Gå til innhold

Til kg`s kvinner!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er en tråd der en bruker takker for hjelp hun har fått her inne. Vennligst la dette være en takketråd, og ikke en tråd med spekulasjoner, rykter og andre usakligheter. Jeg har "ryddet" den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først til trådstarter: Stå på! Lykke til videre. Mange har klart det, du kan også! :klem:

Jeg mener faktisk at folk heller bør få seg venner i RL enn å tro at folk her inne er ens "venner"; en illusjon' date=' og at man da snarest bør oppsøke profesjonell hjelp om man tror det.[/quote']

Noe av det som blir beskrevet av eks-misbrukere som det tøffeste når man har blitt rusfri er å bygge opp et nettverk av streite venner.

Det er vanskelig å bygge et helt nytt nettverk i voksen alder, og ennå vanskeligere når du blir spurt hva du jobber med/hva slags utdannelse osv. og du vet at svaret er at du har ruset deg fra sans og samling.

Det blir kanskje feil å basere hele sitt sosiale liv på kg.

Men jeg tror ikke det er direkte skadelig, særlig ikke i et slikt tilfelle. Husk at mange som har vært utpå kanskje ikke har ført en normal samtale med et nyktert menneske, langt mindre hatt en diskusjon!

Sånn sett tror jeg kg (eller andre fora) kan være en fin sosial trening for mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et utrolig sterkt innlegg, og jeg ble litt paff når jeg så mitt nick nederst. jeg ønsker alt godt med deg og dine nærmeste, og jeg håper at møtet med døtrene dine går fint :klem: lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også ønske trådstarter lykke til, og håper virkelig du klarer det du har satt deg som mål nå. Det er ingen tvil om du nå har begitt deg inn på en vanskelig vei, og at du er kjempesterk som har kommet så langt!!

Jentene dine vil tigi deg, det tror jeg ikke du skal være redd for!

(Og du gjest som bare har spy å komme med - har man ikke noe godt å si kan man heller holde kjeft :evil: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Så utrolig tøft gjort av deg. jeg beundrer deg for å prøve og rette opp i ting man har gjort feil- slike mennesker står det respekt av . Ikke gi deg, håper at barna dine gir deg en sjanse til.

Ja det er viktig med venner i RL men god så godt det er å kunne skrive i et forum og være ukjent og allikevel få støtte. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er viktig med venner i RL men god så godt det er å kunne skrive i et forum og være ukjent og allikevel få støtte. :klem:

Dette kan jeg underskrive på. Min dagbok er full av ting jeg ikke forteller til venner og familie. Det blir for personlig og nært. Plagsomt faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

TUSEN TUSEN TAKK FOR ALLE SVAR :P:P

Jeg har ikke vert i humør til å skrive.Har vert så tom inni meg siden mine små var her.Orker ikke fortele hvordan det gjikk,da bare gråter jeg mer.I dag kom jeg meg endelig ut av seng etter mye mas fra min mor.Hun vil vi skal reise å kjøpe gaver til mine jenterVet ikke om jeg orker ennå.Ønsker å ikke tenke på dem.men kan ikke tenke på noe annet heller.Hva har jeg gjort.

Føler for å dra av meg alt håret å skrike høyt.

skulle ønske jeg kan skru tiden tilbake og bli et barn igjen.

Nok syting.jeg blir bedre må få tanker å følelser der jeg vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir bedre etterhvert:)Synes ideen om å kjøpe gaver til døtrene dine var god jeg.Kanskje det hjelper å komme deg ut litt og.

Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det høres ut som en god ide å kjøpe gaver til døtrene dine. og jeg krysser fingrene for at det vil gå bedre med deg etterhvert :klem: fortsatt lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det høres ut som en god ide å kjøpe gaver til døtrene dine. og jeg krysser fingrene for at det vil gå bedre med deg etterhvert :klem: fortsatt lykke til.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...