Gå til innhold

Musical i London

*tine*

Hvilken musical bør vi se i London?  

1. 1. Hvilken musical bør vi se i London?

• Mamma mia
      5
    • Fame
      3
    • Les Miserables
      14
    • Phantom of the opera
      8
    • Chicago
      3
    • Saturday night fever
      1

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Ticketservice er bra, men dyrt. Du kan heller bestille biletter på ticketmaster.uk der er det ordentlige billetter med kun et lite servicegebyr. Du kan også få sendt dem til Norge, men må da ut med et par pund i tillegg. Jeg har gjort dette, og det har fungert brillefint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ticketservice er bra, men dyrt. Du kan heller bestille biletter på ticketmaster.uk der er det ordentlige billetter med kun et lite servicegebyr. Du kan også få sendt dem til Norge, men må da ut med et par pund i tillegg. Jeg har gjort dette, og det har fungert brillefint.

Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Var i London forrige helg. Vi så på "Tonight is the night". Råbra!! Musikken er hentet fra Rod Stewart. Så da er det jo greit at du synes det er ok musikk. Men de som fremførte sangene var nesten bedre enn orginalen. Flott stemning, flotte sangere/skuespillere. Anbefales.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kunne ikke stemme fordi du ikke har med den jeg ville stemt på. Var i London og så Fame og We will rock you... Fame var bra, helt til vi var på We will rock you! DET var knallbra! Sceneshow, sang, dans, lys og lyd var helt rått! Fame ble liksom litt stusselig i forhold...

Altså; gå og se We will rock you! :danse::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale en musical som ikke står på lista di, og det er Bombay Dreams. Utrolig vakker, fargerik og fengende musikk. Har sett Mamma Mia og Les Miserables og likte disse også veldig godt, men om du vil ha noe helt spesielt innen musicalsjangeren - dra og se Bombay Dreams :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skrålan

Jeg anbefaler å kjøpe biletter på Leicester Square når du kommer til London! Stort sett har de ledige biletter til enhver forestilling, og til mye rimligere prisere enn du får de til i Norge. Da jeg var på Les Miserables satt jeg forran en gjeng nordmenn som hadde betalt mer enn dobbelt så mye som jeg og min kjære betalte.

Dessuten vil jeg nevne at vi begge syntes Les Miserables er en fantstisk musical!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke stemme fordi du ikke har med den jeg ville stemt på. Var i London og så Fame og We will rock you... Fame var bra, helt til vi var på We will rock you! DET var knallbra! Sceneshow, sang, dans, lys og lyd var helt rått! Fame ble liksom litt stusselig i forhold...

Altså; gå og se We will rock you! :danse::klappe:

JA! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har også sett mange av de overnevnte musicalene, og vil anbefale We will rock you. Hadde små forhåpninger og er ikke noen ihuga Queen fan, men den var kjempefin. Tullete handling, men råflott musikk. Den er nå så populær at den er vanskelig å få kjøpt billigbiletter av på Leicester Sq, dette gjelder også Mamma Mia. Men jeg likte egentlig denne bedre enn Mamma Mia, som faktisk virket litt utdatert i forhold. Og da syntes jeg Mamma Mia var fin før jeg så We will.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett; Miss Saigon (som desverre er tatt av plakaten) Fame, Grease, Mama Mia, Lion King. Jeg vil vel med hånden på hjertet anbefale ALLE......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett flere musikaler i London, og Mamma Mia var nok den beste. (og jeg er egentlig ikke kjempefan av ABBA). Stemningen i salen var kjempebra, mot slutten danset folk mellom setene oppe på galleriet. Tror også dette er en musikal som de fleste vil like - uansett alder.

Fame var skikkelig skuffende! Det var UTROLIG irriterende med briter som skulle snakke amerikansk på scenen. Satt å irriterte meg over det gjennom hele forestillingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis dere ikke har vært i London på musikal før, vil jeg absolutt anbefale Å gå å se en av de store, kjente musikalene som Les Miserables og Phantom of the opera.

Så We will rock you i januar. Handlingen var noe skral men musikken utrolig bra og fengende!

Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ikke har vært i London på musikal før, vil jeg absolutt anbefale Å gå å se en av de store, kjente musikalene som Les Miserables og Phantom of the opera.

Har sett Grease i London for noen år siden, så dette blir den andre. I dag bestilte vi billetter til Les Miserables!!! Gleder meg så vanvittig mye :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
LYKKE TIL!!! Den er så fantastisk flott! Ha med kikkert om dere ikke sitter veldig langt fremme. NYT!!!!!!!

Takk skal du ha :)

Vi skal sitte på orchestra stalls..trenger vi kikkert da ??

Vi skal NYTE masse!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...