AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #21 Del Skrevet 11. oktober 2015 Mennesker som har behov for å vise fram materielle verdier til omverden tenker jeg sitt om. Penisforlengere kommer til uttrykk i på mange måter. Man velger selv om man vil ta del i sånt. Feil.Det heter pikkforlenger. TsAnonymous poster hash: 50851...216 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 11. oktober 2015 #22 Del Skrevet 11. oktober 2015 Feil.Det heter pikkforlenger. TsAnonymous poster hash: 50851...216 Feil. Penisforlenger er et godt innarbeidet ord i den norske språk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Starless Skrevet 11. oktober 2015 #23 Del Skrevet 11. oktober 2015 Mennesker som har behov for å vise fram materielle verdier til omverden tenker jeg sitt om. Penisforlengere kommer til uttrykk i på mange måter. Man velger selv om man vil ta del i sånt. Den beste penisforlengeren er små hender, for da virker penisen stor etter forholdene. Har jeg hørt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 11. oktober 2015 #24 Del Skrevet 11. oktober 2015 Dette gjør meg egentlig veldig trist. Tråden er jo noen dager gammel nå, så jeg håper bare TS ville funnet noe trøst i dette, samtidig som dere forsatt føler dere slik. Helt ærlig vet jeg ikke hva jeg skal si heller. Jeg har vært i denne posisjonen før, og kjenner meg så veldig godt igjen. Det var ikke mindre enn et år siden hvor jeg var 15kg tyngere, dypt deprimert og følte meg usynelig. I dag føler jeg meg også usynelig. Uansett, kommer du å handler hos meg med joggebukse og 10, 15, 20, 30kg i ekstra kroppsvekt, blir du sett og du får kanskje en enda bedre kundeservice. Nå snakker jeg ikke for alle, og dette er ikke ment for å dømme noen, dersom man føler seg "truffet" eller "såret" men dere "ekte" mennesker gjør meg glad. Dere er verdt like mye som oss "tynne". Men, det kommer en tid hvor selvtilliten kanskje går over, og da vil du føle deg like usynelig igjen. Du vil føle at andre dømmer deg, og du vil nesten merke det kraftigere enn hva du gjorde før. Som sagt, jeg vet egentlig ikke hva jeg skal si. Jeg bare håper jeg fikk fram et poeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #25 Del Skrevet 12. oktober 2015 Jeg tror klærne og fremtoningen har vel så mye å si. Opplever i allefall det selv. Har aldri vært overvektig, men gikk i slitne klær og var ikke alltid nydusjet. Så fikk jeg jobb... Følte meg så mye bedre, selvfølelsen økte mange hakk! Kjøpte nye klær, og følte at jeg VAR MED i samfunnet. Opplevde akkurat det samme! Folk hilste oftere på meg, jeg fikk generelt mer respekt. I mitt tilfelle hadde det ikke noe med antall kilo å gjøre.Anonymous poster hash: 1e468...be5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå