Gå til innhold

Bridget Jones dagbok

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg leste denne boken etter å ha sett filmen og jeg har aldri før kjedet meg så mye over en bok! Den var så vanvittig kjedelig og de tingene som var morsomt i filmen var jo bare nevn med noen få setninger i boken.

Har sett at mange har skrytt av denne boken, men jeg kan ikke i min villeste fantasi fatte hvorfor. Jeg synes hele Bridget Jones-figuren fremstår som ei tragisk panikk-jente og ikke en morsom panikk-jente som i filmen.

Er det noen som er enig med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

Jeg likte både filmen og boken godt , men har du sett filmen etter og ha lest boken blir d kjdelig,fordi bildene du selv danner deg er så adtskillig heftigere enn noen regisørr kan gi deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Boken er jo kjedelig og bildene jeg dannet meg der var ikke morsomme i dte hele tatt.

Filmen var jo genial, men boken er noe av det værste jeg har lest. Leste dne ut under sterk tvil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste boken først. Synes den var hysterisk morsom. Filmen var også morsom, men jeg likte boka bedre..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig noen som er enig med meg; boka stinker! Tror aldri jeg har lest noe værre hverken før eller siden! Tror ikke jeg lo en eneste gang...

Filmen var derimot ganske morsom, men det meste kan vel bare bli bedre når utgangspunktet er så elendig? icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste boka først og så filmen etterpå.

En del bra scener i filmen, men jeg likte boka best... icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste boka for ganske lenge siden, og syntes den var ganske morsom! Men jeg storkoste meg under hele filmen, og tror jeg har bestemt meg for at filmen var best!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste begge bøkene før filmen kom og etter min mening er bøkene ca 100 % bedre enn filmen.

Men jeg likte filmen også.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte bøkene veldig godt. Lo når jeg leste dem.

Men savnet en del scener i filmen. Men filmen var jo morsom da.

Konklusjon: bøkene var best!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Men boka er jo bare stusselig og de morsomme tingene er jo bare nevnt så vidt? Synes hele Bridget er et dårlig påfunn i boken og det blir altfor mye snakk om kalorier. Og hvem i alle dager trenger å slanke seg når de ikke veier mer enn det Bridget gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Boken er definitivt 100% bedre enn filmen. Filmen får ikke med seg alt fra boken, dessuten er det mye gøyere å skape sine egne bilder ut ifra de opplysningene man får. Det at hun fokuserer så mye på kalorier og vekt er jo morsomt og gjør boken hel, dessuten kan vel de fleste kvinner kjenne seg igjen på det området. Vi er jo alle over-opptatt av utseende, men til slutt innser vi at det indre teller såååå mye mer og at kjærligheten vinner uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...