opprørsk Skrevet 11. mai 2017 #41 Del Skrevet 11. mai 2017 Jeg kom over http://injrye.blogspot.no/ kanskje hun har ny blogg nå? Jeg aner ikke - aldri lest bloggen, men adressen er jo ganske lik noen av de forrige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 11. mai 2017 Forfatter #42 Del Skrevet 11. mai 2017 1 time siden, riotgurl skrev: Jeg kom over http://injrye.blogspot.no/ kanskje hun har ny blogg nå? Jeg aner ikke - aldri lest bloggen, men adressen er jo ganske lik noen av de forrige. Og den legges ned om 1... 2... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aktivdame Skrevet 11. mai 2017 #43 Del Skrevet 11. mai 2017 1 time siden, riotgurl skrev: Jeg kom over http://injrye.blogspot.no/ kanskje hun har ny blogg nå? Jeg aner ikke - aldri lest bloggen, men adressen er jo ganske lik noen av de forrige. Et det denne som skal få gjennom gå som En blogg du skal irritere deg over? Sikkert irritert på naturen denne gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliannaos Skrevet 11. mai 2017 #44 Del Skrevet 11. mai 2017 Huff, nå blir dette bare veldig trist. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aktivdame Skrevet 11. mai 2017 #45 Del Skrevet 11. mai 2017 7 minutter siden, Juliannaos skrev: Huff, nå blir dette bare veldig trist. Smil i stedet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 11. mai 2017 #46 Del Skrevet 11. mai 2017 Dette er pinlig lesing. Og jeg skjemmes over å lese det den omtalte bloggeren har skrevet her inne. Men bloggeren skal ha skryt fine bilder hun deler. Og at hun er åpen om sin reumatisme. Jeg har sett at hun er flink med håndarbeid. Og det er en blogger som er kreativ. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 11. mai 2017 #47 Del Skrevet 11. mai 2017 Du burde ikke holde på sånn som du gjør her inne @Aktivdame Det er ikke godt for sjela. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aktivdame Skrevet 11. mai 2017 #48 Del Skrevet 11. mai 2017 (endret) 6 minutter siden, orfeus skrev: Du burde ikke holde på sånn som du gjør her inne @Aktivdame Det er ikke godt for sjela. Sjela mi er gulle god. Ikke sikkert det er bra for hjertet til alle som følger med. Det er noen 1000.etter det jeg ser Men men. Endret 11. mai 2017 av Aktivdame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 11. mai 2017 #49 Del Skrevet 11. mai 2017 Jeg mener det seriøst. Det er ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aktivdame Skrevet 11. mai 2017 #50 Del Skrevet 11. mai 2017 Akkurat nå, orfeus skrev: Jeg mener det seriøst. Det er ikke bra. Jeg sover veldig godt om natta. En du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 11. mai 2017 Forfatter #51 Del Skrevet 11. mai 2017 Hva er vitsen med å blogge når du ikke vil at folk skal lese innleggene dine? Er litt forvirret nå 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 11. mai 2017 #52 Del Skrevet 11. mai 2017 o.m.g. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aktivdame Skrevet 11. mai 2017 #53 Del Skrevet 11. mai 2017 (endret) 7 minutter siden, Honey Dew skrev: Hva er vitsen med å blogge når du ikke vil at folk skal lese innleggene dine? Er litt forvirret nå Jeg vil ha lesere. Men når opp til fler kvinnfolk kommer å forteller at de hater meg. Og egentlig ikke følger. Men de vet ALT som foregår på bloggen. Da kan man begynne å lure hva mange holder på med. Jeg har ikke blogg for å ta imot dritt i kommentarfeltet. DA går det av og til noen djevler i denne kroppen. Blogging er gøy det. Men hatet jeg leser om meg er ikke så bra. Det forsvant når jeg byttet bloggportal. Har ikke vært en kommentar fra den klanen på mine blogger det siste året. Derfor er begge mine blogger opp å går. 1 av de er 7 mnd. Den andre snart 1, 5 år. Endret 11. mai 2017 av Aktivdame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aktivdame Skrevet 11. mai 2017 #54 Del Skrevet 11. mai 2017 3 minutter siden, orfeus skrev: o.m.g. Ikke vær lei deg du. Jeg er en rebell. Fri til å puste alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 11. mai 2017 Forfatter #55 Del Skrevet 11. mai 2017 2 minutter siden, Aktivdame skrev: Jeg vil ha lesere. Men når opp til fler kvinnfolk kommer å forteller at de hater meg. Og egentlig ikke følger. Men de vet ALT som foregår på bloggen. Da kan man begynne å lure hva mange holder på med. Jeg har ikke blogg for å ta imot dritt i kommentarfeltet. DA går det av og til noen djevler i denne kroppen. Blogging er gøy det. Men hater jeg leser om meg er ikke så bra. Det gorsvant når jeg byttet bloggportal. Jeg har ikke sett noen hatkommentarer på bloggen din jeg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aktivdame Skrevet 11. mai 2017 #56 Del Skrevet 11. mai 2017 (endret) 1 minutt siden, Honey Dew skrev: Jeg har ikke sett noen hatkommentarer på bloggen din jeg Det har jeg. Jeg godkjente de aldri. Og dette var på blogg.no. Nå er jeg på 2 andre portaler å blogger i fred å ro. Jeg storkoser meg. Endret 11. mai 2017 av Aktivdame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 11. mai 2017 #57 Del Skrevet 11. mai 2017 2 minutter siden, Aktivdame skrev: Jeg vil ha lesere. Men når opp til fler kvinnfolk kommer å forteller at de hater meg. Og egentlig ikke følger. Men de vet ALT som foregår på bloggen. Da kan man begynne å lure hva mange holder på med. Jeg har ikke blogg for å ta imot dritt i kommentarfeltet. DA går det av og til noen djevler i denne kroppen. Blogging er gøy det. Men hater jeg leser om meg er ikke så bra. Det gorsvant når jeg byttet bloggportal. Det er ingen som har sagt at de hater deg. Jeg har ikke sett noe i tråder på KG som har handlet om bloggene dine at noen har hatet deg. Og jeg kan ikke se en eneste blogger som har skrevet at de hater deg. Jeg synes du misbruker ordet hat. De kan ha mislikt oppførselen din. Men det blir noe helt annet. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. mai 2017 #58 Del Skrevet 11. mai 2017 Tråden er ryddet for personangrep og avsporinger. Ann Christin, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aktivdame Skrevet 11. mai 2017 #59 Del Skrevet 11. mai 2017 (endret) 9 timer siden, Lambigirl skrev: Dette er pinlig lesing. Og jeg skjemmes over å lese det den omtalte bloggeren har skrevet her inne. Men bloggeren skal ha skryt fine bilder hun deler. Og at hun er åpen om sin reumatisme. Jeg har sett at hun er flink med håndarbeid. Og det er en blogger som er Endret 12. mai 2017 av Aktivdame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aktivdame Skrevet 11. mai 2017 #60 Del Skrevet 11. mai 2017 (endret) 56 minutter siden, Lambigirl skrev: Det er ingen som har sagt at de hater deg. Jeg har ikke sett noe i tråder på KG som har handlet om bloggene dine at noen har hatet deg. Og jeg kan ikke se en eneste blogger som har skrevet at de hater deg. Jeg synes du misbruker ordet hat. De kan ha mislikt oppførselen din. Men det blir noe helt annet. Om man ikke liker noen. Da unngår man den personen. Ikke driver klappjakt i flere år.. Endret 11. mai 2017 av Aktivdame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg