AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #101 Del Skrevet 10. oktober 2015 Da har du rett og slett ikke peiling. Det er allment kjent at voksne folk sjelden forandrer seg. Anonymous poster hash: 5c831...95d Voksne folk? Jeg snakker jo om unge "rundbrennere" som lever et vilt år i de yngre voksenårene, for så å slå seg ned etterhvert. Det er faktisk helt normalt, både blant kvinner og menn, å ha et mer utsvevende liv i tyveårene før man blir mer seriøs med tanke på forhold i tredveårene. Og en mann som både har erfaring og kan tilby stabilitet er uendelig mye mer attraktiv enn de som aldri ble med i spillet, så enkelt er det bare. Anonymous poster hash: 27749...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #102 Del Skrevet 10. oktober 2015 ^Så du vet altså hvor gammel Peniskongen er? Anonymous poster hash: 5c831...95d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #103 Del Skrevet 10. oktober 2015 Kan du ikke bare legge kuken oppå bordet sånn halvveis uti daten mens du smiler stolt som en apekatt? ☺ Du kan tulle så mye du vill, men hadde vi vært på date hadde du nok vært like gira på penisen min som meg. Om den ikke hadde havnet på bordet så hadde du i hvert fall kjent på den gjennom klærne mine. TS Anonymous poster hash: 727e8...5a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 10. oktober 2015 #104 Del Skrevet 10. oktober 2015 Du kan tulle så mye du vill, men hadde vi vært på date hadde du nok vært like gira på penisen min som meg. Om den ikke hadde havnet på bordet så hadde du i hvert fall kjent på den gjennom klærne mine. TS Anonymous poster hash: 727e8...5a6 Jeg tror ingen, noensinne, vil bli like gira på penisen din som deg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 10. oktober 2015 #105 Del Skrevet 10. oktober 2015 Lurer på om kvinner synes det er litt status å ha en såpass ettertraktet mann og som folk vet har stor penis og er en bra elsker eller om dere blir sjalu på all oppmerksomheten jeg får. Anonymous poster hash: 727e8...5a6 Ingen av delene. Det er bare utrolig pinlig. Faktisk så pinlig at det er flaut bare å lese det du skriver. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #106 Del Skrevet 15. oktober 2015 Byens peniskonge her jeg kommer fra måtte finne seg ei 10 år yngre dum jente som ikke ante hvem han var da han ville slå seg til ro og stifte familie. Da de hadde kjøpt hus og fått barn fant hun ut sannheten og ble skikkelig flau, men nå er hun jo stuck med han. Ingen av de jentene hans fra før ville ha noe med han å gjøre. Anonymous poster hash: 5e40c...e2b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #107 Del Skrevet 30. oktober 2015 Jadda! Forstår ikke hvordan folk mener dette med dating, osv er så vanskelig. Første helgen traff jeg en søt jente, fikk henne med hjem og vi har datet siden. Hun driver med rytmisk sportsgymnastikk så har drømmekroppen og digger ferdighetene mine i sengen. Skulle likt å sett dere kvinner klare å få dere en hun like raskt som jeg fikk henne.TS Anonymkode: ef040...371 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 30. oktober 2015 #108 Del Skrevet 30. oktober 2015 Jeg er mann med relativt stor penis og bra elsker. Dette er jeg kjent for i omgangskretsen min, Jobber på et utested, har ligget med en god del og mange som har sett bilder av penisen min(både tilsendt og fra et sexnettsted). Lurer på om kvinner synes det er litt status å ha en såpass ettertraktet mann og som folk vet har stor penis og er en bra elsker eller om dere blir sjalu på all oppmerksomheten jeg får. Forstår jo at folk er forskjellige så bare svar for deres egen del.Anonymous poster hash: 727e8...5a6 Så flaut at jeg rødmer her jeg sitter, er dere 15?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martine-1337 Skrevet 30. oktober 2015 #109 Del Skrevet 30. oktober 2015 Skulle likt å sett dere kvinner klare å få dere en hun like raskt som jeg fikk henne.TSAnonymkode: ef040...371So what? Greide jeg helt uten penis. (Hun driver også med RGS) and so do i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #110 Del Skrevet 30. oktober 2015 So what? Greide jeg helt uten penis. (Hun driver også med RGS) and so do i.Er du flatbanker og teppeslikker? Anonymkode: 29d7a...893 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martine-1337 Skrevet 30. oktober 2015 #111 Del Skrevet 30. oktober 2015 Er du flatbanker og teppeslikker?Anonymkode: 29d7a...893Er lesbisk hvis det er det du mener.Svarte på:Skulle likt å sett dere kvinner klare å få dere en hun like raskt som jeg fikk henne.Ifall det skulle være noen tvil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 30. oktober 2015 #112 Del Skrevet 30. oktober 2015 Døøøøh, Kong Penis, hvor stor er den da? Hæææææh? Hææææææææh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #113 Del Skrevet 30. oktober 2015 So what? Greide jeg helt uten penis. (Hun driver også med RGS) and so do i.Gratulerer, men tenkte mest på de som beskyldte meg for å mangle sosiale antenner, hehehe.TS Anonymkode: ef040...371 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 30. oktober 2015 #114 Del Skrevet 30. oktober 2015 Gratulerer, men tenkte mest på de som beskyldte meg for å mangle sosiale antenner, hehehe.TSAnonymkode: ef040...371Du ble vel først og fremst beskyldt for å være ganske barnlig og ha dårlig smak. Mye mulig at du kan finne likesinnede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #115 Del Skrevet 30. oktober 2015 Det er ingen ting ved dette som er attraktivt. Stor (veldig stor) penis er ikke godt, en som flasher bilder av pikken sin er ikke attraktivt, og en som "har ligget med mange" fordi han jobber på et utested er noe av det minst attraktive som finnes. I tillegg er du så lite smart at du skryter av det. En smart mann hadde holdt kjeft, holdt pikken sin for seg selv og pult så mange han ønsket samtidig. Det er greit å være attraktiv og ha sjans på mange, men skryting er særdeles lite attraktivt. Anonymkode: 3cdb6...b23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #116 Del Skrevet 30. oktober 2015 Hadde jeg visst at du var en peniskonge av noe slag, at du var kjent for å ha hatt mye sex, delt penisbilder hit og dit, og at du hadde et rykte som sa "god elsker", så ville jeg holdt meg unna. Penisstørrelsen bryr jeg meg ikke noe om, men jeg foretrekker "standard size", rett og slett fordi det fort gjør vondt om den er for stor. Da særlig for lang. Så status; nei. Det er billig, rett og slett. Slike rykter hører ikke hjemme noe sted! Og jeg vil i hvert fall ikke ha på meg at jeg har vært på en slik rundbrenner. Jeg er litt nøyere med valg av sexpartner, enn som så... Men hadde jeg ikke visst noe av det ovennevnte, og du var tiltrekkende og sjarmerende, ville jeg sikkert syntes det var status å ligge med deg - rett og slett fordi jeg ville likt deg om jeg lå med deg. Anonymkode: dce2e...171 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 30. oktober 2015 #117 Del Skrevet 30. oktober 2015 (endret) Du kan tulle så mye du vill, men hadde vi vært på date hadde du nok vært like gira på penisen min som meg. Om den ikke hadde havnet på bordet så hadde du i hvert fall kjent på den gjennom klærne mine. TS Anonymous poster hash: 727e8...5a6 Jeg hadde aldri dratt på date med "peniskongen". Har ikke noe ønske om å presentere byens fellespenis for familien min akkurat.Men hyggelig at du fant deg ei dame da, hun er sikkert et prakstykke 👍 Endret 30. oktober 2015 av Ultiva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #118 Del Skrevet 30. oktober 2015 Voksne folk? Jeg snakker jo om unge "rundbrennere" som lever et vilt år i de yngre voksenårene, for så å slå seg ned etterhvert. Det er faktisk helt normalt, både blant kvinner og menn, å ha et mer utsvevende liv i tyveårene før man blir mer seriøs med tanke på forhold i tredveårene. Og en mann som både har erfaring og kan tilby stabilitet er uendelig mye mer attraktiv enn de som aldri ble med i spillet, så enkelt er det bare. Anonymous poster hash: 27749...aa7 EeH en mann som har knulla halve hjembyen sin tilbyr ikke akkurat stabilitet, heller det motsatte! Og en fyr som har hatt et 3-4 år langt samboerskap har jo med all sannsynlighet mye mer seksuell erfaring enn en som bare holder på med ONS med random jenter. Anonymkode: 5de29...47f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstek Skrevet 1. november 2015 #119 Del Skrevet 1. november 2015 Jeg er mann med relativt stor penis og bra elsker. Dette er jeg kjent for i omgangskretsen min, Jobber på et utested, har ligget med en god del og mange som har sett bilder av penisen min(både tilsendt og fra et sexnettsted). Lurer på om kvinner synes det er litt status å ha en såpass ettertraktet mann og som folk vet har stor penis og er en bra elsker eller om dere blir sjalu på all oppmerksomheten jeg får. Forstår jo at folk er forskjellige så bare svar for deres egen del.Anonymous poster hash: 727e8...5a6 Hva er relativt stort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #120 Del Skrevet 17. januar 2018 Stor penis er jo veldig tilfredsstillende, så kvinner er nok glad for å være med en som er stor ja Anonymkode: eb9fe...b03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå