Lerkeliten Skrevet 22. mars 2018 Forfatter #81 Del Skrevet 22. mars 2018 (endret) Tusen tusen takk alle sammen!! 💝💕 I dag har vi vært på tidlig ultralyd og det var helt fantastisk 🙌🏻 Vi fikk se bittelille og høre hjertelyden 😍 Embryoet målte 9,73 mm og hjertet slo 148 slag i minuttet - helt perfekt! Gyn sa at det stemte kjempegodt med at jeg er 7+1 i dag og hun ga oss 95% sjans for at alt kom til å gå bra 🙀😻 Fikk jammen tårer i øynene av å se og høre det lille hjertet.. Formen ellers er fin! Bare veldig trøtt... 😴 Har litt symptomer men vil ikke kalle det plager 😅 Kjenner fortsatt litt menssmertelignende i magen og merker at jeg har litt hardere/tregere mage enn før. Kjenner også litt på hormonene.. kan bli veldig(!) sinna for småting og fort grine 🙊 Men stort sett er humøret på topp altså 😊 Nå gleder jeg meg masse til å ta påskeferie! Skal en tur på fjellet og det er meldt sol ☀️🐥 Blir deilig å slappe av og ha litt fri fra jobb nå.. Tar påskeferie med senka skuldre 😁 Nå skal jeg titte litt på ul-bildene før jeg legger meg. Lurer på om vi klarer å vente helt til uke 18 for ny ultralyd 😅 Kanskje jeg burde ringe legen også å bestille time før påske? Når er det vanlig å ha første legetime? 🤔 Ønsker alle en kjempefin kveld 💛 Endret 22. mars 2018 av Lerkeliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet 23. mars 2018 #82 Del Skrevet 23. mars 2018 Hjerteslag! Finnes det noe bedre? Det virker som det er veldig forskjellig fra sted til sted når første legetime er, min første kontroll var cirka 8+0. Andre steder godtar dem ikke før uke 12, da det er først da man tar blodprøver også videre. Så spørs vel veldig på hvor man bor, skader ikke ringe uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå