Gå til innhold

Nirvana sin


nirvana

Anbefalte innlegg

Alltid vanskelig å starte på noe, så jeg hopper rett over på det som er morsomt!

Jeg har nemlig bestilt mer klær fra h&m :tunge1:

En tynn cardigan fortjent det! :klappe::Nikke:

Men bare halvveis. Så derfor skal jeg grave meg ned i skolebøker igjen, så jeg kan hente pakken med verdens beste samvittighet!

Jeg er forresten 24, har verdens flotteste mann og en :babysmokk: i magen. En liten utålmodig gutt som forsøkte å komme ut for to uker siden. Nå får han ikke lov til å komme før 11. desember. :fy:

Om alt går etter planen, skal jeg ta to eksamener i slutten av januar og fire til sommeren. Så det blir et travelt år! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kommet nesten gjennom engelskboka, og nå dukker det opp morsomme historier, dikt og vitser! Sparer det beste til slutt, gitt :wink: Vil tro det er et godt tegn at jeg tar poengene i ordleker på mer enn to språk, selv om disse ikke var av den vriene sorten :lol:

What could you call a blind dinosaur?

I-don't-think-he-saurus

What goes tick-tock, woof-woof?

A watchdog

What do you call a deer with no eyes?

No idea (no-eye-deer)

What do you call a deer with no eyes and no legs?

Still no idea

Why was Cinderella no good at football?

Her coach was a pumpkin and she ran away from the ball

:hoho:

Har fått gjort litt husarbeid i tillegg til lesing i dag. Får si meg fornøyd med det. Men jeg burde finne på noe å lage til mannen kommer hjem :klø: Har et par timer på meg til å tenke ut noe. Fantasien er på bunn for tiden. Det går stort sett i mat jeg er vant til (italiensk og mexikansk) når jeg lager mat. Å blande to kulturer er en prøvelse! Er ikke så erfaren innen tradisjonsrik norsk mat, nemlig :sjenert:

Dessuten hater jeg kokt potet :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En litt slitsom dag med en del vondt i bekkenet. :(

Men jeg kommer ikke langt med sutring, så da får jeg heller gå en tur. Vindusvasking får mannen ta seg av. Han har nemlig fri! :sjarmor:

Han skal på revy i kveld, jeg skal på venninnekveld og kose meg med munkholm. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener, Betty!

Jentekvelden var veldig koselig, mye god mat og drikke, sladder og mye latter! :ler: Vi var to som tok kvelden tidlig, og det var egentlig helt greit. Da får jeg tilbrakt litt kvalitetstid :tunge1: med mannen.

Han har bestilt grandiosa med kjøttdeig når han kommer hjem. Jeg er mer i milkshake-humør. Noe for en hver smak. :wink:

I morgen skal jeg og svigermor på shopping, men jeg skal egentlig ikke ha noe. Tror jeg. 8) Hun har varslet at hun vil kjøpe klær til sitt kommende barnebarn, og det er jo ikke meg i mot! Gleder meg så til å skulle vaske, henge opp og brette sammen de små plaggene... :hjerter2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svigermor tok helt av blant babyklærne! :ler2: Hun plukket med seg alt fra bodyer, trøyer, sokker, luer og sparkebukser, til sengetøy, håndklær og kjøredress.

Lille :babysmokk: kommer ikke til å lide noen nød i vinter!

Jeg har tenkt å vente litt med å kjøpe inn klær osv, det føles litt tidlig å "ta av" allerede nå. Redd for å jinx'e :-? Jeg er en smule overtroisk...

Billetter til R.E.M. er i boks også :danse: Fikk byttet våre (1. februar) med et vennepar (22. juni). Gleder meg! :hjerte:

Nå blir det :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til Aniola-Fisken også :vinke:

I går morges dro mannen og jeg ut på fisketur. Jeg har vært kvalm i det siste og måtte :kvalm: over båtrekka. Etter det klarte jeg ikke fiske mer, men jeg så på mannen som fikk fisk og nøt den friske lufta. Var en fin tur tross alt. :wink:

Etterpå var det middag hos svigers, men jeg ble kjørt hjem siden jeg var dårlig. Lå og konsentrerte meg om å ikke være kvalm (ikke så lett) helt til mannen kom hjem. Han var på kamp etter middagen, forresten. Heia FFK! :klappe:

I dag er vannet stengt av! Fra kl 08 til 15:30 :sjokkert: Det er så upraktisk... fylte tomme colaflasker med vann før jeg la meg. Ble tørst bare ved tanken på å være uten vann.

Men det er en fordel å kunne få vasket hendene og pusset tennene i løpet av formiddagen også! Bare tre timer igjen og over 3 liter vann på flaske. Jeg overlever! :ler2:

Nå skal jeg høre på lydbok (forbereder meg til engelskeksamen, skal kunne debattere og forklare og analysere boka) mens jeg broderer en julekalender. Tenkte jeg skulle henge 3x24 små pakker på den og gi den som julegave til et vennepar m/datter. :idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 + 5 :hjerte:

Vekt: 1350 g

CRL: 25,5 cm

Full lengde: 35 cm

Kanskje vil barnet ditt også ha et ord med i laget. Det kan i hvert fall føles slik for mange som til stadighet får nattesøvnen forstyrret og kanskje ikke får sove igjen. Juniorsjefen er våken. Det er natt! Du er trøtt! Men hvem bryr seg om det? (I alle fall ikke partneren, for han sover.) Heller ikke det ellers så deilige lille barnet. Han har kanskje ventet lenge på at mor skulle våkne. Det lille trollet er kjempeglad :hjerter:

TIL FAR

Et pussig fenomen kan begynne å prege kjæresten din. Hun blir utrolig glemsk. Dette skal du bare ta med ro. Det betyr at verden rundt henne (kanskje til og med du) ikke betyr så mye akkurat nå. :lol::kyss:

Hele oppmerksomheten er vendt innover, mot barnet og fødselen. Hun har altså ikke tørnet. Det er bare en måte å konsentrere seg på. Vær også obs på at hun kan drømme så urolig at hun oppfører seg som en båt i stor sjø i senga. Dobesøkene hennes om natta må du også regne med kan forstyrre nattesøvnen din. Det er bare å akseptere situasjonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller mahjong og klarer nesten ikke vente til mannen kommer hjem med is! :ler: Må ha det, bare må ha det. Hennig Olsen sin is smaker best, synes jeg. Ja, sånn bortsett fra Mövenpick eller italiensk is da. Oh boy. Kanskje jeg må en tur til Østfoldhallen snart! :Nikke:

Bare tanken på tiramisu- (med pistasjbiter) gjør meg helt :hjerter2: Mmmm.. deilige isen.. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink jente! Jeg har fått gjort en del i dag likevel. Det bare føles ikke sånn. :-?

  • * vasket klær

* pusset vinduer og speil

* tatt oppvasken

* sendt mailer og svart på viktige mailer

* gått tur

* lest engelsk (skole)

* spist is med mannen

* lekt med katten (som vi låner)

* smurt "morsomme" planter inn med tabasco (pga katten)

Og, skryte skryte! Svigermor har spurt om ikke jeg kan bake eplekake til helgen. Hun får besøk av venninner. Oooh... jeg ble helt :hakeslepp: :klø:

Vet jo at baksten min har falt i smak hos henne før, men det er et langt steg mellom å like svigerdatterens kaker til å foretrekke dem! :Hehe:

Mannen kom hjem med hennes dyrebare kakeform, som jeg får låne i anledningen! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kvalm: i dag. Tror jeg slo av alarmen over 20 ganger før jeg omsider slang føttene ned på gulvet. :roll:

Må hoppe i dusjen snart så jeg rekker bussen. Skal følge venninne M... :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninne M fikk seg litt av et sjokk i dag! Hun var nervøs før ultralyden og så for seg cyster og til og med kreft. Stakkars! :cry:

Legen sjekket lysker og mage og gudene vet hva før han utbrøt "Næmmen?!". Vi ble skikkelig :o og så på hverandre, jeg holdt på å begynne å gråte da jeg så på monitoren. Det var et lite foster! Et lite :hjerte: som slo fort og et lite hode som bare var 4 mm stort. ÅÅÅh, jeg er så glad for at jeg fikk være med henne! Hun ble helt i sjokk stakkars! :ler:

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Minner meg om da jeg så mitt lille gull for første gang :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...