel mye i ting. Jatter og følger en leder? De aller fleste her inne er jo 100% anonyme og kjenner ikke hverandre. Og vi er vel alle oss selv.

Jeg har innsett jeg er blitt koblet til en kjendis på min blogg. Får visst heller nyte oppmerksomheten jeg får fra Norges befolkning.

🤣🤣

Slutt å springe. Han kjendisen finner meg uansett.  Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aktivdame
7 minutter siden, orfeus skrev:

Denne tråden har et alt for personlig tilsnitt og burde aldri eksistert. Et hvert innlegg som innholdet nøytral, konstruktiv kritikk blir høvlet ned og tatt som vendetta, klappjakt og hat. 

Jeg er kjendis . Har forstått det idag. Takk for info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Aktivdame skrev:

Jeg har innsett jeg er blitt koblet til en kjendis på min blogg. Får visst heller nyte oppmerksomheten jeg får fra Norges befolkning.

🤣🤣

Slutt å springe. Han kjendisen finner meg uansett.  Hehe

At...hæ?

Hadde vært fint om du kunne kommet med linker/screenshots for å backe opp påstandene dine her inne, for jeg forstår ingenting av sånt vagt, usammenhengende tåkebabbel.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest orfeus

Jeg gir opp. Kan man virkelig bruke Kvinneguidens debattforum som reklameplass for egen blogg? Og i tillegg mistolke og vri på andres innlegg for å holde tråden gående?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, orfeus skrev:

Jeg gir opp. Kan man virkelig bruke Kvinneguidens debattforum som reklameplass for egen blogg? Og i tillegg mistolke og vri på andres innlegg for å holde tråden gående?

Tydeligvis.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aktivdame
1 time siden, orfeus skrev:

Jeg har ikke reklamert med link noe sted.

Vil du finne helsebloggen min . Les profil. Da gjør du hva du selv lyster. Enten les ellet la vær å se 🤣😁. Men jeg vet noen ønsket å følge og de er velkommen til det.😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aktivdame
1 time siden, Monky skrev:

Du fremstår faktisk helt skrudd i hue og paranoid, og det er kun pga hva du ytrer selv og ikke pga noen andre her inne altså..

Kjempebra at noen skiller seg ut her inne. Og Takk for at jeg langt i fra er som de andre sauene.🤡🤡🤡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...