AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #1 Del Skrevet 8. oktober 2015 Anonymous poster hash: ee303...b64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 8. oktober 2015 #2 Del Skrevet 8. oktober 2015 pga brannfaren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 8. oktober 2015 #3 Del Skrevet 8. oktober 2015 Hvis det søles litt på bakken vil jo glo kunne antenne det med lite heldige konsekvenser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 8. oktober 2015 #4 Del Skrevet 8. oktober 2015 Hvis du vil at det skal falle glør ned på oljen på bakken og dø av alvorlige brannskader så kjør på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 8. oktober 2015 #5 Del Skrevet 8. oktober 2015 Drivstoffet i seg selv er ikke problemet, men gassene er. Altså dunsten fra drivstoff, den er ekstremt lettantennelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 8. oktober 2015 #6 Del Skrevet 8. oktober 2015 http://www.theguardian.com/us-news/video/2015/sep/27/driver-sets-gas-station-fire-using-lighter-scare-spider-video 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #7 Del Skrevet 8. oktober 2015 Er ikke det allmenn kunnskap at det er gasser som er lett antennelig? Hjelpes så jeg gremmes over mine medmennesker. Det er forøvrig årsaken til at du ikke skal leke med mobiltlf når du fyller. Gnister kan antenne gasser. Anonymous poster hash: f3c8c...36d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 8. oktober 2015 #8 Del Skrevet 8. oktober 2015 http://www.theguardian.com/us-news/video/2015/sep/27/driver-sets-gas-station-fire-using-lighter-scare-spider-video Der har man altså svaret på "hvor tett i nepa" det går an å bli.... Bruke lighter for å kvitte seg med en petterkopp ved tanken, og imens man fyller bensin. Imponerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 8. oktober 2015 #9 Del Skrevet 8. oktober 2015 Det er egentlig litt skummelt å tenke på at noen mennesker ikke forstår hvorfor. Den (heldigvis korte) tiden jeg jobbet på Statoil måtte jeg overraskende ofte be folk stumpe røyken. Og nei, det hjelper ikke at du sitter inne i bilen din lufter røyken ut vinduet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. oktober 2015 #10 Del Skrevet 8. oktober 2015 Det er vel ganske opplagt hvorfor det ikke er lov. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missuvillig Skrevet 8. oktober 2015 #11 Del Skrevet 8. oktober 2015 Fordi enkelte mennesker synes det er støtende og diskriminerende vell.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 9. oktober 2015 #12 Del Skrevet 9. oktober 2015 (endret) Der har man altså svaret på "hvor tett i nepa" det går an å bli.... Bruke lighter for å kvitte seg med en petterkopp ved tanken, og imens man fyller bensin. Imponerende! Haha. Ja ganske fascinerende at det går an å være såå dum Endret 9. oktober 2015 av Maleficenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanna87 Skrevet 9. oktober 2015 #13 Del Skrevet 9. oktober 2015 ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #14 Del Skrevet 9. oktober 2015 pga brannfaren ja, nemlig... Anonymous poster hash: 752dd...3db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #15 Del Skrevet 9. oktober 2015 Minner meg om et annet spørsmål jeg hørte kom ut av munnen på en 16 år gammel blondine: Hvorfor kjører biler med lys på natta? Anonymous poster hash: 68225...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 9. oktober 2015 #16 Del Skrevet 9. oktober 2015 Minner meg om et annet spørsmål jeg hørte kom ut av munnen på en 16 år gammel blondine: Hvorfor kjører biler med lys på natta? Anonymous poster hash: 68225...071 Hvorfor har de lys ved pumpene på bensinstasjonen, man kan da bare tenne en fyrstikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå