Gå til innhold

Helsedagbok lagt ned

Honey Dew

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er hun tilbake på blogg.no som Helse1.:)

Tror jeg gir opp å følge bloggen hennes. Hun må jo miste mange lesere, når hun holder på med denne stengingen hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnimud

http://naturfotografen1.blogg.no/ er den nye bloggen hennes. jeg leste på bloggen til hennes bloggvenninne at hun ikke gadd og blogge fra blogg.no lengre men så lenge gikk det :) 

Skjønner henne godt,at hun sletter blogger hele tiden

Hvorfor kan dere ikke la henne være i fred?

Er det et spill fra,dere og få henne fjernet fra bloggverden for godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria

Skjønner henne godt,at hun sletter blogger hele tiden

Hvorfor kan dere ikke la henne være i fred?

Er det et spill fra,dere og få henne fjernet fra bloggverden for godt?

Jeg gidder ikke lese bloggen hennes en gang for den interesserer meg ikke og når jeg leser blogger leser jeg blogger til de som er på min aldersgruppe. Hun må bare blogge så mye hun vil for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnimud

Jeg gidder ikke lese bloggen hennes en gang for den interesserer meg ikke og når jeg leser blogger leser jeg blogger til de som er på min aldersgruppe. Hun må bare blogge så mye hun vil for meg. 

Kan dama  det?  Har aldri sett makan.

Helseproblemene hennes, er vel strengt tatt ikke underholdning.

Endret av Minnimud
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria

Kan dama  det?  Har aldri sett makan.

Helseproblemene hennes, er vel strengt tatt ikke underholdning.

Det er mange som skriver om sine helseproblemer på bloggene sine og det og skrive om helseproblemene sine er en terapi for mange bloggere som sliter med en sykdom enten fysisk eller psykisk. Ingen bør se det som underholdning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt bloggen hennes fordi jeg liker bildene og ærligheten hennes. Jeg synes det er trist at enkelte hell tiden "jakter" på henne for å finne noe man kan kommentere nedsettende om. Jeg synes hun er en morsom dame og hun er underholdende på den måten, ikke fordi hun sliter med sykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnimud

Kanskje på tide at jeg forteller dere bedrevitere at det er JEG, som er helsedagboken, eller Inger J om du vil.

Jeg har fulgt med dere , om hvordan dere leter etter meg, og ikke alt er positivt fra dere.

Har et forslag, om du IKKE leser min blogg, eller liker meg som person: Kan du da ikke bare la meg være i fred? 

Føles på meg, som dere driver HEKSEJAKT, på meg, for å lete etter noe negativt og diskutere. jeg er INGEN kjendis, på noen som helst måte. Det eneste jeg ønsker er å blogge i fred og ro, uten kranglefanter rundt meg, eller på min blogg. Derfor sletter jeg også blogger, for at jeg opplever denne heksejakten som MOBBING, sjikanering, og en heksejakt av meg som person. dere sier at dere ser humoren i deres oppførsel. det gjør ikke jeg, og ikke alle moderatorene ser humoren, etter som jeg har sett heller. Det er rett og slett personforfølging, dere driver med, men ikke på noen positiv måte. Jo jeg har blogg, men den skal dere jaggu slite med og finne. jeg gir INGEN den nye bloggadressen her inne ihvertfall, etter deres oppførsel.

Vel jeg skal ikke dra alle her under en kam, jeg ser noen av dere kan oppføre seg, og takker de få som kan det. Hyggelig det.

MVH

Den slettede helsedagbokens, eier.

Inger J

Endret av Minnimud
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje på tide at jeg forteller dere bedrevitere at det er JEG, som er helsedagboken, eller Inger J om du vil.

Jeg har fulgt med dere , om hvordan dere leter etter meg, og ikke alt er positivt fra dere.

Har et forslag, om du IKKE leser min blogg, eller liker meg som person: Kan du da ikke bare la meg være i fred? 

Føles på meg, som dere driver HEKSEJAKT, på meg, for å lete etter noe negativt og diskutere. jeg er INGEN kjendis, på noen som helst måte. Det eneste jeg ønsker er å blogge i fred og ro, uten kranglefanter rundt meg, eller på min blogg. Derfor sletter jeg også blogger, for at jeg opplever denne heksejakten som MOBBING, sjikanering, og en heksejakt av meg som person. dere sier at dere ser humoren i deres oppførsel. det gjør ikke jeg, og ikke alle moderatorene ser humoren, etter som jeg har sett heller. Det er rett og slett personforfølging, dere driver med, men ikke på noen positiv måte. Jo jeg har blogg, men den skal dere jaggu slite med og finne. jeg gir INGEN den nye bloggadressen her inne ihvertfall, etter deres oppførsel.

Vel jeg skal ikke dra alle her under en kam, jeg ser noen av dere kan oppføre seg, og takker de få som kan det. Hyggelig det.

MVH

Den slettede helsedagbokens, eier.

Inger J

Nå er jo en god del av oss interessert i å lese bloggen din. Ikke fordi vi ønsker å gjøre narr av deg, men fordi vi synes at bloggen din er interessant fordi du er ærlig og sier det som det er. Jeg har likt å lese bloggen din fordi du er en dyktig fotograf og for en som knapt har tatt i et kamera, har bildene vært til stor inspirasjon.

Det finnes alltid troll, som leter etter ting de kan gjøre narr av og henge seg opp i, men slike mennesker er ikke verdt å bry seg om. Uansett hva mang gjør/skriver, så finner de noe å latterliggjøre. Sann mine ord, jeg har opplevd det selv og har sluttet å blogge pga dette.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Minnimud

Nå er jo en god del av oss interessert i å lese bloggen din. Ikke fordi vi ønsker å gjøre narr av deg, men fordi vi synes at bloggen din er interessant fordi du er ærlig og sier det som det er. Jeg har likt å lese bloggen din fordi du er en dyktig fotograf og for en som knapt har tatt i et kamera, har bildene vært til stor inspirasjon.
Det finnes alltid troll, som leter etter ting de kan gjøre narr av og henge seg opp i, men slike mennesker er ikke verdt å bry seg om. Uansett hva mang gjør/skriver, så finner de noe å latterliggjøre. Sann mine ord, jeg har opplevd det selv og har sluttet å blogge pga dette.

Takk for det.

Uansett har jeg som deg sluttet å blogge.

Har fått nok, av sjalusi, og bråk.

Endret av Minnimud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Gjest Aktivdame
14 minutter siden, Lambigirl skrev:

Hjelpe og trøste at det går an. Jeg finner ingen ord.

Hvorfor da ta deg bryet med å skrive her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...