~~~Vikki~~~ Skrevet 10. juli 2002 #1 Del Skrevet 10. juli 2002 skal vist være heeeeeeeeeeeeeeelt utrolig....hehehe yeah right. har noen fått dette i posten eller prøvd det??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2002 #2 Del Skrevet 25. august 2002 Jeg har bestilt det, men har liten tro på at det virker, men det skader ikke å prøve. Virker det ikke, så virker det ikke. Da sender jeg resten i retur og får pengen tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 25. august 2002 #3 Del Skrevet 25. august 2002 Har ikke prøvd det, kommer heller aldri til å prøve hverken det eller lignende produkter. Eneste måten å slanke seg på (etter min mening iværtfall) er å spise mindre og trene mer! Skjønner meg ikke på folk som prøver å ta snarveier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 28. august 2002 #4 Del Skrevet 28. august 2002 Som om jeg skulle sakt det selv, c! SLANKEMIDDEL VIRKER IKKE FOLKENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GJØR NOE AKTIVT(LES: MOSJONER!!!!) FOR DET SELV!!!!!!!! SLANKEMIDDEL VIRKER IKKE SLANKEMIDDEL VIRKER IKKE SLANKEMIDDEL VIRKER IKKE OSV OSV OSV :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå