AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #1 Del Skrevet 8. oktober 2015 Legen sier at jeg må begynne med jerntilskudd, multivitamin og omegakapsler etter en blodprøve jeg tok. Har fått ny time, hun kommer til å finne ut om jeg ikke begynner med dette, da jeg må ta blodprøver. (Gjør hun ikke det)? Kommer jeg til å legge på meg av disse sakene? Hun mener jeg er for tynn og spiser alt for lite. Jeg gjør sikkert det, men føler meg i fin form! Anonymous poster hash: 039be...631 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #2 Del Skrevet 8. oktober 2015 OMG! Anonymous poster hash: b15e1...c26 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 8. oktober 2015 #3 Del Skrevet 8. oktober 2015 Seriøst TS. ? Hvis du er så redd for å legge på deg av ting kroppen din trenger,hva med å få hjelp med spiseforstyrrelsen? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #4 Del Skrevet 8. oktober 2015 Det er kun én ting du kan legge på deg av, og det er å spise mer kalorier enn det kroppen din forbrenner. Ingenting annet. Anonymous poster hash: ff7d7...8d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #5 Del Skrevet 8. oktober 2015 Det er ikke kalorier i kosttilskudd, men næring. At du i det hele tatt spør tyder på at du ikke har et sunt forhold til kropp og mat, så vær så snill ta en prat med Rådgivning om spiseforstyrrelser! Anonymous poster hash: 46e07...ad0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 8. oktober 2015 #6 Del Skrevet 8. oktober 2015 Vitaminer får deg ikke til å legge på deg nei. De hjelper deg derimot med å fungere i hverdagen så du ikke går med vitaminmangel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #7 Del Skrevet 8. oktober 2015 Takk for svar, skal kjøpe det inn og forsøke litt. Jeg har et litt vanskelig forhold til og skulle spise, men fysisk føler jeg meg i fin form. Anonymous poster hash: 039be...631 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 8. oktober 2015 #8 Del Skrevet 8. oktober 2015 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen - Avalon, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg