Gå til innhold

Til kg`s kvinner!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har vert en hyppigg leser på kg i rykk og napp.Har endelig komet meg ut av rusen jeg har levt med i mange år.Har såret mange mennesker på min vei og mest av alle mine to døtre.Jeg har vert på avrusning og nå er jeg komet meg hjem for gått.Skal aldri mer inn i det helvete igjen.Jeg bor hos mine foreldre.De har vert utrolige mot meg hele tiden.Jeg har såret løyet og bedratt alle jeg kjenner og alle som står meg nært.

Har tatt ett oppgjør med de alle,og fått tilgivelse fra de som orket å høre på meg.Alle untatt mine døtre.

Jeg skal treffe dem igjen på fredag.Har ikke sett dem siden romjulen og gleder meg som en unge til å se dem.De komer hjem til oss i 4 hele timer.Jeg skal få ha dem her hos meg i 4 hele timer.Gleder og gruer meg.Vet at jeg har gjort dem så mye vondt,selv om de ikke husker,så vet jeg.Komer jeg til å klare å se de i øynene etter alt jeg har gjort mot dem.Da jeg hadde dem før de ble tatt fra meg,var jeg til tider så rusa at jeg ikke en gang klarte å registrere at de var der,langt mindre ta meg av de.

Stakkars små :cry:

Nå bor de heldigvis i en bra hjem,med kjempe gode foreldre som står for alt det gode foreldre gjør.De har bodd der i 2 år så de er der de hører hjemme.Mine herlige jenter.Tro meg når jeg sier at jeg elsker dem over alt på jord,og det går ikke en eneste dag uten at jeg gråter for det vonde jeg har gjort dem.Jeg elsker dem sån.Håper jeg en gang i fremtiden kan få ha dem.

Jeg har så lyst til det få være alene med de igjen på en skikkelig måte der vi er lykkelige.Jeg skal bli en bra mor.Jeg skal det.Men de skal få bo der de nå bor uansett hvor bra mor jeg blir,de hører hjemme der.

Jeg skal få ett hjem de kan kome på besøk til meg,jeg skal få jobb kansje skole,jeg vet jeg kan bli bra.

Kjære kg kvinner!

Jeg har lest deres inlegg og beundret dere.Dere står for det jeg en gang håper på å bli.Jeg har ikke vert så aktiv med å skrive selv,men jeg har lest og lert av dere.Min rådgiver anbefalte meg å skrive ned litt om mine tanker å følelseer,men jeg sjelve for mye til å skrive for hånd,derfor tenke jeg å skrive her heller enn et dokument.

Madame Felle,Ivanka,Poirot,Mylian,Grensky,Kverula,Tex og alle dere andre takk for all inspirasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til!

Bare bruk oss til å lufte tanker og følelser!

Selv om vi ikke alltid kan sette oss helt inn i din situasjon, er det alltid hyggelig å kunne hjelpe.

Håper du får en fin dag med jentene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare luft tankene dine her du:)Døtrene dine er veldig glade i deg sikkert.Du sier du har gjort dem mye vondt,men jeg tror de skjønner at du ikke mente å såre dem,og nå viser du at du vil forandre deg.Gi dem litt tid til å bli bedre kjent med den "nye" moren deres,så kommer sikkert alt til å ordne seg.Du er modig som har gjort det du har gjort,lagt deg inn på avrusnig,det er ikke alle som tar det steget.

Håper du får en fin dag med døtrene dine.Ønsker deg masse lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et utrolig sterkt innlegg - og utrolig sterkt gjort av deg å skrive det!

Det er ikke mulig å forestille seg hvilket helvete du har vært gjennom...

Jeg håper så inderlig at møtet med jentene dine blir bra - det fortjener du så absolutt!

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle

Jeg beundrer deg, for at du klarer å se barna sitt beste på den måten. Det er ikke alle som ville akseptert, at de bodde hos noen andre.

Stå på videre, og håper du klarer å realisere drømmen din :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, kjære deg.

Håper du får en fin dag i dag med barna dine. Jeg tror ikke noen av oss som ikke har vært der selv kan forestille oss hvordan det egentlig er, og hvor utrolig mye det koster å kjempe seg ut av det.

Jeg beundrer deg for det du har klart så langt, og håper livet endelig vil bli godt for deg også.

Stor :klem2: til deg fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Ble helt rørt nå jeg! Tror nok du vil vinne tillitt hos døtrene dine litt etter litt. Tror du har masse å gi dem, er så imponert at du har så gode foreldre som ikke har slått hånden av deg.

Se framover og gjør det beste ut av det, det vil nok bli bra med tiden :wink: Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til å ha kommet så langt :klappe:

Det er nok vanskeligfor dine døttre å tilgi med en gang, det er de som er blitt mest såret.

Men tilgivelsen vil komme etter hvert som du viser deg fortjent til det.

Lurer på hvor gamle barna dine er jeg?

Du virker tross alt som et fornuftig menneske.

Så det vil nok gå bra. Ære være dine foreldre som har støttet deg :P

:cry: må gråte litt. Det er så bra når ting går rette veien i livet.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg mener faktisk at folk heller bør få seg venner i RL enn å tro at folk her inne er ens "venner"; en illusjon, og at man da snarest bør oppsøke profesjonell hjelp om man tror det. Hvorfor er det slik at man møter helt andre holdninger blandt folk i RL enn her?? Her blir en møtt med "kos og klem" om en kommer med sine svake sider...alltid "morsomt" å grafse i andres elendighet. Men viser man motstand, eller klarer seg selv(tenk det!!!) så får en folk mot meg. Og så er det selvsagt viktig å ha de rette meningnee.

Forumet er åpent for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener faktisk at folk heller bør få seg venner i RL enn å tro at folk her inne er ens "venner"

Hvorfor kan en ikke oppleve ekte vennskap på nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg mener faktisk at folk heller bør få seg venner i RL enn å tro at folk her inne er ens "venner"; en illusjon, og at man da snarest bør oppsøke profesjonell hjelp om man tror det. Hvorfor er det slik at man møter helt andre holdninger blandt folk i RL enn her?? Her blir en møtt med "kos og klem" om en kommer med sine svake sider...alltid "morsomt" å grafse i andres elendighet. Men viser man motstand, eller klarer seg selv(tenk det!!!) så får en folk mot meg. Og så er det selvsagt viktig å ha de rette meningnee.

Forumet er åpent for alle.

Du må nok lese trådstarters innlegg en gang til kjære deg, før du kommer med dine så vel gjennomtenkte uttalelser. Hun skriver ingenting om vennskap, hun skriver at hun har lært og fått inspirasjon fra brukerene her inne, og takker for det. Hva vet du om henne og om hun har venner i RL eller ei, det skriver hun faktisk ingenting om.

Og hva er dette med at en blir møtt med kos og klem om man viser svake sider. HALLO!!!!!

Igjen, LES innlegget. Tror du virkelig det er en svak side man viser om man kommer seg gjennom en avrusning? :roll:

Hun har kommet seg ut av noe vondt, er det da ikke lov å vise henne litt anerskjennelese for det da?

Til trådstarter:

Syns du har vært kjempetøff jeg, det er ikke mange som kommer seg ut av det. Stå på for deg selv og jentene dine.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke, lykke til i dag! Ønsker deg det beste og håper du kan klare å etablere et godt forhold til døtrene dine igjen. Det viktigste blir vel at de våger å stole på deg igjen! Og nå som du er avruset, har de jo mulighet til å bli kjent med en helt ny og bedre mamma enn den de kanskje husker fra tidligere! Igjen, lykke lykke til! Det kan sikkert ta tid, men jeg håper det går bra for dere etterhvert. Du får holde oss i KG oppdatert!

Klem - Vivekke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...