Honey Dew Skrevet 11. oktober 2015 #21 Del Skrevet 11. oktober 2015 Tenkte på de stakkars andre som ikke har råd til en slik behandling, derfor svaret mitt. Fru Stordalen er ikke ansvarlig for disse 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 11. oktober 2015 #22 Del Skrevet 11. oktober 2015 Tenkte på de stakkars andre som ikke har råd til en slik behandling, derfor svaret mitt. Så derfor skulle hun ha latt være å benytte seg av ei behandling som kan gjøre henne bedre/stagnere sykommen av hensyn til de som ikke har økonomi til det? Nei vettu hva! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cement Skrevet 11. oktober 2015 #23 Del Skrevet 11. oktober 2015 (endret) Kjekt å kunne kjøpe seg frisk ja Sveits = eutanasi/aktiv dødshjelp, ikke "kjøpe seg frisk". Forøvrig er det å betale for å delta i forskning på nye, ikke ufarlige, behandlingsmetoder, noe GS allerede har gjort i forsøk på å stagnere sykdomsutviklingen, noe som kommer alle tilgode. Endret 11. oktober 2015 av MinnaMilanda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-regn-latter Skrevet 11. oktober 2015 #24 Del Skrevet 11. oktober 2015 (endret) Kjekt å kunne kjøpe seg frisk ja Kjekt å kunne kjøpe seg frisk ja Du kjøper deg også antagelig frisk. Du er antagelig vaksinert mot sykdommer andre dør av andre steder i verden, du drikker/kjøper antagelig rent vann for å unngå sykdommer andre dør av og du går antagelig til legen og får antibiotika mot sykdommer andre dør av, bare for å nevne noe... Jeg likte med andre ord ikke svaret ditt. Endret 11. oktober 2015 av Sol-regn-latter 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 11. oktober 2015 #25 Del Skrevet 11. oktober 2015 Herregud, har man penger til å "kjøpe seg frisk" så gjør man jo det! Hvem hadde ikke gjort det liksom? Skal hun la hver å få behandling fordi ikke alle har råd eller mulighet til det? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 11. oktober 2015 #26 Del Skrevet 11. oktober 2015 Du kjøper deg også antagelig frisk. Du er antagelig vaksinert mot sykdommer andre dør av andre steder i verden, du drikker/kjøper antagelig rent vann for å unngå sykdommer andre dør av og du går antagelig til legen og får antibiotika mot sykdommer andre dør av, bare for å nevne noe... Jeg likte med andre ord ikke svaret ditt. "Jeg likte med andre ord ikke svaret ditt." nei sier du det du... Men godt poeng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nebel86 Skrevet 11. oktober 2015 #27 Del Skrevet 11. oktober 2015 Tenkte på de stakkars andre som ikke har råd til en slik behandling, derfor svaret mitt. Tenk på alle som ikke har råd til mat, medisiner eller legehjelp... Kjekt at du kan spise/kjøpe deg frisk ja! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lili93 Skrevet 11. oktober 2015 #28 Del Skrevet 11. oktober 2015 Du kan ikke kjøpe deg bedre helse?! Uansett hvor mye penger og rikdom du har her i verden så er helsen noe du aldri kan styre. Det blir derfor feil å si at Gunnhild Stordalen kan "kjøpe seg frisk" Men man kan kjøpe behandlinger til flere hundre tusen som kanskje kan gjøre deg frisk. Immunterapi som er en ny revolusjonerende behandling mot kreft, koster 800.000-900.000 kr i året, i Danmark. Norge har jo ikke godkjent denne medisinen enda, selvom det er gode resultater etter nyere forskning. Var ikke meningen å avspore. Poenget mitt er at det blir feil å si at noen kan kjøpe seg frisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hubro Skrevet 11. oktober 2015 #29 Del Skrevet 11. oktober 2015 (endret) Tenkte på de stakkars andre som ikke har råd til en slik behandling, derfor svaret mitt. Den kan bli allment tilgjengelig for andre, takket være Stordalen. Tenkt på det? Sklerodermi var en ukjent sykdom for de fleste, før det ble fokus på den i media. Fokuset fører trolig til økt forskning og ressurser til å bekjempe den. Det er en grusom sykdom, det vet de som kjenner til den. Endret 11. oktober 2015 av Arconia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 11. oktober 2015 #30 Del Skrevet 11. oktober 2015 Er virkelig dette noe å diskutere på Kvinneguiden? Kan man ikke her holde seg til blogger-sladder og annet kjendis-nytt og ikke kaste seg over menneskelige tragedier. Det er jo mye det samme når herr og fru Stordalen velger å eksponere seg på måten de gjør. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 11. oktober 2015 #31 Del Skrevet 11. oktober 2015 Den kan bli allment tilgjengelig for andre, takket være Stordalen. Tenkt på det? Sklerodermi var en ukjent sykdom for de fleste, før det ble fokus på den i media. Fokuset fører tro,ig til økt forskning og ressurser til å bekjempe den. Det er en grusom sykdom, det vet de som kjenner til den. Så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 11. oktober 2015 #32 Del Skrevet 11. oktober 2015 Tråden er ryddet for tulleinnlegg, samt svar til dette. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 11. oktober 2015 #33 Del Skrevet 11. oktober 2015 Hun foretrekker garantert skreddersydde designerplagg fremfor mengder av billigkjedeklær som er produsert av barnehender. Petter har garantert brukt svimlende summer på miljøet etter at han ble sammen med henne. Angelina Jolie reiser også mye ifbm de humanitære oppdragene sine, men man må jo si at målet helliger midlene i slike tilfeller. Ønsker Gunhild alt godt, det er dessverre overflod av kjendiser som aldri bruker statusen sin til å fronte viktige ting. Jeg også ønsker Gunnhild alt godt, bare så det er sagt. Petter Stordalen et en av de kuleste kjendisene jeg veit om. Men den miljøpolitikken de bedriver provoserer meg en smule. Kjører små elbiler når de vet de kommer i media, men har ellers garasjen full av luksusbiler. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 12. oktober 2015 #34 Del Skrevet 12. oktober 2015 Tråden er ryddet for persondebatt og avsporinger, samt svar til dette. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 29. februar 2016 #35 Del Skrevet 29. februar 2016 Jeg føler med alle som er skikkelig syk, sånt er steintøft uansett hvo mye penger man har. Steintøft for familien også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lisemm Skrevet 29. februar 2016 #36 Del Skrevet 29. februar 2016 Jeg ønsker henne god bedring! På alle andre områder fortjener hun kritikk. Hun har valgt det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 29. februar 2016 #37 Del Skrevet 29. februar 2016 8 minutter siden, lisemm skrev: Jeg ønsker henne god bedring! På alle andre områder fortjener hun kritikk. Hun har valgt det selv. Hææææ??? Hun valgte å bli syk??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lisemm Skrevet 29. februar 2016 #38 Del Skrevet 29. februar 2016 Hun har valgt et liv i offentligheten selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest simsam Skrevet 29. februar 2016 #39 Del Skrevet 29. februar 2016 (endret) Den 9.10.2015 at 16.09, Miriam21 skrev: Nå forbereder hun seg på det verste.. Stakkars dame Får helt vondt av henne. Behandligen hun fikk i Amsterdam har trolig ikke nådd opp til forventningene.. Og når ser hun for seg Sveits? :-/ Jeg forstår godt hun vil prøve alt når ting går bare en vei. Jeg heier på henne, for - ja - så hun kan betale selv, men samtidig så blir hun jo som en slags forsøkeskanin for oss andre da, om hun finner en kur som hjelper, så øker det sjansene for at politikerne vil bevilge mer penger! Litt off topic, men det har litt med samme leia å gjør, at folk med penger kan kjøpe seg frisk.... For litt av grunnen til det med immunterapi osv for lungekreft ikke var godkjent, var pga å forlenge livet 1 mnd - hva er vitsen med det? Når man vet ddet går bare en vei? Jeg har selv vært pårørende og det er ventetiden som er verst, når man vet det går bare en vei! Og en måned ekstra? Hadde det vært et år ekstra eller mer så, men en mnd... nei da skjønner jeg politikerne vil vente til de får mer forskning på at de kan ha et enda lenger liv, for sånn det er nå må de bruke av pengene de har og ta fra andre med alvorlige sykdommer! Politikerne må bevilge mer penger til sykehusene slik at de slipper å spare inn på andre viktige ting for å få råd til dette. Endret 29. februar 2016 av simsam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonGangerTo Skrevet 29. februar 2016 #40 Del Skrevet 29. februar 2016 5 minutter siden, lisemm skrev: Hun har valgt et liv i offentligheten selv. Og? Har Gunnhild gjort deg noe? Har hun ødelagt livet ditt eller vært utro med kjæresten din? Eller kanskje hun har gitt deg sparken? Greit at du er uenig med henne men dama er ikke et nek. Tro meg, hun passer på hvert eneste ord hun uttaler i media. Jeg synes du svartmaler henne på en urettferdig måte. My 2 cents. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg